KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 11 september 2012

4x kerst.

Dit kaartje heb ik gelift van KittieKraft, zij maakt fantastisch mooie kaartjes, ik maak niet snel kaartjes na maar ik had geen inspiratie voor een kerstkaart.

Gebruikte materialen:
Karton met linnenstructuur.
Kerstbomen: Creatables.
Hert: Creatables.
Achtergrond, gemaakt met een embossingstencil.
Takje: Pons Joy.
Smal lint voor het strikje.

Ik heb er gelijk nog 3 gemaakt, maar allemaal net iets anders.
Hier heb ik het embossingstencil eerst bewerkt met inkt en toen door de cuttlebug gedraaid.
Ook de bomen heb ik geëmbost.
Het hert heb ik bewerkt met distress-inkt.
Hier heb ik de achtergrond bewerkt met distress-stain, sneeuw gemaakt met lijm en fijne glitters.
Hier is de achtergrond bewerkt met distress-inkt, daarna geëmbost en de cirkels ingekleurd met een witte posca-pen.

Zo heb ik op een snelle manier er weer 4 kerstkaartjes bij.

Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hoi Jolande,

ze zijn stuk voor stuk geweldig!!!

liefs annemarie en merit

Lia zei

Ik vind ze super, goed idee,en liften mag best toch? We moeten ergens inspiratie vandaan halen he? Je hebt er toch ook je eigen draai aan gegeven,
groetjes Lia

Astrid en Brenda zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt.
Groetjes brenda

Linda zei

Wauw hetzelfde en toch alle vier anders. Ik kijk ook altijd graag bij Kittie, ze maakt zulke schattige kaartjes hè.
Nou ik vind ze super hoor
gr linda

manuela zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt.en liften mag best toch? We moeten ergens inspiratie vandaan halen he? Je hebt er toch ook je eigen draai aan gegeven,

Liefs Manuela

scraplouise zei

Ja, inderdaad zij maakt schitterende kaarten, heel srijlvol. Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden!.

gr.LOuise

heidy zei

Lekker bezig....hihi
Ze zien er super uit Jolande!
Groetjes Heidy

Margo zei

Waaw Jolande, ik vind ze prachtig !
Heel leuk dat je vertrokken bent van je gelifte kaart en dan daar verder hebt mee geëxperimenteerd !
Supertof resultaat !
Liefs
Margo

Ans zei

Het is toch nog een heel werk geweest Jolande. Figuurtjes uitstansen, de achtergronden bewerken enz, maar het resultaat is fantastisch.
Het is hier al echt herfstweer. Wordt dus een dagje lekker freubelen.
Groetjes van Ans

Patricia zei

Ze zijn echt allemaal HEEL LEUK Jolande!!!!
Nog 2 nachtjes slapen haha.....
Groetjes Patricia

crealinedance zei

Hoi hoi Je gaat zo wel lekker hihi.Heel leuk.Gr.Nel

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

Anneke klerks zei

schitterende kerstkaarten!!
liefs anneke

janny zei

Stuk voor stuk heel mooi geworden en toch weer anders. Ik kijk ook graag bij Kitty en doe ook wel dingen na, het wordt toch steeds anders meid je heb allemaal je eigen hand van werken hoor!!

Groetjes Janny.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaarten. Is ook wel eens makkelijk om even snel iets te maken.

Groetjes Astrid.

Ageeth Holster zei

Helemaal geweldig Jolande! Prachtig gemaakt alle vier. Ik ken Kittiekraft maar je kan geloof ik geen blog volger worden van haar. Tenminste .... of weet jij hoe dit wel moet?
Groetjes van Ageeth

Willie zei

Super Jolande,vind het niet nagemaakt hoor,je hebt er je eigen draai aan gegeven.
Wil ook graag volger van Kittie worden maar kan het nergens vinden!!

groetjes Willie

Tineke zei

´k Vind ze allemaal prachtig! En direct 4 kaartjes klaar ;-)
Toch handig de blogs als je ff geen inspiratie hebt.
Groetjes Tineke

Nicole zei

4 Keer hetzelfde maar toch helemaal anders. Het zijn stuk voor stuk plaatjes, Jolande. Liefs, Nicole

Miranda zei

Ja he het is een leuk blog om te volgen, veel ideeen en inspiratie, jij hebt er je eigen ding aan gegeven en ze zijn mooi geworden! groetjes Miranda
..nog 2 nachtjes....haha

Gerd@ zei

Geweldig leuk Jolande stuk voor syuk.
Groetjes Gerda

gré zei

ze zijn alle vier heel mooi
super hoor

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Leuke serie kerstkaarten heb je er zo bij, erg mooi gedaan en met liften is niks mis hoor!

groetjes van Ank

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik vind ze ook allemaal erruggg leuk!!! En liften is inderdaad helemaal niets mis mee.....je hebt er toch ook weer een eigen draai aan gegeven. En Kittie maakt inderdaad mooie kaartjes, ik had al eens eerder wat van haar gezien. Echt gaaf ook.
Liefs, Frouwkje.

Marian zei

Gelijk maar een serie gemaakt en ze zien er allen heel mooi uit
Groetjes

M@rjan zei

Liften is handig als je even geen inspiratie hebt. Leuk om te zien hoe je kaartjes steeds meer kleur krijgen, allemaal prachtig gedaan!

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Jolande.


Liefs Riet.

cristel zei

inderdaad zo gaat het lekker snel en toch 4x anders knap hoor
grtjs

Cornelie zei

Wat onwijs leuk zo verschillend ingevuld allemaal!!Erg leuk gedaan!

Marja zei

4 mooie kaarten, toch vind ik persoonlijk de eerste het mooist.

Saskia zei

Ziet er heel mooi uit. Leuk gedaan met de verschillende uitvoeringen van 1 model.
Groetjes Saskia

Trudy zei

Geweldig!! wat een mooie kaarten Jolande!
Groetjes Trudy

Aleida zei

Hele mooie liften! En je hebt er meteen een serie van gemaakt, heel handig.
groetjes,

Ans zei

Alle 4 hetzelfde en toch steeds anders, ze zijn prachtig. Liften mag toch? doe dat ook wel eens.

Liefs Ans

Thea zei

Prachtig Jolande en wat maakt het uit als je iets lift, gebeurt zoveel op blogs en daar is het toch ook een beetje voor om inspiratie op te doen. Ik vind de site van Kittie ook geweldig leuk.

Groetjes Thea

anneke's creaties zei

zo je hebt wel heel erg mooie kerstkaarten gemaakt
en liften doen we allemaal wel toch

groetjes anneke

Henriëtte zei

Die zijn leuk en heel verschillend met toch dezelfde mallen.

Groetjes Jet