KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 21 september 2012

Nog meer verwennerij.

Gisteravond heb ik nog mijn verjaardag gevierd met hobbymaatjes en ik ben weer schandalig verwend.
Een mooi doosje van MARIE gevuld met lekkers.
Prachtige kaart van  HÉLÉNE met inhoud (gaat in de spaarpot voor ons tripje naar Engeland)
Mooie bonbon-doos van NELINE, mooi in herfst-sfeer.
 Een mooie easel-kaart van  WIL met een cadeaubon van Delmu.
Een  mooi en schattig tasje van ELMA met een mooi zeepje erin.
Een mooi doosje van  NEL met een mooi zeepje erin.
Een schitterende canvas van  MIRANDA
Ik heb nog  mooie stempels van Elma, Henriëtte en Nel gehad en een cadeaubon van de Craftorij van Miranda en Patricia.
Zo ziet mijn kast er nu uit, met alle zelfgemaakte kaarten en cadeautjes, straks zet ik alles op mijn hobbykamer neer, ik ben er super blij mee.

Meiden bedankt voor de gezellige avond en al het moois wat ik van jullie heb mogen ontvangen.

Wat ben ik toch een gezegend mens met zulke fijne mensen om me heen, eerst een verwennerij door mijn gezin en familie.
Lieve blogvolgers die mij verwennen met mooie kaarten.
Super collega's die mij een mooie ochtend en prachtig cadeau hebben gegeven.
En dan gisteravond weer verwend door mijn hobbymaatjes.
Nu kan het gewone leventje weer beginnen en kan ik terug kijken op een SUPER VERJAARDAG.

Liefs Jolande

26 opmerkingen:

Linda zei

Wat ben je verwend, mooie kaartjes hoor
gr linda

Nicole zei

Sjonge nog eer verwennerij. Gaaf Jolande. Liefs, Nicole

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat is nog eens verwennerij.
Groetjes Miranda

Henriëtte zei

Het was super gezellig gisten en je moet maar zo denken...je hebt het verdiend omdat je zo'n lieve vriendin bent van ons allemaal.

Liefs Jet

Kaartenkraam zei

Wat heerlijk om zo verwend te worden! Je mag jezelf een gelukkig mens prijzen!

groetjes van Ank

Aleida zei

Daar kun je nog heel lang van na-genieten! Heerlijk, zo'n verwennerij.
groetjes,

Marian zei

Ziet er allemaal prachtig uit.
Dus je kan heerlijk nagenieten
Groetjes

Tineke zei

Je blijft verwend worden.... Wat een schitterende kaarten, kadoosjes en andere kado´s heb je gekregen.
Groetjes Tineke

Hélène zei

Je hebt het verdiend! Ik heb een super gezellige avond gehad, dank je wel lief hobbymaatje ;-)

Groetjes Helene

Annemarie en Merit zei

wat staat jou kast vol prachtige kunstwerkjes!!! allemaal topstukken, er maar lekker van genieten ...
liefs annemarie en merit

hildedewilde zei

leuk allemaal zeg! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
gr, hilde

Anneke klerks zei

wat een verwennerij!!!
wat ben jij een gezegend mens!!!
liefs anneke

crealinedance zei

Hallo het is je gegund,bedankt voor de gezellige avond.gr.Nel

Saskia zei

Hoi,
Wat een prachtige cadeaus van je hobbyvriendinnen. Heel leuk, zal vast gezellig geweest zijn.
Groetjes Saskia

heidy zei

Nou je bent lekker verwend Jolande,geniet er maar heerlijk van!!
Groetjes Heidy

Trudy zei

wat ben je verwend Jolande! enig geniet er maar van.
Groetjes Trudy

Margo zei

Wat ontzettend leuk !
Geniet er maar van !
Toch leuk dat je daar zo'n goed gevoel van krijgt he !
Liefs
Margo

Gretha zei

Je bent lekker verwend zeg door al dat moois en super zoveel lieve mensen om je heen op je verjaardag, van Harte Jolanda.
Groetjes Gretha

crea-elma zei

Helemaal terrecht hoor Jo!
Bedankt voor de superleuke en gezellige avond, was vetgaaf iedereen weer te zien!

groetjes Elma

Patricia zei

Hey Jol je kent het spreekwoord toch....wat je verdiend wat je toekomt!!!!!!
Dus......haha het was SUPER gezellig!
Groetjes Patricia

Miranda zei

je hebt het verdiend hoor en het was supergezellig zo met z;n allen
op je andere posten zie ik dat je je verjaardag mooi hebt gevierd en dat je lekker bent verwend maar zoals ik al zei, je hebt het verdiend

Riet zei

Zo jij bent verwend,leuk hoor je verdiend het.
Veel plezier met alles.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Fijn hoor, je bent zeker verwend en dat geeft een goed gevoel, kan me helemaal voorstellen. Geniet nog maar even na!

José zei

wauw, jij bent ECHT superverwend Jolande. Wat een gave kadootjes. Het canvas van Miranda knalt er voor mij wel heel erg uit. Super!

susie zei

Amai seg zo'n verwennerij !
Jolande, alsnog een late verjaardag gewenst !
Wat een mooie kaartjes heb ik hier allemaal gezien, wauw !!

Lieve groetjes ...

wil zei

hallo jo
wat leuk he zo verwend te worden.
de avond was ook erg leuk hoor .
tot ziens maar weer groetjes van wil