KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 1 oktober 2012

Kerst met little elf Mim.

Vandaag heb ik nog een kerstkaartje om te laten zien.
Gebruikte materialen:
Grote cirkel: Creatable.
De cirkel daarop, cirkel snijder.
De cirkel daarop, Die Namics.
De cirkel daarop, cirkel snijder en embossingfolder.
Lint voor de strik: Intratuin.
Plakparels.

Little elf Mim is een digi van Mo Manning, ik heb haar ingekleurd met Derwent potloden op kraft.
Heb ik ook nog Baby Born om te laten zien met een nieuwe outfit.
Brittje is inmiddels jarig geweest en heeft de poppen kleertjes gehad.
Ik had ze per setje ingepakt en had zo 5 cadeautjes, ik kan zeggen dat het sneller uitgepakt was, dan ingepakt, ha ha ha.
En het viel goed in de smaak, het werd gelijk mee naar boven genomen om te gaan passen.
Sanne het nichtje van Britt vond het ook prachtig, dus brei ik lekker verder voor deze poppenmoeder.

Groetjes Jolande.

38 opmerkingen:

Linda zei

Wat een schattig kaartje, wat is dat stempeltje toch lief. Ook de poppekleertjes zijn schitterend, wat knap gedaan weer
gr linda

Henriëtte zei

Wat een lieve kerstkaart weer. Zo'n schattige stempel en prachtig ingekleurd.
Leuk ook die kleertjes voor de babyborn en nog leuker dat Britt en Sanne er zo dol op zijn. Eer van je werk dus.

Groetjes Jet

miriam zei

wat een schattige kaart .
En die kleertjes zo lief
gr miriam

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie kaart.
Die kleertjes zijn echt schattig.
Groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Dat stempeltje is toch zo schattig! Je hebt er een hartstikke leuk kaartje mee gemaakt.
Ook de poppenkleertjes zien er prachtig uit.

groetjes van Ank

Erica ♥ zei

Wat een leuke kaart zeg met een
mooie kleuren combi.
De kleertjes zien er ook lief uit ☺
Grtjs Erica.

scraplouise zei

Wat een enig Kerstkaartje heb je gemaakt, leuk model is weer eens wat anders.
Wat jammer dat ik geen kleindochters heb, helemaal Super Jolande.

gr.LOuise

Hélène zei

Deze kerst-elf blijft leuk! Prachtig kerstkaartje heb je ermee gemaakt.

Wow en wat een leuke poppen kleertjes heb je gebreid.. heel lief! Kan me voorstellen dat Britt het helemaal leuk vond ;-)

Groetjes Hélène

Neline zei

Prachtige kaart zeg! mooi van kleur ook zo bij elkaar.
Heerlijk om te zien al dat breisel.
Ik vind het prachtig gedaan.
groetjes
Neline

janny zei

Beide schitterend hihi waar haal jij de tijd vandaan?
Al die creaties, slaap je wel eens lol!
Groetjes Janny.

Hanny zei

Een prachtige kaart Jolande en super leuke poppenkleren!!!!!Ook een heel mooi blog zetje.

Groetjes Hanny.

Trudy zei

Wat een schitterende kaart is dit Jolande.En de poppenkleetjes zijn ook leuk zeg.
Groetjes Trudy

Frouwkje zei

Prachtige kaart Jolande!! En wat zijn die gebreide kleertjes ook onwijs leuk! Kan me voorstellen dat ze er heel blij mee was!
Liefs, Frouwkje

M@rjan zei

Mooi is je kaartje! En schattig zeg, die kleertjes, fijn dat ze er zo blij mee was :)

Thea zei

Je kaart is weer prachtig en de outfit voor de pop verdient een grote pluim! De schoentjes zijn helemaal schattig, heel erg leuk gemaakt Jolande.

Groetjes Thea

Anneke klerks zei

heel mooie kaart
en die poppekleertjes, ontzettend mooi!!!!
waar haal je de tijd vandaan!!!!
liefs anneke

Marian zei

Prachtige kaart en je poppenkleertjes heel erg leuk
Groetjes

Patrice zei

Als poppen konden praten, zou deze haar tatertje niet stilstaan! En jouw kaart...PRACHTIG Jol!!!!!!!

