KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 15 september 2012

Kerstbloem.

Dit kaartje had ik eigenlijk gemaakt voor de challenge van Dutch Card Lovers, maar ik was te laat met plaatsen
Het papier is geloof ik van de Action.
Ik heb verder lint gebruikt en plakparels.
De stiksteekjes zijn met de hand genaaid.
De bloem heb ik gemaakt met de bloemblaadjes mal van Die Namics.
In het hart een brad van de Xenos en nog wat plakpareltjes.

Morgen is het feest in huize van Hilst, want dan ben ik jarig, 50 alweer, de tijd gaat zo snel.

Groetjes Jolande.

33 opmerkingen:

Hanny zei

Super leuke kaart Jolande, jammer dat je te laat was.

Groetjes Hanny.

Marian zei

Prachtig je kaart en inderdaad het papier komt bij de action vandaan heb ook zo blok ervan. EN alvast gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag toegewenst
Groetjes

Anneke klerks zei

prachtige kaart en alvast gefeliciteerd met je verjaardag
liefs anneke

Marjolein zei

Mooie kaart! Alvast gefeliciteerd en een fijne dag!
Groetjes,
Marjolein

Ans Gilbert zei

Hallo Jolande,
Wat mooi..je kaart..de bloem vind ik super..
Morgen 50..proficiat..geniet er van..

Fijn weekend, groetjes Ans

Linda zei

Wauw wat een mooie kaart, toppie en veel plezier morgen, gefeliciteerd
gr linda

Irene zei

OOOOOh nu lees ik dat je Sarah ziet, jakkes dat wist ik dus echt niet....te laat helaas pindakaas!! Dat is echt wel een bijzondere dag Jolande dus geniet er van!
Je kaart is prachtig met die bloem zo ipv opgebold (als je begrijpt wat ik bedoel)!

Liefs, Irene

Aleida zei

Een hele mooie kaart, een originele uitwerking van de sketch.
fijne dag morgen!
groetjes,

Lia zei

Prachtig kaartje hoor, jammer dat je te laat was, heb ik dus ook vaak, een weekje is net te weinig, ik wens je een geweldige leuke dag morgen met je gezin en familie,
groetjes Lia

Tineke zei

Jammer dat je te laat was want het is een prachtige kaart.
Wees zuinig op de brads van de Xenos want ze hebben ze niet meer. Mijn voorraad is bijna op en ben al tig Xenos winkel binnen gelopen mar echt nergens meer... Als jij ze nog wel te pakken kunt krijgen, wil je het me laten weten?
Alvast gefeliciteerd met je 50e verjaardag!!
Groetjes Tineke

Diana zei

Super leuk kaartje en die bloem is prachtig!!
En bij deze alvast gefeliciteerd Jolande...en een gezellige dag morgen.

groetjes Diana

gré zei

een hele mooie kaart jolande
en voor morgen van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag
geniet er van

heel veel lieve groetjes van gré

Tinie zei

Wat geweldig papier heb je gebruikt en de bloem is super!!!

Groetjes Tinie

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kaart heb je met dat Actionpapier gemaakt (ik vond het 'lastig' papier). Mooi gedaan met die stiksteekjes en dat lint er tussen.

Alvast een hele fijne verjaardag gewenst en van harte gefeliciteerd!
50 is nog jong hoor!

groetjes van Ank

Cornelie zei

Ik red tegenwoordig niet één challenge meer...komt misschien wel weer.
Ik vind je kaart heel mooi. Mooi van kleur ook en de bloem is prachtig!

Saskia zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Heel veel plezier vanavond op je oudejaarsdag. Heel veel plezier morgen. Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag.
Groetje Saskia

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart weer. Fijne dag morgen.

Groetjes Jet

scraplouise zei

Schitterende kaart Jolande, je bloem is echt super, wens je een fijne dag toe op je 50e verjaardag!.

gr.LOUise

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolande.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Jammer dat je te laat was, ik vind hem super mooi.

Groetjes Ans

crealinedance zei

Hoi mooie geworden.gr.Nel

cristel zei

Knap gedaan weer alles past weer zo mooi samen en voor morgen wens ik je alvast een prettige verjaardag en geniet er maar van Sara x
Grtjs

Patricia zei

PRACHTIG zeg je kaart!!!
Enne fijne dag vandaag Sarah!!!!!!!!!
Groetjes Patricia

Marlies zei

Gefeliciteerd Sarah!! Je hebt een schitterende kaart gemaakt! Heel chique!! Een hele fijne dag vandaag!! groetjes, Marlies

Trudy zei

Beeldige kaart heb je gemaakt Jolande.
Groetjes Trudy

Yvonne zei

Mooie kaart Jolande. Ik lees dat je vandaag jarig bent...van harte gefeliciteerd, fijne dag vandaag.
Groetjes Yvonne.

Thea zei

Prachtig kaartje Jolande en ik wens je vandaag een hele fijne verjaardag. Laat je maar lekker verwennen!

Liefs Thea

Wies zei

Hallo Jolande,

Wat een leuke kaart met prachtige bloem. En.....
VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag.
Een gezellige dag en nog veel gezonde en creatieve jaren toegewenst.

Groetjes, Wies

M@rjan zei

Jammer dat je te laat was, hij is prachtig! Van harte met je verjaardag, Jolande!

Miranda zei

Hieperdepiep hoera jarige en een heel goed , gezond, creatief jaar! Hoop dat je een leuke dag hebt en je kaart is prachtig, mooi met deze mal! liefs Miranda

Ans zei

Ja dat gebeurd mij dus ook altijd, kaartje klaar en vergeten hem te plaatsen en ddan te laat. Maar het kaartje is heel mooi.

Fijne dag morgen.
Liefs Ans

Wendy Koorevaar zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jolande! Hopelijk heb je een gezellige dag gehad. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
Heel mooi met de stiksteekjes en parels.

Lieve groetjes,
wendy

Nicole zei

Wow Sarah, nog proficiat met je verjaardag!! Hopelijk heb je een fijne dag gehad. Je kaart is weer een bjoetie!! Je canvas met vlinders zijn ook erg gaaf!!! Liefs, Nicole