KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 5 oktober 2012

Steampunk Vampire.

Vandaag heb ik weer een pagina van mijn art journal om te laten zien.
Als ik met inkt spuit, gebruik ik altijd een grote doos, hierin leg ik dan eerst papier, dit papier heb ik voor mijn achtergrond gebruikt.
Er zitten dus allerlei kleuren inkt op en ook glimmer mist.
Ik heb het papier gescheurd en op een zwarte ondergrond geplakt.


Gebruikte materialen:
Stempel: radarwieltjes (chocolate baroque)
Stempels: spin, spinneweb, vleermuizen (dylusions)
Ovaal: netabilitie 

                                               
Graaf en gravin drakula zijn digi's van Crafty Moments.
Ik heb de digi dit keer in kleur geprint op canvas, de digi is er ook getekend, zodat je het zelf in kan kleuren

Ik heb de graaf en gravin ingelijst in een "antieke" lijst.
Ik heb hiervoor zilver spiegelkarton gebruikt en een nestebilitie (floral ovals), ik heb het bewerkt met een zwarte paintdabber om een oud effect te krijgen.
De afbeelding erop geplakt en toen een uitgesneden ovaal erop geplakt, zo is het net of de afbeelding echt ingelijst is.
De spin heb ik gemaakt van de zachte kant van zelfklevend klittenband, ik heb op de achterkant waar het papier nog opzit de spin gestempeld en toen het lijf en de kop uitgeknipt.
Voor de pootjes het ik draad gebruikt, opgeplakt met glossy accent.
De spinnenwebben heb ik nagetekend met een witte posca pen.

Groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

heidy zei

Lekker bezig zeg,wat GAAFFF!!!!
Groetjes Heidy

Lia zei

Zier er best eng uit haha, leuke plaatjes zijn het zeker,vind de schilderijtjes leuk gedaan, mooi geworden, was leuk je weer even gesproken te hebben,
groetjes Lia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Ziet er leuk uit.
Groetjes Miranda

Linda zei

SUPERSSSSSSSS wat gaaf is dit en wat een leuk idee zo'n harige (griezel) spin
gr linda

martina's kaartjes zei

wow jolande, wat een super kaartjes heb je hier ! weer een heel andere stijl heb je hier gebruikt ! jij bent van alle markten thuis ! knap hoor,
nog eenf ijne dag,grtjs, martina
x

scraplouise zei

Geweldig weer Jolande wat schitterend gemaakt.

ggr. LOuise

Patricia zei

Deze is echt MEGA GAAF hoor Jol!!!!
Je spinnenwebben zijn echt PRACHTIG, en dan ook nog die leuke klitteband spinnen, je moet er maar op komen haha
Groetjes Patricia

gré zei

super heb je het weer gedaan
wat een talent zit er in jou

groetjes gré

Henriëtte zei

Griezels wat is dit mooi. Ik hou helemaal niet van Haloween, maar dit is dan echt de uitzondering. Super hoe je dit allemaal bij elkaar bedacht krijgt.

Groetjes Jet

Neline zei

Wat eng mooi zeg!!!! Ik vind het echt geweldig hoe dat je dit gemaakt hebt.
groetjes
Neline

Fieneke zei

Wauw heftig zeg, ziet er eng uit! Maar wat heb jij dat onwijs gaaf gemaakt, die lijstjes, spin, web.... Ik vind hem helemaal geweldig!
Groetjes Fieneke

Erica ♥ zei

Een hele aparte kaart, mooi gedaan,
zal je wel even werk aan gehad hebben.

Grtjs Erica ㋡

chantal zei

GEWELDIG!
liefs Chantal

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is echt zo GAAF Jolande. Wat een super mooie pagina's. Schiterende achtergronden op dat zwarte papier. SUPER
groetjes en fijnw eekend
Marja

Anneke klerks zei

wat een super gave creatie, heel mooi gedaan, wat een talent
liefs anneke

Frouwkje zei

Wauw!!! Wat ziet dat er weer gaaf uit Jolande!!
Liefs, Frouwkje

M@rjan zei

Spooky!! En heel mooi gemaakt!!

Nicole zei

Very creepy, Jolande, maar wat gaaaaaf!! Liefs, Nicole

Marian zei

Ziet er super uit.Hoe kom je toch aan die ideeën
Groetjes

José zei

Ik kijk mijn oogjes weer uit. Wauw Jolande, wat vind ik dit weer geweldig. Erg mooie achtergrond en de witte stempels passen er zo mooi bij. De graaf en gravin zijn super zeg. Practig kleurwerk. Ik ben benieuwd hoe lang je met zo'n creatie bezig bent!

Marja zei

alweer een prachtcreatie. Je bent echt een toptalent in het bedenken van nieuwe creaties. Supermooi!

Tineke zei

Huu...wat een "enge" kaartjes...
Groetjes Tineke

Kaartenkraam zei

Wow helemaal geweldig, wat heb je dit prachtig gemaakt!

groetjes van Ank

Riet zei

ohhhh Jolande,wat is dit prachtig.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Geweldig, wat een ontzettend gave pagina Jolande !
Groetjes Yvonne.

susie zei

Maar jongens toch ! Wat is dit KNAP !!!!
Jolande wat maak jij toch altijd speciale dingen, luguber mooi hoor !

Vriendelijke groet :)

Martha zei

Wow, Wow, wat is dit schitterend!! Super mooi gedaan, heel creatief!!
Groetjes,
Martha

Cornelie zei

Wauw hé wat een kunstwerkjes heb je r van gemaakt!Prachtige kleuren. Echt griezelig, en de afbeeldingen zijn er zo super bij! Knap!!

Linda zei

Hoi Jolande
Dank je wel voor de tip, ik heb inderdaad een clear stempel gebruikt, ik ga het een ander keertje zeker eens proberen met een rubber stempel.
Nogmaals bedankt hè
gr linda

Miranda zei

WOWWWWWWWWWWWWWW deze zijn echt supergaaf zeg. helemaal TOP
weet je zeker dat halloween style niet je stijlis LOL