KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 25 oktober 2012

Nog een keer Halloween Tinkerbell.

Dit heb ik gemaakt om cadeau te geven aan een meisje wat met Halloween haar twaalfde verjaardag viert.
En nu hoop ik maar dat ze niet met haar moeder weleens op mijn blog kijkt, niet laten zien hoor mama van de jarige.
Ik heb een foliezakje gebruikt en er wat lekkers in gedaan en een cadeaubon.
Het ovaal is gemaakt met een nestebilitie, van kraft karton.
Daarop heb ik van paars cardstock nog een ovaal geplakt, hierop heb ik spinnenwebben gestempeld.
Ik heb hierbij sticky embossingpoeder gebruikt, wat een leuk spul is dat.
Je stempelt eerst met embossing inkt, daaroverheen komt sticky embossingpoeder, laten smelten met de heattool en daarna gelijk fijne glitterpoeder eroverheen, geeft een fantastisch resultaat, vind ik.
Het ovaal heb ik op een rechthoek geplakt, langs de randen van de rechthoek heb ik gestempeld met een stempel van Christy Tomlinson.

Tinkerbell is een kleurplaat, die heb ik verkleind in Word.
Ik heb Tinkerbell met Derwent potloden ingekleurd, haar huid lijkt nogal bleek, maar is in het echt wat donkerder, op de vleugels heb ik  glitterlijm aangebracht.

Ook de achterkant netjes gemaakt, hier zie je de spinnenweb goed, met de glitters.
De spin komt bij Xenos vandaan.

Met deze creatie doe ik mee met de challenge van  DUTCHCARDLOVERS daar willen ze graag een traktatie zien.

Groetjes Jolande. 

35 opmerkingen:

Linda zei

WAUW wat een gave creatie heel erg mooi gedaan. Die snoepjes zijn ook erg grappig joh. Dat glimmende sticky poeder kende ik niet, maar wat een leuk effect heeft dat
gr linda

Henriëtte zei

Wat een leuk kadootje voor de dochter van de vriendin die waarschijnlijk zelf wel op jouw blog gaat kijken.
Leuke details en dat sticky embossingpoeder klinkt erg leuk.

Groetjes Jet

Tinie zei

Wat een gaaf kado voor een meisje, lekkere spannende, maar ook lieve kaart!!! Super!!

Groetjes Tinie

Hanny zei

Wauwww Jolande wat een super leuke creatie en ook weer heel mooi van kleur.

Groetjes Hanny.

Erica ♥ zei

Jeeeetje zeg ik zit met zoveel
bewondering te kijken naar je mooie
creatie, wat heb je dat mooi gedaan,
en met hele leuke details. Het
spinnenweb is mega gaaf.
De stempel is ook prachtig.

Grtjs van Erica ☼

Francisca zei

Hoi Jolande,

Wat een leuke createi heb je weer gemaakt.Dat spinnenweb is erg leuk.Dat poeder ken ik niet,maar heeft een super leuk effect.

Groetjes Cis

crealinedance zei

Hoi dat is een super kado.gr.Nel

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend Jolande wat een super leuke kaart met een heerlijke verrassing.
groetjes Marja

cristel zei

dat ziet er wel weer heel mooi uit super leuk met tinkerbel en hhhhhhhhhhmmmmmmmm lekkere snoepjes
grtjs

scraplouise zei

Oh wat gaaf Jolande, ik denk dat de jarige er Super blij mee is.


gr.Jolande

heidy zei

Wat ziet dit er weer super uit Jolande en ik heb zitten genieten van de kaart die je voor Anouk heb gemaakt.
Nog gefeliciteerd!!
Groetjes Heidy

Je@net zei

Ooooh wat ziet dit er leuk uit, Jolanda!

M@rjan zei

Wat gaaf, Jolande! Echt een superleuke traktatie en erg leuk dat je weer meedoet met DCL.

Angèle zei

Erg leuk geworden deze traktatie! Heerlijk om verrast te worden op deze manier! Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

Ellen zei

Wat een leuke traktatie!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Cornelie zei

Erg mooi gemaakt, ziet er heel leuk uit! Dank je wel voor het meedoen bij DCL!

Marian zei

Ziet er snoeperig mooi uit
Erg leuk
Groetjes

Thea zei

Wat een ontzettend leuk kadootje Jolande!

Groetjes Thea

Nicole zei

Oooohhhh wauw, Jolande. Dit is supergaaf!!!!! Prachtig ingekleurd en dat web, SUPER!! Liefs, Nicole

Patricia zei

WAUW Jol wat PRACHTIG!!!!!
Ken ik dat meisje toevallig????HAHAHA
Dit zal ze echt FANTASTISCH vinden, en je spinnenweb echt GENIAAL!!!
Was weer gezellig vanavond.....
Truste.....Patricia xxx

Anja (scrappie) zei

Een prachtige traktatie hoor ziet er heel erg leuk uit. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Petra zei

wouw echt een mooie en leuke traktatie!!!Die mag je wel naar mij sturen!!!:-)

Anneke zei

leuk zo zeg met tinkerbell en wat een gave traktatie heb je dan zo.
fijn weekend en groetjes van an

Riet zei

Wat geweldig gedaan Jolande.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat een super halloween creatie!! Enge oogballen snoep! Super gedaan met de bovenkant. De spinnenweb met embossing poeder is geweldig en dan de enge spin erbij, super gemaakt! groetjes, Marlies

Eveliene zei

Wow een prachtige creatie.
leuke kleurcombi ook
En tinkelbel zo mooi ingekleurd

gr eef

Aleida zei

Het ziet er schitterend uit, daar kun je zeker mee aankomen!
groetjes,

Tineke zei

Een superleuke kadoverpakking!!! Ziet er "lekker" eng uit met de spin.
Groetjes Tineke

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooie creatie en de snoepjes zijn ook erg leuk!

Liefs,
Wendy

martina's kaartjes zei

wow, wat een geslaagde creatie alweer ! top ! en wat een griezelige snoepjes heb je daar bij gedaan brrrrr,
zal wel veel succes hebben, vermoed ik
grtjs, martina
x

Lia zei

Dat heb je superleuk gedaan, ze zal er zeker heel blij mee zijn geweest,
groetjes Lia

Miranda zei

super cadeauzakje echt heel tof

Ans zei

Wat een superleuk idee, vooral die spin vind ik super.

Liefs Ans

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je er van gemaakt, Jolande.

Groetjes AStrid.

Yvonne zei

Een superleuk cadeautje is dit zeg. Mooi gemaakt, het zal me niet verbazen als ze het zonde vindt om open te maken.
Groetjes Yvonne.