KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 19 september 2012

Bloemen kaarten.

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de lieve felicitaties en reacties op mijn verjaardag, ik zit nog steeds na te genieten.
                                                                                           
Ik heb dit keer 2 kaartjes om te laten zien, dezelfde materialen gebruikt en toch zijn ze verschillend.

Voor de achtergrond heb ik een embossingmal van Joy gebruikt, ik heb dit gesponsd met inkt.
De cirkel is een mal van Die Namics.
Hierop heb ik met een achtergrond-stempel gestempeld.
Ik heb plakpaereltjes voor de afwerking gebruikt.
De bloemen zijn van Hero Arts.
Bij dit kaartje heb ik na het sponsen met inkt ook nog geëmbost.

Afgewerkt met kleine hotfix-steentjes.

Groetjes Jolande.

29 opmerkingen:

scraplouise zei

Oooh, wat een bjoetie's Jolande!.


gr.LOuise

Henriëtte zei

Wat een mooie kaarten en wat een leuk idee om een embossingfolder als achtergrondstempel te gebruiken.

Groetjes Jet

Linda zei

wauw wat zijn ze mooi, knap werk joh
gr linda

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten. Mooi van kleur ook. Vind de achtergrond ook er mooi.

Groetjes Astrid.

Ans zei

Zijn weer hele mooie kaartej, vooral de bovenste die vind ik schitterend, zo fijntjes en een mooie kleuren combi.

Liefs Ans

Jannie zei

Wow wat een schitterende kaartjes Jolande.

Groetjes Jannie

Kaartenkraam zei

De bovenste vind ik de mooiste omdat daar de bloemen wat beter uitkomen bij de onderste vallen ze wat weg op de wat meer 'aanwezige' achtergrond.
Prachtige kleuren heb je gebruikt.

groetjes van Ank

crealinedance zei

Hallo mooie kaarten.Gr.Nel

Neline zei

Wat een prachtige kaarten zeg! Mooi van kleur ook.
groetjes
Neline

Cornelie zei

Wat ben jij lekker jarig geweest zeg! Van harte nog! Leuke kaartje heb je ook ontvangen!
Deze kaartjes heb je ook weer mooi gemaakt!

Anneke klerks zei

heel mooi, schitterend gedaan en die kleuren combi vind ik ook zo mooi!!!
liefs anneke

José zei

Wat mooi joh. Prachtige achtergrond en de bloemen zijn prachtig! Een beauty weer.

Miranda zei

Mooi Jolande en weer iets heel anders, inkt en embossingmallen doen het altijd leuk met elkaar! groetjes Miranda

janny zei

Beide heel erg mooi Jolande!!

Groetjes Janny.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Ze zijn allebei erg leuk.
Groetjes Miranda

M@rjan zei

Gave techniek! En een heel mooi resultaat!

Saskia zei

Wat een prachtige kaarten, ze zijn beiden prachtig.
Mooi gedaan en leuke technieken.
Groetjes Saskia

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooie techniek i dit! Ze zijn schitterend geworden!

Liefs,
Wendy

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Marja zei

Oooooh, wat een mooie kaarten. Jij maakt er altijd iets speciaals van. Prachtig!

Tineke zei

Prachtige bloemenkaarten! De bovenste kaart vind ik het mooiste.
Groetjes Tineke

heidy zei

Wat een schitterende kaart Jolande,lekker he nagenieten,ik krijg het een zaterdagavond nog allemaal hihi!!
Groetjes Heidy

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Prachtige kaarten Jolande met een supermooie achtergrond.
Groetjes Yvonne.

Aleida zei

Hele mooie kaarten, allebei!
groetjes,

crea-elma zei

Heel gaaf, vooral de bovenste, mooie kleurtjes!

groetjes Elma

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Weer super mooi Jolande. Fris van kleur. prachtige details.
groetjes Marja

Nicole zei

WAUW, het zijn beide bjoeties. Liefs, Nicole

Durvina zei

Dit is gaaf!

groetjes, Durvina