KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 28 september 2012

Gestippelde kerst.

Dit kerstkaartje heb ik gemaakt voor de challenge van Dutch Card Lovers.

Gebruikte materialen:
Papier: Papermania.
Hertje: Creatable Marianne Design.
Groete cirkel: gesneden met een snijpasser.
Kleine cirkel: Nestebiltie.
Gehaakt randje om de cirkel.
Organzalint voor de strik.
Hotfix-steentje voor het oog van het hertje.

Ik heb gelijk een hele serie gemaakt, alleen bij de andere 4 heb ik geen gehaakt randje gedaan, maar een scalloped randje (nestebilitie)
Viel er vandaag nog een heel mooi kaartje op de deurmat van HELGA voor mijn verjaardag.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

Kiek zei

Wat een leuke serie kaarten, frisse kleuren. En dat hertje............lief!

Groetjes Kiek

cristel zei

Een hele mooie serie heb je gemaakt zo leuk met de bolletjes en het hertje
Grtjs

Patricia zei

Wat een leuke kaarten.
Heel mooi gemaakt Jol!
Groet Patricia

Henriëtte zei

Leuke kaarten met stippels. Wat ben je weer druk bezig geweest.

Groetjes Jet

Mieke zei

Die zijn echt leuk!

Cornelie zei

Mooi gemaakt! wat een leuk papier is dat, en dat hertje pas er zo goed bij! Knap het gehaakte randje!
Mooi kaartje, dank je wel voor het meedoen bij DCL!

crealinedance zei

Hoi leuk gedaan zo.gr.Nel

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi gedaan hoor grappig dat dotjeshert. Leuk dat je meedoet bij DCL.

susie zei

Jolande wat heb je weer een pracht van een kaart gemaakt !
Mooi met je gehaakte randje, past er goed bij, precies sneeuw.

Lieve groetjes

Thea zei

Een prachtige serie kaarten Jolande, heb ik laatst ook een keer gedaan voor de club van Tiets met de kerstaktie maar deze komen nog een keer voorbij op mijn blog. Zo heb je "snel" een paar leuke kerstkaarten. Als het goed is valt er vandaag een leuke stempel "winterscene" van Hero Arts in de brievenbus en hier borrelt ook al een idee voor in mijn hoofd

Groetjes Thea

Judith zei

Leuk zijn ze, heel vrolijk! Wat een werk om alle randen te haken - prachtig!

Ans zei

Wat een prachtige serie Jolande. En je weet het...ik ben dol op gehaakte randjes. Jammer dat je het maar bij eentje hebt gedaan. Die gaat vast en zeker naar een speciaal iemand.
Ook voor jou een fijn weekend!
Groetjes van Ans

Irene zei

Enig Jolanda, vooral het rendier uit stipjespapier geeft een super leuk effect!! Slim om er direct een paar te maken als je toch lekker bezig bent!

xx Irene

Anneke klerks zei

schitterende kaart weer Jolanda
liefs anneke

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooie serie Jolande! Heel leuk met die stipjes, een heel fris geheel!

Liefs,
Wendy

Riet zei

Prachtige kaarten Jolande.

Liefs Riet.

Nicole zei

Geweldig die verwennerij en wat een mooie kerstkaart. Liefs, Nicole

Linda zei

Weer erg leuk gedaan heb je dat
gr linda

M@rjan zei

Wat een mooie kaartjes, Jolande! Leuk model, die kerstkaart met de dots. Fijn dat je weer meedoet met DCL.

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Trudy zei

Je hebt weer schitterende kaarten gemaakt Jolande!!
Groetjes Trudy

martina's kaartjes zei

wat een superkaart ! toppie,tja rond he ? kom altijd goed! =)
mooi gedaan
grtjs,martina
x

José zei

Hartstikke leuk en rond vind ik helemaal top. Leuk de gestempelde hertjes en het opgehoogde hert. Wel zo slim om meteen een serie te maken!

heidy zei

Wat een leuke ronde kaartjes Jolande en de kaartjes blijven binnen druppelen harstikke leuk!!
Groetjes Heidy

Patrice zei

Keileuke en vrolijke kerstkaart Jolande...prachtig bedacht!

Grtjs Patrice

Is terug van weggeweest.

Tineke zei

Superleuk is de hele serie kerstkaarten!! Prachtig met het hert.
Groetjes Tineke

Kaartenkraam zei

Leuke ronde kerstkaarten met al die (sneeuw-)stippeltjes!

groetjes van Ank

Durvina zei

Wat een mooie kaart en ideaal een hele serie ervan, zo kom je dichterbij het aantal dat je moet hebben voor de kaarten de deur uit oeten.

groetjes, Durvina

crea-elma zei

Hoi hoi,

Loop weer lekker achter de feiten aan te rennen-), je journal, supers!!!
Kaart met de vlinders vetgaaf!!!!!!
Kerstkaartjes, helemaal leuk en lekker snellie!-)

groetjes Elma

Yvonne zei

Leuk...rennende hertjes in de sneeuw. Ik vind ze erg leuk Jolande.
Groetjes Yvonne.

Crea Astrid zei

Wat een mooie serie heb je weer gemaakt. Ja, dat lijkt me ook wat sneller gaan met de nesties, maar het haakrandje vind ik ook erg mooi.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Hanny zei

Jolande ik vind je kaartjes hartstikke leuk en de bovenste helemaal!
Daarbij wil ik je heel erg bedanken dat je steeds weer een reactie geeft op miojn blog! Groetjes Hanny

Aleida zei

Mooie kaarten! en zo'n serie schiet lekker op. Je stuurt ze toch naar andere personen, dus niemand heeft er last van.
groetjes,

Ans zei

mooie serie en dat gehaakte randje is supermooi.

Liefs Ans

Miranda zei

wat een leuke en grappige stippeltjes kaarten, ik word er helemaal vrolijk van, je vlinder kaart is ook erg mooi en je art journalpage is fantastisch

Scrap Girl Online zei

Hoi Hoi,
Ze zijn erg leuk geworden je kerstkaartjes.
Zou er eigenlijk ook maar eens aan moeten gaan beginnen;)
Wat leuk dat je me kaartje er op hebt gezet! Heel graag gedaan. Beter laat dan nooit.
Liefs Helga