KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 29 oktober 2012

I love the rain, don't need my umbrella.

Deze kaart heb ik voor Miranda gemaakt, voor haar verjaardag.
Het is een grote kaart geworden ( 15 x 20 cm).
De achtergrond heb ik gemaakt met Dylusions-inkt.
Hierop heb ik spetters gemaakt met water.
Ik heb regendruppels getekend en met een waterpenseel inkt opgenomen.
Gebruikte stempels:
De rand: Dylusions.
Paraplu: Dylusions.
Het meisje: Dylusion.
De stippen: Dylusions.
De straatstenen: Magnolia, dit is eigenlijk een muur.

Het meisje en de paraplu heb ik ingekleurd met Derwent Artbars en Derwent potloden.
Op het haar heb ik nog wat glitterlijm aangebracht.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

Linda zei

Wat gaaf gedaan heb je dat weer, leuk zo dat magnolia muurtje als stoepje
gr linda

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke grappige kaart is het geworden.
Groetjes brenda

scraplouise zei

Geweldig kaart Jolande, vindt de kleuren erg mooi!!.

gr.LOuise

Henriëtte zei

Leuke kaart Jolande, zal Miranda heel leuk vinden.

Groetjes Jet

Lia zei

Grappige kaart hoor, zal ze blij mee zijn geweest,
groetjes Lia

crealinedance zei

Hallo is een leuke kaart geworden.Gr.Nel

cristel zei

Ik vindt het een mooie en grappige kaart. Maar dat komt waarschijnlijk ook door het grappige meisje
Grtjs

Fieneke zei

Heeel gaaf zeg! Lekker kleurig, leuke tekst.
Groetjes Fieneke

Kaartenkraam zei

Prachtige kleuren weer, opvallende originele kaart!

groetjes van Ank

jaimie zei

Hallo Jolande,

Ik ben bijgelezen, een gelukkige verjaardag aan uw dochter en wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt ség!!

Groetjes, Jaimie

Eveliene zei

Wowww jolanda
Normaal word je depresief van regen.
Maar van deze word je helemaal vrolijk
Prachtige kleuren en mooie details

gr eveliene

Mieke zei

Leuk gedaan!

Astrid zei

Erg mooie kaart Jolande, geweldig.
Groetjes Astrid

janny zei

Leuke vrolijke kaart!
Ik vind het erg leuk zoals je die achtergrond gemaakt heb en die mooie kleurencombinatie het wordt echt jouw stijl.
Groetjes Janny.

M@rjan zei

Wow, wat een meesterwerkje! Erg leuk en zoveel te bekijken!

Neline zei

Wat leuk gedaan weer in deze kleurtjes! Ziet er weer gaaf uit.
groetjes
Neline

Aleida zei

Wat een mooie, positieve kaart! Daar krijg je energie van.
groetjes,

Irene zei

Jolande ik vind hem zoooooooo gaaf, zou ik inlijsten en ophangen...a real piece of art!!!

xx Irene

Trudy zei

Wat een pracht kaart is dit weer Jolande!!
Groetjes Trudy

marian zei

Hoi Jolande,
Wat een leuke kaart, echt helemaal de stijl van Miranda.
Groetjes Marian

Miranda zei

Leuk Jolande en helemaal 'koekje' van haar deeg, zal ze blij mee geweest zijn! groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

wat een prachtige pagina alweer ! de kleuren zijn spetterend, mooi resultaat !
grtjs, martina
x

Marian zei

Wat een prachtige kaart weer
Groetjes

heidy zei

Geweldig Jolande zal Miranda heel blij mee zijn !!
Groetjes Heidy

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kleuren weer,
je hebt er echt plezier in, dat is
te zien in je kaarten, mooi hoor.

Fijne nieuwe week.
Lieve groetjes Erica ☼

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart, ondanks de regen ;) Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Patricia zei

Hij is echt zooooo leuk!!!
Gr Patricia

Margo zei

Supercool Jolande !
Ik vind die stijl erg leuk en het effect met die dylusions so lekker kleurrijk en vrolijk !
Liefs
Margo

Nicole zei

Wat een kleurenpracht Jolande!! Grappig meisje en weer erg mooi gemaakt!! Liefs, Nicole

Crea Astrid zei

Wat een grappige kaart heb je voor Miranda gemaakt. Precies haar stijl.

Groetjes Astrid.

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Liefs Ineke zei

Wat een geweldige kaart Jolande. Echt heel apart.

Heel veel liefs van Ineke

Ans zei

Super zoals je de kaarten maakt, mixed media als ik het goed hebt.
Ze zijn zo leuk om te zien.

Liefs Ans

susie zei

En weer heb je een speciale kaart gemaakt, aparte stijl ! Mooie kleuren ! Die is knap Jolande !

En de traktatie met 'Halloween Tinkerbell' is groovy ! Zal de twaalfjarige best appreciëren :)

Ilonka zei

Een schitterend kaartje
Fijne dag.

Groetjes Ilonka