Grtjs Patrice

Nicole zei

Wat heb je toch weer een prachtige outfit gebreid voor Baby Born en je kaart is ook al zo'n schatje. Prachtig ingekleurd. Liefs, Nicole

susie zei

O hoe schattig !!
Zowel het kaartje als de poppenkleertjes :)
Weer knap werk geleverd Jolande !

Lieve groetjes ;)

Irene zei

Het is weer smullen bij je vandaag en volgens mij ben je helemaal favoriet bij Britt!!!!!

Liefs, Irene

Tineke zei

Schattig is de kerstkaart. Deze creatable is zo leuk om als kaart te gebruiken.
Superleuk is de outfit van Britt's babyborn. Ik kan me voorstellen hoe blij ze ermee is.
Groetjes Tineke

crealinedance zei

Hallo ziet er weer allebei mooi uit.Gr.Nel

Ans zei

Kan me voorstellen dat Brittje blij was met haar cadeau Jolande. Je hebt er ook weer heel wat moois van gemaakt.
Maar ook je kaart met de "ondeugende" elf is toppie.
Je hebt weer eer van je werk hoor.
Fijne dag verder.
Groetjes van Ans

Mieke zei

De kaart is echt prachtig! Wat heb je de stempel mooi ingekleurd. Schitterend resultaat, zo gekleurd op kraft!
Wat mooi die poppenkleertjes!

Ans zei

Weer een supermooie kerstkaart, helemaal mijn kleur.
Baby born gaat een lekkere warme winter tegemoet met deze kleertjes.

Liefs Ans

Patricia zei

Mooie kaart zeg, heel mooi gekleurd ook!
Die babyborn boft maar met zo'n poppenmoeder haha
Groetjes Patricia

Aleida zei

Gewoon doorgaan met de kerstkaarten, inderdaad, volgend jaar is er weer kerst. Je kaartje is heel mooi geworden en ik kan me indenken dat elke poppenmoeder hier dol op is!
groetjes,

heidy zei

Haha ik moet wel lachen om de combinatie,een prachtige Kerstkaart en een zomers poppesetje.
Maar ze zien er allebij weer super uit!!
Groetjes Heidy

Aloesaloes zei

Prachtige kerstkaart en de poppenkleertjes zijn superleuk! Fijn dat er gelijk mee gespeeld is!

Groetjes, Loes

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart!! Mooie kleuren en een leuk model!! Prachtig gemaakt!! Wat heb je ook super leuke poppen kleertjes gebreid!! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolande.
En wat heeft ze een prachtig set je aan Baby Born,echt super.


Liefs Riet.

Crea Astrid zei

wat een prachtige kerstkaart met deze mooie digi.
De setje wat je voor de baby born hebt gemaakt is ook erg mooi.

Groetjes Astrid.

gré zei

heel mooi allemaal

groetjes gré

Suze zei

Prachtige kaart Jolande mooi van kleur en dit stempeltje blijft zo leuk.
Ohh en wat kan jij goed breien zeg echt schattig deze kleertjes knap hoor.
Het was leuk je eens in het echt te ontmoeten heb je verder nog een leuke dag gehad.

Lieve groetjes Suze

Yvonne zei

Lief kaartje en ook weer zo prachtig ingekleurd.
Mooi setje poppenkleertjes voor baby born, zo leuk als er enthousiast op wordt gereageerd.
Groetjes Yvonne.

cristel zei

prachtige kaart weer jolande en dat kleuren op kraft wil ik toch ook eens uit gaan proberen geeft toch wat extra's vindt ik en zo leuk weer je poppenkleertjes deed dat ook zo graag
grtjs

José zei

Wat een prachtkaart. De combi wit/paars vind ik gaaf. Schitterend kleurwerk zet. Alsof het uit een boek komt!
De poppenoutfit ziet er zo mooi uit. Wat knap gehaakt zeg!