KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 18 september 2012

Verwennerij op mijn werk.

Gisteren ben ik ook nog eens in het zonnetje gezet door mijn collega's.
Toen ik op mijn werk kwam, mocht ik de afdeling niet op en werd verbannen naar een andere afdeling.
Rond 9:30 uur werd ik opgehaald om naar de afdeling te komen en werd ik toegezongen door de meiden.
De afdeling was versierd en er zat een Sara bij de lift op me te wachten.
De tafels waren mooi gedekt (alles in het roze)  en we hebben met zijn allen uitgebreid zitten ontbijten.
Al de collega's waren er, ook degene die vrij waren en mijn team-hoofd die eigenlijk vakantie heeft was er ook, ik kon het nog maar net droog houden hoor, de tranen zaten achter mijn ogen.
Ik heb een prachtig cadeau gehad, een zilverkleurig plateau met een zilverkleurige pot met plant erin, drie kleine vaasjes met roosjes erin en drie kaarsen erop.
Van nog een collega een mooie ketting en van een andere collega een cadeaubon, van de cliënten een mooi plantenbakje.  
Bij thuiskomst lag er nog een mega grootte kaart van de meiden op de deurmat.
Geweldig toch om met zo'n team te mogen werken?

Laat ik jullie ook gelijk de mooie zelfgemaakte kaarten zien die ik heb mogen ontvangen.
Een wiebelkaart gemaakt door JOSÉ , kijk eens naar de prachtige details, zoals het stikwerk en de geëmboste gedeeltes.

Een geëmboste kaart gemaakt door PATRICIA, prachtige geëmboste achtergrond en ik ben gek op vlinders.
Patricia had ook een kaart gemaakt voor Fons, die was een dag voor mij jarig.

Een easel kaart  gemaakt door IRENE, zo toepasselijk, zoals Daisy daar aan het breien is, zo zit ik s'avonds bij de t.v. met mijn benen languit op de bank met een brei of haak-werkje.

Een vintage kaart gemaakt door HENRIËTTE, zo mooi met de gehaakt rand, het meisje is zo schattig.

Dank jullie wel meiden voor de prachtige kaarten, ze staan uitgestald op de kast in de huiskamer en over een 
poosje zet ik ze op mijn hobbykamer.

Liefs Jolande.

29 opmerkingen:

heidy zei

Oh das geweldig van je collega's Jolande!!
En wat een mooie kaartjes!!
Groetjes Heidy

Annemarie en Merit zei

fijn dat ze je zo verwend hebben, nog van harte gefeliciteerd.

liefs annemarie en merit

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ben je toch verwend met al dat moois.
Groetjes Miranda

Margo zei

Wat ontzettend leuk Jolande !
Je hebt echt heel fijne collega's zeg en wat een mooi kado en mooie kaarten !
Geniet er maar lekker van !
Liefs
Margo

Patricia zei

Heerlijk toch om zo verwend te worden!!!!
Je hebt het zeker en vast verdiend!
Groetjes Patricia

Linda zei

Wat een fijne collega's, leuk van ze hoor.
gr linda

wilga zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jolande.
Wat een leuke verrassing van je collega's zeg,met recht een dag om met plezier aan terug te denken.

Liefs,Wilga

Henriëtte zei

Wat een gaaf kado hebben je collega's voor je verzonnen!
Leuk ook dat ze er allemaal waren.

Groetjes Jet

Astrid en Brenda zei

Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag. Wat ben jij verwend door je collega's. Altijd leuk. Ook de eigen gemaakte kaarten zijn prachtig.
Groetjes brenda

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Gefeliciteerd met je verjaardag!! En wat ben jij ontzettend leuk verwent!! Dat is genieten toch??
Liefs, Frouwkje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een ontvangst op je werk zeg. Dat zul je niet gauw vergeten. En wat een kadootjes. Super.
Wees zuinig op zo'n team.
groetjes Marja
(marjascreativity)

M@rjan zei

Wat een leuke collega's heb je, heerlijk om zo verwend te worden!

Brenda zei

Allereerst alsnog van harte gefeliciteerd Jolande!!
Wat ben je verschrikkelijk verwend door al die lieve collega's van je! En wat een mooie kaartjes heb je gekregen!
Lekker van genieten zou ik zeggen!
Liefs Brenda

Kaartenkraam zei

Wat een verrassing zeg, wat leuk als je zo in het zonnetje wordt gezet, dan zul je het ook wel verdienen!

groetjes van Ank

Wendy Koorevaar zei

Wat leuk dat je zo verwend bent op je werk! Ze hebben er echt werk van gemaakt.
En wat een mooie kaarten heb je gekregen, jouw verjaardag was helemaal compleet zo te zien.

Lieve groeten,
Wendy

Gerrina zei

Jeetje, wat heb jij een leuk team om je heen! Gaaf dat ze dat gedaan hebben! Geniet van je nieuwe levensjaar weer! Groetjes, Gerrina

Tineke zei

Wat heerlijk om eens in het zonnetje te staan. Je bent goed verwend door je collega's.
Groetjes Tineke

miriam zei

Wat een leuke verrassing van je collega's nog gefeliciteerd met je verjaardag


gr miriam

Crea Astrid zei

Nog van harte gefeliciteer met je verjaardag. Wat ben je lekker verwend door je collega's, maar wel leuk. Je hebt ook mooie kaarten gehad.

Groetjes Astrid.

Marian zei

Wat een verwennery, snap dat je er van genoten heeft Leuk zulke collega's En je kaarten erg mooi die je mocht ontvangen
Groetjes

Saskia zei

Wat fijn dat je op je werk zo in het zonnetje bent gezet. Heel leuk. Wat een mooie kaarten heb je gehad zeg.
Het is ook wel bijzonder 50 worden.
Groetjes Saskia

Aleida zei

Wat heerlijk om zo verwend te worden op het werk! En je hebt hele mooie kaarten gekregen.
groetjes,

sjouks kaarten zei

Nog van harte met je 50e verjaardag!
Je hebt prachtige cadeaus en kaarten gekregen!
Groetjes Sjoukje

Durvina zei

Wat leuk zo'n verwennerij, mag wel ook met zo'n kroonjaar.
Alsnog van Harte gefeliciteerd.

groetjes, Durvina

Miranda zei

Wat heerlijk Jolande, je bent een gewaardeerd mens dat kun je zien! Een dag en momenten om naar terug te kijken! lieve groet Miranda

Nicole zei

Wat een verwennerij. Super! Liefs, Nicole

Judith zei

Ik kan me goed voorstellen, dat je je zeer vereerd voelde toen ook je roostervrije collega's jou persoonlijk kwamen feliciteren.

Gezellige post te ontvangen is altijd leuk, zeker als je ze van mensen krijgt, die je soms niet eens persoonlijk kent. Apart wereldje, blogland, he?!
Geniet ervan!
Groetjes, Judith

José zei

Ik vind het heel bijzonder dat je collega's er zoveel werk van maken. Ontzettend leuk en lief. Echt iets om te koesteren.
Heerlijk al die kaartjes, en heeee id zie die van mij hahaha! Leuk dat je ze laat zien!

martina's kaartjes zei

oeps, door de drukte heb ik je verjaardag gemist ! dat was niet de bedoeling ! ik wens je dus alsnog via deze weg nog een hele fijne verjaardag toe ! proficiat ! al de foto's en traktaties zien er zuperzzzzz uit !
grtjs, martina
x