KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 2 september 2012

The Yourney.........

Ik heb nog een mannenkaart gemaakt.
De basis is aquarel papier, dit heb ik eerst met water nat gespoten en ik heb er daarna dylusions-inkt opgespoten.
Toen de inkt droog was heb ik er een sjabloon (stenen muur) op gelegd en met water gespoten, even laten inwerken en daarna gedept met keukenpapier zodat je de inkt opneemt.
De blaadjes zijn ook met een sjabloon en groene inkt gemaakt, daarna heb ik er reliéfpasta overheen gedaan.
De tekst (Tim Holtz)  gestempeld op tissue papier en op de kaart met multi-medium geplakt.
De radertjes (Tim Holtz) gestanst van aquarel papier en ingemeerd met gesso, daarna met de inkt bespoten en gedept met keukenpapier, gepoetst met een klein beetje goldvinger.

De man met paraplu is gemaakt met een embossingfolder, de man he ik uitgeknipt en gepoetst met zwarte distress-inkt, daarna heb ik er blauwe glimmermist overheen gespoten, dit geeft een metallic look.
Met 3D kussentjes heb ik het mannetje opgeplakt.

Nog een fijne zondag,groetjes Jolande.

31 opmerkingen:

Ans zei

Jolande, volgens mij heb jij heel veel inktsoorten. En vind je het helemaal geweldig om alles uit te testen en lekker te "kliederen" met water. Je hebt echt een hele aparte en bijzondere mannenkaart van gemaakt. Compliment hoor.
Fijne zondag ook voor jou.
Groetjes Ans

heidy zei

Ik vindt hem SUPER GAAF Jolande!!
Groetjes Heidy

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Deze is super gaaf Jolande. prachtige achtergrond en leuke technieken en materialen.
groetjes en fijne zondag
Marja

Neline zei

woowww....wat een gave stoere kaart!
Heel mooi gedaan,
groetjes
Neline

Frouwkje zei

Wat een prachtige mannenkaart Jolande!!
Liefs, Frouwkje

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart Jolande en wat heb je veel technieken gebruikt!. Gaaf hoor.

Groetjes Jet

gré zei

wat een leuke stoere kaart

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Een op en top mannenkaart. Die 'stenen' achtergrond vind ik prachtig geworden.

groetjes van Ank

Patricia zei

Zozo deze is wel een TOPPERTJE zeg!
Wat heb je mooi gepoetst zeg!
Groetjes Patricia

Yvonne zei

Geweldig deze mannenkaart Jolande. Leuk om te zien dat je steeds meer de mixed media kant op gaat.
Groetjes Yvonne.

Riet zei

Vind het weer geweldig gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Irene zei

Allemachtig, je gaat wel helemaal los met al die inkt maar het resultaat is verbluffend!!!!

Liefs, Irene

Lia zei

Gaaf, inderdaad wel een hele stoere zeg,
groetjes Lia

Marlies zei

Een hele chique mannenkaart! Je hebt weer zoveel mooie technieken erop verwerkt met een prachtig resultaat!! groetjes, Marlies

M@rjan zei

Mooie en stoere mannenkaart! Gaaf die metallic look en de blaadjes vind ik een heel apart detail, staan er mooi bij!

Hanny zei

Wauwwww Jolande wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

Groetjes Hanny.

José zei

Prachtig Jolande. De achtergrond vind ik weer super. De blaadjesrand vind ik helemaal top! Supergave mannenkaart!

Linda zei

Wauw wat heb je dat mooi gedaan joh, ik heb ook meteen even je andere creaties bekeken,ik loop wat achter omdat we 3 weken met vakantie geweest zijn hihi, ook die zijn erg mooi geworden
gr linda

Monique - Mienokje zei

Whooooo wat is deze GEWELDIG! Oeps, capslock aan. Laat eigenlijk maar staan, want hij is GEWELDIG! :-)
Groetjes, Mienokje

Gusta zei

wat heb je dat mooi gemaakt Jolande
mijn complimenten hoor

Gr Gusta

Hélène zei

Heel stoer/ mannelijke kaart... gave technieken heb je gebruikt!

Groetjes Hélène

Scrap Girl Online zei

Anders, maar heel leuk.
Groetjes Helga

Judith zei

Zo knap hoe jij met verschillende technieken werkt!

Fieneke zei

Wauw wauw wauw wat gaaf! Super mooie achtergrond!! Heel mooi geheel!
Groetjes Fieneke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige mannenkaart.

Groetjes Astrid.

Ans zei

Wow dit is een stoere mannenkaart en zo lekker met het water en de inkt aan de gang gegaan. Supermooi.

Liefs Ans

Trudy zei

Gaaf kaartje Jolande!
Groetjes trudy

stempelwolfanne zei

Wat een prachtige en stoere mannenkaart is het geworden. Vrouwen hadden hem echter ook graag ontvangen denk ik :)

Nicole zei

Jolande, dit mag je echt geen kaart meer noemen meid!! Tis gewoonweg wéér een kunstwerk!! Prachtig. Liefs, Nicole

anneke's creaties zei

schitterend wat heb jij een mooie mannenkaart gemaakt


groetjes anneke

Tineke zei

Gaaf is deze stoere mannenkaart!
Groetjes Tineke