KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 16 september 2012

Verjaardag.

Hallo allemaal, ik wil jullie bedanken voor de lieve felicitaties.
Ik heb een te gekke verjaardag gehad.
Fons had  mijn vriendin Patricia ingeschakeld om wat moois voor mij te maken.
Is het niet gaaf wat Patricia heeft gemaakt, op de kaart staat het cadeau wat ik van mijn gezin heb gehad, ik mag in Engeland een workshop gaan volgen bij Art from the heart , HOE GAAF IS DIT, ik ga hier met Miranda en Patricia aankomend voorjaar naar toe.
Dank je wel Patricia, je hebt dit zo MOOI gemaakt en ik weet hoe moeilijk je het vond om je mond niet voorbij te praten.

Als verrassing was er ook nog een High- Tea bij van der Valk georganiseerd, waar ik samen met mijn gezin en familie heerlijk heb zitten genieten.

Ik was 2 kilo afgevallen, dat heb ik er hier weer aan gegeten ha ha ha.

Britt (5 jaar) heeft deze mooie ringen voor mij gemaakt.


Wil ik ook nog vertellen dat Patricia, Fons en ik zaterdag met de Oosterpark loop hebben meegedaan.

O,o,o wat had ik het zwaar, we waren te snel gestart, dat tempo hield ik niet vol, maar ik heb hem wel in 1x uitgerend, zonder rustpauzes, 6,3 km. in 48 minuten.
Patricia was net Speedy Conzales en heeft het in 45 minuten gedaan en Fons rende het in 34 minuten.
Ik kwam van de 6.3 km. als één na laatste binnen, vind eigenlijk dat ik wel een troostprijs heb verdiend, ha ha ha.
Patricia en ik zijn nu 5 maanden aan het trainen, dus vind ik, mogen we trots zijn.

Ik heb een super mooie verjaardag gehad, donderdag-avond komt er nog een clubje hobby-maatjes mijn verjaardag vieren, kijk ik ook echt naar uit.
Ik heb ook nog mooie zelfgemaakte kaarten gehad die laat ik van de week zien, anders wordt deze post wel erg lang.
Nu ga ik nog even lekker nagenieten.

Groetjes Jolande. 




25 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Geweldig wat een kadoos en wat een plezier met je hele familie. Dat is nog eens een verjaardag vieren.
groetjes marja
(marjascreativity)

Ans zei

Jolande, alsnog van harte gefeliciteerd. Zo te zien aan de foto's en de verhalen heb je een geweldige dag gehad.
Een felicitatie vind ik ook dat je zomaar even 6,3 km gaat rennen. Van mij krijg je de hoofdprijs hoor!
Groetjes van Ans

Irene zei

Jouw 50e verjaardag was een feestdag Jolande, enig!! Ik heb de website even bekeken...bofkont je gaat naar Harrogate in Yorkshire, dat is een geweldige plaats en bekend om zijn chique winkels, hotels, spa en kunstenaars/art galeries dus jullie gaan genieten!!!!! Enne..de workshop..........Dylusion heb ik zo'n vermoeden????

Liefs, Irene

Fieneke zei

Alsnog van Harte Jolande, wat een gaaf kado!! En super gelopen!
Groetjes Fieneke

Marian zei

Prachtig cado voor je dat wordt genieten. Gezellige foto van je verjaardag
Groetjes

Marja zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een geweldig leuk cadeau heb je gekregen zeg.

José zei

WAT een geweldig cadeau Jolande! En onwijs mooi aangeboden. Echt een heel mooi kunstwerk. Enig die kikker! Ik zie wel van wie ze het talent heeft.
De ringen zijn ook enig zeg en je high tea ziet er heerlijk uit!
Onwijs knap dat je zo'n run doet. Ik zou na 100 meter al instorten.

