KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 22 september 2012

Herfst en fimoklei.

Ik heb mijn blog-layout aangepast aan de herfst, ik hou van de herfst, vooral de kleuren in de natuur, daar kan ik zo van genieten.
Toen de kinderen nog klein waren maakte ik altijd een herfsttafel, met kastanjes, dennenappels, beukennootjes en mooi gekleurde bladeren.
Daartussen had ik stenen pompoenen staan, met mooie versiersels, gemaakt met fimo klei.
Ik heb de pompoenen weer tevoorschijn gehaald en op een groot vierkant dienblad uitgestald.
Ik heb eerst houtsnippers op het blad gestrooid, daarop nog wat egeltjes en herftskaarsjes.
Ik vind het herfstkaboutertje zo lief.
Ik maak al jaren niets meer van fimoklei, maar ik vond het leuk om wel deze creaties weer tevoorschijn te halen, het blad staat nu op in de huiskamer en s' avonds als het donker is brand het kaarsje in de grote pompoen, zo gezellig.

Groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

Nicole zei

Ooohhh wat een geweldig tafereel. Fimo is ook zoooo leuk. Liefs, Nicole

crealinedance zei

Hoi hoi zie er gezellig uit.gr.Nel

Gerrina zei

Nou die zijn mooi! Ja, dat is nu begonnen de herfst... Heb ik al kerstkaarten gemaakt, maar geen een herfstkaart. Toch maar weer wat aan gaan doen. Dit is goede inspiratie! Fijne zondag, Gerrina

Miranda zei

Schattig Jolande en ik ben het helemaal met je eens vwb. de herfst, mijn favoriete seizoen samen met de lente! lieve groet, Miranda

Linda zei

Ohhhh wat schattig, dat ziet er echt heel gezellig uit zo. En ook zo knap gemaakt, mooi hoor
gr linda

heidy zei

Wat gezellig Jolande,en ik vondt het ook altijd zo heerlijk dat gepriegel met de Fimo!!
Groetjes Heidy

Ans zei

Is een hele leuke creatie, echt genieten als dit op de tefel staat.

Liefs Ans

Kaartenkraam zei

Och ja, Fimo, dat heb ik ook veel gedaan. Hartstikke leuk dit herfsttafereel. Helaas heb ik niets meer van mijn creatieve 'uitspattingen' op dat gebied bewaard.

groetjes van Ank

Marlies zei

Oh wat een prachtige herfst tafereeltje!! Ik heb ook lang geleden van alles en nog wat met fimo gemaakt. Ook poppetjes met een waxinelichtje erbij. Het blijft leuk vind ik en dit ziet er zo gezellig uit!! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies
PS ook je blog ziet er mooi uit!

Henriƫtte zei

Ziet er leuk uit Jolande. Knap hoor, hoe je alles van fimoklei hebt gemaakt. Doe ik je zeker niet na.

Groetjes Jet

Saskia zei

Hoi,
Mooi gedaan. Ik heb laatst weer met Fimoklei gewerkt was toch wel weer leuk om te doen.
Leuk dat je dit nog had en even laat zien. Ik hou ook van de herfst met zijn mooie kleuren.
Groetjes Saskia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ziet dat er mooi uit.
Groetjes Miranda

Rianne zei

Wauw!

Ook hier een liefhebber van de herfst met haar prachtige kleuren.

Maar wat een gaaf tafereel heb je gemaakt zeg! Fantastisch!

Mieke zei

Super, echt!!

Patricia zei

Hij is echt SUPER mooi en Daphne vond hem ook SUPER!!!!
Je nieuwe bloglayout is ook MOOI!!!
Groetjes Patricia

cristel zei

wauw in een ver verleden ben ik daar ook mee gestart maar omdat je hier niet veel vind op dat gebied ben ik er mee gestopt maar dit is prachtig echt een leuk tafereel
grtjs

Myriam zei

Amai, wat prachtig! Dit tafereeltje is een lust voor het oog. Zoveel leuke details. Erg mooi gemaakt.
Liefs, Myriam

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Leuk zo herfst schaal
En je blog prachtig
Groetjes

Fieneke zei

Leuk, wat een schattig tafreeltje, leuk gemaakt destijds en blijvend!
Groetjes Fieneke

scraplouise zei

Leuk ziet je Blog eruit, durf zelf mijn niet meer te veranderen heb zoveel problemen toen gehad, dus ik laat maar zo. Wat een schattig Herfsttafreeltje heb je gemaakt, gezellig hoor kaarsjes aan kopje thee erbij, genieten!!

gr.LOuise

Thea zei

Een prachtig herfsttafereeltje, hier branden de kaarsjes ook weer 's avonds, zo gezellig. Ik hou ook van herfst met zijn grilligheid en prachtige kleuren.

Groetjes Thea

Aloesaloes zei

Schitterend! En helemaal als het kaarsje brandt... ik hou er echt van, zet zelf ook stenen pompoenen neer, maar deze van jou zijn helemaal geweldig met die blaadjes en de kabouter erbij. Heel sfeervol!

Groetjes, Loes

Anjas-Artefaktotum zei

WOW what an amazing assemblage, love all fairytale creatures.
Groetjes Anja

Riet zei

Ohhh Jolande,wat is dit geweldig,dat staat zo lief,echt super.

Liefs Riet.

hennie zei

Je maakt mij echt jaloers, wat ziet het er geweldig uit!!!
Lieve groetjes hennie.

Martha zei

Dit ziet er super gezellig uit zeg!! Wat heb je dat mooi gedaan en leuk hoor dat fimoklei!
Groetjes,
Martha

Tineke zei

Gezellig zo'n herfsttafereel in huis. Ik maak ook altijd een bak met herfstspulletjes.
Groetjes Tineke

susie zei

Wauw Jolande, knap werk hoor ! En het kaboutertje is idd een lieverdje.
'k Ben ook voorstander van de warme herfstkleuren. En dat het gezellig is als het kaarsje brand, geloof ik graag. Hier branden ook overal kaarsjes, zelfs op een donkere regendag.
Lieve groetjes :)

Scrap Girl Online zei

Ik vind niet veel aan de herft en het ergste vind ik de regen!
Maar je dienblad kleurt prachtig, plaatje.
Gr. HElga

Brenda zei

Wat een super gezellig dienblad heb je ervan gemaakt!!
Hier kan ik zo van genieten, heerlijk om de herfst in huis te halen!
Lieve groetjes Brenda