KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 4 september 2012

Sweet little monster.

Ik ben weer heerlijk in mijn art journal bezig geweest.
De achtergrond heb ik met acrylverf en inkt gemaakt.
In de lucht heb ik een stempel van Tim Holtz gebruikt.
De bomen heb ik gestempeld (Katzel Kraft) en daarna met acrylverf gekleurd.
De letters heb ik met een sjabloon getekend, met een zwarte fineliner en een witte gelpen.

De mieren (stempel van Magnolia) heb ik nog eens nagetekend met een zwarte fineliner.

De monsters zijn een digi's van Crafty Moments, ik vind ze zo schattig.
Ik heb ze ingekleurd met Derwent potloden en acrylverf met een patrelmoer glans, helaas kun je dit op de foto niet zien.
De bovenste foto was mijn eerste resultaat, daar was ik helemaal niet tevreden over, ik vond het te donker en de bladeren van de bomen, daar was ik helemaal niet tevreden over.
Dus alles wat lichter gemaakt met lichtblauw en wit acrylverf.

De bladeren gekleurd met 2 tinten groen, nu vind ik, kun je meer diepte zien.

                                                                 Groetjes Jolande.

16 opmerkingen:

gré zei

jij bent ook een echte kunstenaar hoor
wat jij al niet met verf en inkt doe
geweldig

groetjes gré

Linda zei

Wauw wat een knap werk heb je weer gemaakt. Het zijn wel hele lieve monstertjes hihi. Mooi kaartje hoor.
gr linda

Nicole zei

Inderdaad een ware kunstenaar. Het ziet er allemaal weer super uit. Liefs, Nicole

Tineke zei

Ik vind het een kunst apart. Jij bent er erg goed in Jolande!
Het is prachtig! Het geeft een mooi resultaat nu je de bomen en de lucht lichter hebt gemaakt. Er zit idd nu diepte in.
Groetjes Tineke

janny zei

Heel mooi gemaakt met die lieve monstertjes.
Knap hoor.
Groetjes Janny.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Jolande ook deze is zo leuk en zo mooi. Erg humorvol en gave stempels.
groetjes
Marja
(marjascreativity)

Patricia zei

Haha wat een grappige pagina zeg!
Wat een lieve monsters!!!!!
Mooie kleuren en je bomen zijn net echt!
Groetjes Patricia

M@rjan zei

Gaaf zeg die monsters, snap dat ze je hart gestolen hebben. Je hebt weer een kunstwerkje afgeleverd!

heidy zei

Hij is geweldig Jolande!!!
Groetjes Heidy

Fieneke zei

Weer super! Wat zul jij al een gaaf boek hebben. Dit is weer een super pagina, wat een lieve monsters en ce bomen en de lucht SUPER.
Groetjes Fieneke

crealinedance zei

Hallo een mooie weer.Gr.Nel

Riet zei

Wat vind ik dit toch knap van je.
Het is echt schitterend Jolande.
Hoe krijg je het voor elkaar.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Schattige monstertjes Jolande. Mooie achtergrond, inderdaad is de tweede uitwerking de mooiste.
Groetjes Yvonne.

Margo zei

Superleuk gedaan zeg !
Wat een grappige monstertjes !
Liefs
Margo

Hanny zei

Ziet er weer heel kunstig uit Jolande!!!

Groetjes Hanny.

jaimie zei

Hallo Jolande,

Zeer knappe en speciale kaart !

Groetjes, Jaimie