Yvonne zei

Wat een geweldig cadeau heb je gekregen en wat heeft Patricia het mooi weten te verpakken.
Enne...heel knap dat je zo'n stuk gerend heb, ik pak toch liever de fiets ;-)
Groetjes Yvonne.

heidy zei

Hoi Jolande als nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Wat heb je een geweldig cadeau gekregen !!
En ik ben ook trots op jullie,geweldige prestatie!!
Dikke XXX Heidy

Monique - Mienokje zei

Soms gaat een verjaardag ongemerkt voorbij, maar jij hebt ECHT kunnen genieten! En wat een prachtige cadeaus, de ringen, je workshop (en wat voor één). Ga nog maar lekker nagenieten van alles.
Goede prestatie trouwens en dat pas een half jaar trainen. Ik doe het je niet na. Groetjes, Mienokje

Patricia zei

HEYYYYYY lieve JOL.... Ik ben zo blij dat ik nu niet meer zo geheim hoef te doen tegen je, ik kan nl niet zo goed liegen. haha
Ik ben blij dat je het mooi vind, en je high tea ziet er echt SUPER uit (we rennen het er vanavond wel weer af)Geniet nog lekker na!
Enne je prestatie rennen..... IK BEN SUPERTROTS op je, je bent tenslotte WEL sarah!!!haha
Liefs Patricia xxx

Linda zei

Wat een gaaf kado en wat een leuke dag heb je gehad, lekker hoor zo'n high tea.
gr linda

cristel zei

Wauw zeg das inderdaad nog eens een mooi kado en wat knap dat je weer gelopen hebt doe zo voort zou ik zeggen
Grtjs

Henriëtte zei

Wauw zeg, dat is nog eens een gaaf kado wat je hebt gekregen. Knap van Patricia dat ze dat geheim heeft kunnen houden haha.
Als de foto's kloppen heb je een supergezellige High-tea gehad enne..... ik ben er ook hoor donderdagavond.

Groetjesssss Jet

scraplouise zei

Wat een geweldig kado heb je gekregen, en dan ook nog zo'n gezellige High tea, jou dag kon niet meer stuk!.

gr.LOuis

Judith zei

Dit heugelijke feit heb ik even gemist, Jolande...
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een heel speciale dag met een zeer speciaal cadeau, wat super voor je!!! Geniet er lekker van, het wordt vast gaaf!
Groetjes, Judith

Trudy zei

Alsnog van Harte Gefeliciteerd Jolande, wat een gaaf kado!!
Groetjes Trudy

Thea zei

Hoi Jolande,

Ik weet niet wat de workshop inhoud maar jij des te beter dus kan ik me voorstellen dat je hier heel blij mee bent. De ringen gemaakt door een 5-jarige vind ik ook heel knap gemaakt.
En goed van je dat je het lopen ook nog steeds volhoud! Geniet nog maar even lekker na.

Groetjes Thea

Hélène zei

Oh wat ontzettend leuk!!! en wat goed van Patricia dat ze haar geheimpje heeft kunnen bewaren ;-)
Fijn te lezen dat je een geweldige verjaardag hebt gehad.

En ik bewonder je om het hardlopen, wat goed zeg!

Tot donderdag!

Liefs Hélène

Hélène zei

Oh wat ontzettend leuk!!! en wat goed van Patricia dat ze haar geheimpje heeft kunnen bewaren ;-)
Fijn te lezen dat je een geweldige verjaardag hebt gehad.

En ik bewonder je om het hardlopen, wat goed zeg!

Tot donderdag!

Liefs Hélène

janny zei

Hartelijk gefeliciteerd nog met je verjaardag.
Ziet er gezellig uit bij je high tea. Die workshop is echt niet verkeerd zeg, geniet ervan allemaal.
groetjes Janny

Miranda Slagboom-de Groot zei

Alsnog van harte gefeliciteerd.
Wat een gaaf cadeau heb je gehad. Goed zeg om die wedstrijd te lopen.
Groetjes Miranda

crealinedance zei

Hallo ziet er heel gezellig uit allemaal,goed van jullie dat de eindstreep hebben gehaald top.Gr.Nel

Margo zei

Hoi Jolande,
hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag !
Dat ziet er echt super gezellig uit !
Dat lopen, daar doe ik mijn petje voor af hoor, dat doe ik je niet na !
Je kado is onwijs gaaf gewoon, ik ben erg benieuwd naar het relaas van je workshop, die ga je toch zeker wel posten he !
De ringen zijn helemaal super, het knutselen wordt in de familie al voortgezet duidelijk !
Liefs
Margo

Tineke zei

Een hele gezellige verjaardag heb je gehad. Leuk cadeau heb je gekregen!
En ook nog eens een heerlijke high-tea ;-)
Lekker nagenieten.
Groetjes Tineke