KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 25 september 2012

It is time to play....

Ik ben weer heerlijk in mijn art-journal bezig geweest.
De ondergrond is met verschillende tinten paars acrylverf bewerkt.
De blaadjes (stempel Dylusions) zijn ingekleurd met acryl verf, ik vond de blaadjes te donker geworden en heb eroverheen geverfd met wit acrylverf, de lijntjes zijn met een watervaste fijnliner nagetekend.
Verder heb ik nog verschillende stempels van Dylusions voor de achtergrond gebruikt.
De rand onderin is ook een stempel van Dylusions en de witte vakjes heb ik gekleurd met een poscapen.
De tekst heb ik gemaakt in word.

De elfjes zijn digi's van Mo Manning, ik heb de mutsjes aangepast, daar zat een hulsttak op maar ik wilde er geen kerstpagina van maken.
Ik heb ze ingekleurd met Derwent Art-bars en Derwent potloden.
Op de punten van de schoenen heb ik stras-steentjes geplakt.
En voor de bal heb ik papier van basic Grey gebruikt.


Little elf Pipa.
Little elf Kin.
Little elf Mim, op deze foto kun je de stras-steentjes goed zien op de schoentjes.

De elfjes hebben het prima naar hun zin, zo slingerend tussen de balderen, It is time to play, have fun.

Groetjes Jolande.

29 opmerkingen:

Linda zei

Ohhhhh wat geweldig leuk is ie geworden en wat valt er veel te zien, de elfjes zijn zo schattig
gr linda

Annemarie en Merit zei

schitterend, lijkt wel of ik in de efteling beland ben zo sprookjesachtig...prachtig!!!

liefs annemarie en merit

Patricia zei

Hij is echt zo leuk, mag ik ook meespelen? haha
Groetjes Patricia

Frouwkje zei

Prachtig Jolande!!
Liefs, Frouwkje

scraplouise zei

Prachtig gemaakt Jolande, vindt de kleurencombinatie erg mooi!!!.


gr>LOuise

Henriëtte zei

Wauw zeg, wat gaaf weer. wat een prachtige kleuren en je elfjes zijn zoooooooo leuk.

Groetjes Jet

José zei

WAT een hoop werk zit hier in zeg! Een geweldig geheel. Ik ben fan van die blaadjes. Vind ze erg mooi. Geweldig mooi gekleurde elfjes. Het is weer een plaatje!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je blijft kijken Jolanda. War wordt ik hier vrolijk van. De elfjes zijn zo gaaf en ze mooi. Echt scgitterende combi.
groetjes Marja
(marjascreativity)

Kaartenkraam zei

Wat een leuk tafereel heb je gecreëerd, zoveel leuks op te zien, een lust voor het oog.

groetjes van Ank

Neline zei

Dat ziet er weer leuk en vrolijk uit!
Mooi van kleur ook.
groetjes
Neline

crealinedance zei

Hallo het is een super bladzij geworden.Gr.Nel

Wendy Koorevaar zei

Jee wat prachtig Jolande! Wat een werk zeg, de achtergrond ziet er ook top uit!

Liefs,
Wendy

Wendy Koorevaar zei

Jee wat prachtig Jolande! Wat een werk zeg, de achtergrond ziet er ook top uit!

Liefs,
Wendy

janny zei

Prachtig weer en wat een werk.
Groetjes Janny.

Nicole zei

Wat mooi toch weer. Liefs, Nicole

Trudy zei

Woww!!! wat een schitterende creatie Jolande!!
Groetjes Trudy

heidy zei

Wat ziet dit er leuk uit Jolande!!
Groetjes Heidy

Tineke zei

Wat een leuke vrolijke creatie!
Groetjes Tineke

Aloesaloes zei

Prachtig gemaakt en heel leuk om naar te kijken!

Groetjes, Loes

Marian zei

Ziet er weer schitterend uit en mooi de elfjes
Groetjes

anita01 zei

Hoe creatief, enig enig die penny's in een ander jasje...

Warme groetjes,
Anita

Riet zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Fieneke zei

Ooooo geweldig. Ik vind die digi s altijd zo schattig en in deze combi, helemaal leuk!
Groetjes Fieneke

Ans zei

Dit is zeker een fun kaartje, zo mooi.
De digi,s mooi ingekleurd, echt schitterend.

Liefs Ans

Marlies zei

Wat heb je weer een kunstwerk gemaakt Jolande!! Prachtig gemaakt en wat een leuk en origineel idee!! groetjes, Marlies

cristel zei

een pagina uit een sprookjesboek zeg hoe heet het sprookje
grtjs

Margo zei

Wat is dit superleuk Jolande !
Liefs
Margo

chantal zei

die zijn schitterend! je ziet de elfjes spelen en genieten!
liefs Chantal

Yvonne zei

Geweldig Jolande, wat een heerlijke vrolijke pagina. Het plezier van de elfjes spat er vanaf. Prachtige achtergrond!
Groetjes Yvonne.