KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 27 september 2012

Vlinder.

Voor dit kaartje heb ik als basiskaart wit karton met linnen structuur gebruikt.
De rand is gemaakt met een pons van Martha Stewart, van wit glad kaartkarton, dit heb ik bewerkt met distress-inkt (faded jeans en frayed burlap)
Ik heb er hotfix steentjes opgeplakt.

De stempel is van Papermania, ik heb hiervoor de distress-inktkleuren faded jeans en frayed burlap gebruikt.
Eerst de inkt op de stempel aangebracht en toen heb ik er water op gespoten met de mini-mister.
De stempel heb ik op mijn bureau laten liggen en daar het papier opgelegd, voorzichtig aangedrukt en dan is dit het resultaat.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.

Dit prachtige kaartje heb ik nog van HEIDY voor mijn verjaardag gekregen.

Groetjes Jolande

27 opmerkingen:

Linda zei

Schitterend, wat mooi gedaan heb je dat weer, die hotfix steentjes doen het erg mooi erbij
gr linda

José zei

Mooie kaart Jolande. De rand vind ik erg mooi. Prachtig gestempeld en de worn look.
Leuke kaart van Heidy. Schattig meisje!

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Ik heb deze stempel ook, zal er toch eens wat mee gaan doen.

groetjes, Hannie

Kaartenkraam zei

Schitterende kleuren en de rand vind ik beeldschoon met die hotfix steentjes er op.

groetjes van Ank

cristel zei

Weer een prachtige kaart zo mooi dat jij die stempels kunt verwerken zeg
Grtjs

heidy zei

Hoi Jolande wat een prachtig kaartje!!!
En ik zie dat mijn bloemen op het kaartje best goed overkomen met de post,zie dit eigenlijk voor het eerst hihi
Bedankt voor je lieve berichtje,ga zo toch werken,wandelen dus!!!
Groetjes Heidy

janny zei

prachtige kaarten van beide, zien er heel mooi uit.
groetjes Janny.

Nicole zei

SCHITTEREND, Jolande!! Gewoon kunst. Liefs, Nicole

Anneke klerks zei

schitterende vlinderkaart
liefs anneke

Tineke zei

Schitterend is deze vlinderkaart! Zo mooi met de inktjes gewerkt.
Leuke kaart heb je gekregen.
Groetjes Tineke

Miranda zei

Mooi Jolande! Leuk met die steentjes....heb er ook nog een aantal liggen hihi....mooie kleuren! lieve groet Miranda

Patricia zei

WOW mooi zeg Jol, vooral de VLINDER..... Echt PRACHTIG!!!!
Groetjes Patricia

Marian zei

Ziet er super uit
Groetjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Jolande Schitterende kaart. Pracht kleuren en de handgestikte rand is super mooi.
groetjes Marja

crealinedance zei

Hallo mooie kaart geworden met deze stempel.Gr.Nel

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolande.

Liefs Riet.

Fieneke zei

Super! Wat een mooie kleuren! Heel stijlvol.
Groetjes Fieneke

Aleida zei

Je bent zo langzamerhand een echte stempellady geworden! Heel mooi gedaan.
groetjes,

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart heb je daar,met distress en mister heb je altijd verrassende resultaten ! super
grtjs,martina
x

thea zei

Heel mooi vooral de basiskaart wat een aparte kleur!

Saskia zei

Hoi,
Wat een prachtige kaart heb je gekregen en wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Saskia

Hanny zei

Prachtige kaart Jolande. Ik heb deze stempel gebruikt met de pan pastels.

Groetjes Hanny.

susie zei

Wow Jolande wat een chic kaartje heb je daar gemaakt !!

Lieve groetjes :)

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. mooi met de Marths Stewart pons.
Prachtige kaart heb je van Heidy gekregen.

Groetjes Astrid.

jaimie zei

Hallo Jolande,

Zeer stijlvol kaartje !

Groetjes, Jaimie

Henri√ętte zei

Wat een gave kaart weer zeg. Mooie stempel ook.

Groetjes Jet

Margo zei

Hoi Jolande,
wat een prachtig kaartje heb je gekregen en een heel mooi kaartje heb je gemaakt !
Ik heb er een vraagje over, de distress die je op de stempel hebt gedaan, is dat de gewone, van de padjes, of stains of stiften ?
Ben er namelijk ook mee aan het experimenteren en alle nieuwe tips zijn welkom he !
Ik vind het trouwens een erg leuk effect !
Liefs
Margo