KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 13 september 2012

Canvas met vlinders van Fimo.

Samen met Patricia een gezellige freubeldag gehad.
We hebben een mixed-media canvas gemaakt met vlinders van Fimo gemaakt.
Dahpne heeft de vlinders van zwarte Fimo gemaakt, dank je wel Daphne ik ben er heel blij mee.
Verder zijn we in de weer geweest met, multi-media, structuur-pasta, verf, stempels, kettinkjes, radartjes en kroon-pennetjes.

Werk in uitvoering.
Links boven: Verven, stempelen op tissue-papier en opplakken met multi-media.
Rechts boven: structuurpasta aanbrengen en hierin de vlinder en andere frutsel indrukken.
Links onder: Alles weer verven, het is te blauw uitgevallen.
Rechts onder: wat groene verf aangebracht, het begint er al op te lijken.

Een detailfoto: Over de hele canvas nog vloeibare acryl-verf met een parelmoer-glans aangebracht en goudkleurige acryl-verf.

Nog een detail-foto.

Tussendoor geduldig  ( nou ja, geduldig) wachten tijdens het drogen en veel lol maken.

Het uiteindelijke eind resultaat.
De groene vierkante is van Patricia, de langwerpige blauwe is van mij.
Gaaf om te zien hoe verschillend ze zijn.

Patricia bedankt voor de gezellige dag en de heerlijke lunch.

Groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

Aleida zei

WhoW! Wat ziet dat er prachtig uit! Heel mooi gedaan. Heel mooi, die kleurovergangen. En nog een hoop lol gehad ook, zo te lezen.
groetjes,

Henriëtte zei

Echt supergaaf Jolande. Prachtige kleuren heb je gebruikt. Echt iets wat ik aan de muur zou hangen.

Groetjes Jet

Anneke klerks zei

heel mooi,die vlinders prachtig!!en mooie kleuren weelde
liefs anneke

Saskia zei

Wat een mooie kunstwerken hebben jullie gemaakt. Ziet er heel gaaf uit.
Groetjes Saskia

Hanny zei

Wauwwww Jolande wat is dit supergaaf.
Prachtig die blauwe kleur.

Groetjes Hanny.

Hannie Stoel zei

Ziet er heel mooi uit hoor,
een hele prestatie.

groetjes, Hannie

crealinedance zei

Hoi super gaaf geworden.gr.Nel

Marrie zei

Hallo Jolanda,

Wat ziet dat er geweldig uit wat leuk gedaan zeg Jolanda.

Lieve groetjes Marrie

heidy zei

Wat is die weer gaaf geworden Jolande en die van Patricia ook,leuk dat jullie zo'n gezellige dag gehad hebben!
Groetjes Heidy

Ans zei

Een schitterend resultaat Jolande en dan ook nog een hele fijne dag.. geweldig toch!
Trouwens ook een compliment voor je nieuwe achtergrond. Hartstikke mooi.
Groetjes van Ans

Marian zei

Prachtige kleuren gecombineerd en de vlinders zijn super verwerkt
Groetjes

Fieneke zei

Gaaaaaaaaf, ik heb hem bij Patricia ook gezien, leuk dat jij de making of ook met ons deelt, ze zijn erg leuk!
Groetjes Fieneke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is super Jolande, wat een gave werkjes. De vlinders zijn schitterend.
groetjes Marja

Linda zei

ohhhhhhhhh wat zijn ze mooi, heel gaaf gedaan hoor
gr linda

Patricia zei

Haha wat GAAF was het hé Jol!!!!!
Het was SUPER gezellig en het eindresultaat is echt MOOI vind ik!!
Hier vonden ze hem ook mooi, dus bij mij mag hij ook in de kamer staan haha.
Leuk zo de titel!!!!!!
Groetjes Patricia

Jannie zei

Hallo Jolande, wat een schitterende creaties zijn dit.
Knap gedaan gehoor echt crea!!!

Groetjes Jannie

M@rjan zei

Wauwwauwwauw!! Wat gaaf!!!! Heel creatief en wat een prachtig resultaat, allebei kunststukjes!!

Kaartenkraam zei

Geweldig wat mooi! De kleuren zijn schitterend en het resultaat mag er wezen!

groetjes van Ank

Hélène zei

Wow wat een prachtige en gave canvas. Het ziet er erg gezellig uit ;-)

Groetjes Hélène

Riet zei

Wat prachtig Jolande,vind die kleuren echt schitterend.

Liefs Riet.

Miranda zei

Hoi Jolan, ik had ze bij Patricia al gezien maar nog een keer, ik vind ze schitterend! groetjes Miranda

gré zei

super hoor
ik had ze al gezien bij patricia
heel heel mooi

groetjes gré

martina's kaartjes zei

waaauw jolande, wat ben jij een echte kunstenaar ! superknap
grtjs, martina
x
(gek, heb iets helemaal anders in mijn blogrol staan)

José zei

Nounounou dames, wat een kunstwerken zeg. Ik vind het echt prachtig!!!! De vlinders vind ik super en ik vind het erg leuk te lezen en zien hoe jullie te werk zijn gegaan. Ik ben zwaar onder de indruk. De blauwe spreekt me qua kleur meer aan, maar jeetje meiden, petje af hoor!!!

Frouwkje zei

Prachtig Jolande. De kleuren zijn zo mooi!!!
Liefs, Frouwkje

Marlies zei

Oh wat zijn ze allebei mooi!! Mooie kleuren en wat een prachtige vlinders met een originele lijfje! Super gemaakt!! groetjes, Marlies

Irene zei

Schitterend Jolande, kan zo aan de muur!! Ik zag net in de leeslijst ook iets heel gaafs voorbij komen maar nog niet hier maar ik zie wel dat je blognaam al helemaal aan je nieuwe passie is aangepast!

Liefs, Irene

Marijke zei

Prachtige creaties zeg!!!
Groetjes,
Marijke

cristel zei

schitterend weer en waar hangt hij (als je geen plaats meer hebt lol)hij is weer schitterend hoor
grtjs

Miertje zei

Wat gaaf , superrrrr
Liefs, Miranda

Tinie zei

Wowwww wat een gaaf geheel en dan die kroontjes pennen, super!!!

Groetjes Tinie

Judith zei

Wow, Jolande! Jouw stijl is aan het veranderen. Jij kunt met zoveel verschillende materialen werken. Complimenten!

Tineke zei

Wat een mooie canvassen!
Groetjes Tineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een kunstenaressen zijn jullie zeg!Ik vindt het prachtig,zou het zo in de kamer ophangen.Leuk die technieken zoals je ze gefotografeerd hebt én een leuke foto in actie,hihi,groetjes Miranda

Aloesaloes zei

Prachtig zijn ze geworden! Heel mooi van kleur en met geweldige technieken. Leuk dat jullie ook zoveel lol hebben tijdens het knutselen!

Groetjes, Loes

Miranda zei

SUPER gaaf zeg, mooi hoor allebei prachtige canvasjes, leuk met die fimo vlindertjes er op
knuf
Miranda