KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 8 september 2012

Enjoy the little things........

Enjoy the little things
One day you look back
And realize
they were the big things
Hier ben ik weer met 2 art-journal pagina's.

Gebruikte materialen:
Embossingstencil Joy (achtergrond)
colorbox inkt.
sneeuwvlok stempel.
dylusions-stempel.
digi polly craft.
viva stempel.
stras-steentjes.

De tekst heb ik getypt in word, geprint op printpapier en daarna overgetrokken op tissue-papier met een watervaste fine-liner, opgeplakt met matte multi-medium . 

De fairy is een digi van Polly Craft en ingekleurd met Derwent-Artbars en Derwent-potloden.
De bloemblaadjes (dylusions-stempel) heb ik na het stempelen ingekleurd met viltstift en daarna met een witte posca-pen overgetrokken.

Deze mooie stempel is van Viva en ook ingekleurd met Derwent-artbars en Derwent-potloden.
De lijnen heb ik nog eens met een zwarte fineliner overgetrokken, zodat de afbeelding meer naar voren komt.

Ik denk dat jullie inmiddels wel door hebben dat ik gek ben op sprookjes.

Ik wil jullie nog een mooi weekend wensen, de zon doet hier al goed zijn best.
Groetjes Jolande.

27 opmerkingen:

M@rjan zei

Ik vind het prachtig, qua kleur en w.b. alle details die ik zie. En ik ben weg van de blaadjes die je met wit hebt omlijnd, zo mooi! Jij ook fijn weekend!

Kaartenkraam zei

Ik sluit me volledig bij het commentaar van M@rjan aan!

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

wow jolande ! wat een prachtige pagina's weer ! helemaal toppie ! super, die kleuren bij elkaar, al die laagjes, daar ben je vast wel even zoet mee !
top resultaat heb je daar
grtjs,m artina
x

Tineke zei

Schitterend!!! Zo mooi hoe alle kleuren in elkaar overlopen en leuk de witte randen om de blaadjes.
Hier schijnt de zon ook al volop, heerlijk.
Fijn weekend!
Groetjes Tineke

crealinedance zei

Hoi hoi mooi zo met het elfje erbij,past helemaal.Gr.Nel

Frouwkje zei

Wauw!!!!!!! Prachtig Jolande! Ik hou ook van sprookje en elfjes hoor.....dus ik 'val' hier gelijk voor. Echt supergaaf!!
Liefs, Frouwkje

Trudy zei

Wow!! Wat een schitterende creatie!
Groetjes Trudy

Lia zei

Prachtig Jolande, als kind verslond ik sprookjesboeken haha,
groetjes Lia

Fieneke zei

Mooi!! Mooie kleuren en die tekst is ook erg leuk gedaan zo!
Groetjes Fieneke

Anneke klerks zei

prachtig, de kleuren zijn heel mooi en de blaadjes die er uitspringen heel mooi gedaan
liefs anneke

gré zei

wwhhooouuuww jolande
je word steeds beter en je gaat steeds mooiere dingen maken
weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen leuk of mooi word zo afgezaagd
je bent ook een echte kunstenaar
een heel veelzijdige dan

groetjes gré

Mieke zei

Als grote fan van sprookjes vind ik dit soort creaties helemaal top! Wat een mooie kleuren en wat een prachtige details. Echt fantastisch!

heidy zei

Wow geweldige tekst op een super mooie art journal Jolande!!
Groetjes Heidy

Patricia zei

ohhhhhhhhhhhhhhh wat is tie weer prachtig geworden Jol!
Ik waan me zeker in een sprookje als ik hier naar kijk!
Weer GENIAAL gemaakt!
Oja enne ik ben ook blij met jou als grote(ouwe) DIN hoor haha
Groetjes Patricia.

Jokecreatief zei

wow, wat is dat mooi. Schitterende pagina's.
groet Joke

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolande.
mooi ingekleurd dat elfje en bloemen.
Geweldig de kleuren.

Liefs Riet.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schigterend tafereeltje heb je gemaakt met deze pagina
s Jolande. Het sprookje is prachtig. De stempel ook.
groetjes Marja

Ans zei

Soms zou je willen dat sprookjes waarheid werden. In ieder geval vind ik dit art-journal weer schitterend. En dat komt ook door het geweldige gedicht dat je hebt gebruikt. Heeft op mij diepe indruk gemaakt Jolande. Hoop dat je het goed vindt als ik het bewaar voor mezelf.
Fijn weekend verder.
Groetjes van Ans

Nicole zei

Jij bent goed op dreef in je Art Journal!! Deze is ook alweer zooooo mooi!! Liefs, Nicole

Margo zei

Ik vind dit zo ontzettend cool Jolande !
Het journal moet ongelooflijk knap zijn als het klaar is !
Liefs
Margo

Yvonne zei

Prachtige achtergrond met enorm mooie kleuren. Wat creatief om de tekst op deze manier te verwerken. Blijft het tissuepapier niet plakken aan het papier waar de tekst op staat?
Groetjes Yvonne.

cristel zei

dat ziet er weer prachtig uit hoor
grtjs

Marlies zei

Super mooi gemaakt!!! Wat een lief geheel in mooie kleuren en super details. Ook een heel lief fee en een mooie bloemen stempel. Alle bladeren staan hier schitterend bij. Petje af! groetjes, Marlies

Miranda zei

Mooooi Jolan en bijna gemist....liefs Miranda

José zei

Jeetje wat mooi weer! De kleuren zijn prachtig. Geweldige achtergrond en de witte accenten vind ik helemaal top. Dat brengt alles tot leven. De elf is een beauty!

Ans zei

Wat een prachtige kleurencombi,super, De stempel zo schitterend ingekleurd werkelijk een prachtige kaart.

Liefs Ans

Scrap Girl Online zei

Gezellig vrolijk kaartje.
Gr. Helga