KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 18 oktober 2012

Supercalifragilisticexpialidocious.................

Probeer dat maar eens snel achter elkaar te zeggen ha ha ha.
Ik ben weer heerlijk bezig geweest in mijn art-journal.
De achtergrond heb ik gemaakt met acrylverf en verf met een parelmoerglans.
De blaadjes zijn Dylusion-stempels en de onderste rand is ook een Dylusions-stempel.
De sterren zijn met gele acrylverf en met distress-stain (picket fence) gestempeld.
Ik heb ook nog lovertjes in sommige sterren geplakt.
De tekst heb ik met een sjabloon met een witte posca pen geschreven en met een zwarte fijnliner.
Mary Poppins heb ik op internet gevonden, ik heb haar afgedrukt op aqaurel-papier, uitgeknipt en daarna nog gestempeld met een tekststempel van Christy Tomlinson (dank je wel Patricia voor deze stempel).
De huisjes kwam ik tegen op internet, ik heb het nagetekend op aqaurel-papier en ingekleurd met Derwent-potloden.


Vandaag kreeg ik nog een prachtige kaart van HENNIE, dank je wel Hennie.

Groetjes Jolande.

39 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig geheel Jolande, zit hier ene beetje met mijn mond open te kijken echt HEEL KNAP!!!

liefs annemarie en merit

gré zei

heel mooi gemaakt
een echte kunstenaar ben je hoor

groetjes gré

heidy zei

Oh dit is genieten Jolande,zo'n geweldige art journal met 1 van mijn favorite films!!
Super!!
Groetjes Heidy

Jeannette zei

Ik geef het op....heb het tien keer geprobeerd, maar ik krijg het niet uit mijn strot.
Gelukkig kan ik wél zeggen dat je kaartje prachtig is!!!

Groetjes,
Jeannette

Nicole zei

Geweldig, Jolande en Mary Poppins is zoooo'n leuke film. En dat liedje is ook helemaal leuk met die tongbrekers. Mij lukt het wel, maar ja het liedje ken ik dan ook van haver tot gort, hahaha!! Liefs, Nicole

Anneke klerks zei

wouuuuu, wat prachtig gemaakt zeg
liefs anneke

susie zei

Heb het enkele keren geprobeerd maar ik stop ermee. Ben over mijn tong gestruikeld. Laten we nu net deze film gezien hebben (kleinkids en ik)
Over je art kan ik niks anders zeggen dan dat het 'ART' is Jolande !
Dit heb je weer eens PRACHTIG gedaan !
Tot de volgende keer ....

janny zei

wauw prachtig gemaakt!!
Fantastisch gewoon.
Groetjes Janny.

Hanny zei

Prachtig geheel Jolande.

Groetjes Hanny.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Echt schiterend Jolande. Prachtig geheel met de huisjes en Mary.
groetjes Marja

Suze zei

Wauw wat heb je dit mooi gemaakt Jolande je ziet zo veel geweldig gedaan.


Lieve groetjes Suze

Saskia zei

Wat een super art journal lay out. Ziet er echt heel gaaf uit. Leuk gedaan overal wat af geplukt.
Groetjes Saskia

Cornelie zei

Isse heel erg mooi! Heb het maar niet geprobeerd het uitspreken, haha!

Hélène zei

Deze is weer heel erg gaaf. Heel leuk met mary poppings... en breek bijna mijn mond in de titel ;-)

Groetjes hélène

Linda zei

Jeetje wat een prachtige creatie weer, zo knap en mooi gedaan heb je dat
gr linda

Neline zei

hahaha...makkie hoor, grappieeee....ik breek bijna mijn tong:P
Wat heb je weer een gave pagina gemaakt, helemaal superssssss!!!
groetjes
Neline

Fieneke zei

Heeeeeeel erg gaaaaaaaaaf! Wat super leuk bedacht allemaal, weer heel erg creatief!
Groetjes Fieneke

wilga zei

Tjonge jonge wat prachtig weer zeg,ik snap niet hoe je het doet zo mooi.
Die blaadjes herken ik ;) van bij Miranda

Lieve groet,
wilga

wilga zei

Tjonge jonge wat prachtig weer zeg,ik snap niet hoe je het doet zo mooi.
Die blaadjes herken ik ;) van bij Miranda

Lieve groet,
wilga

Kaartenkraam zei

Ik hoor het Mary Poppins alweer zingen en zie haar nog dansen met Dick van Dijck en de pinguins, wat een geweldig mooi kunstwerk heb je er van gemaakt!

groetjes van Ank

Marian zei

Ziet er prachtig uit en de tekst hahahaa wat grappig
Groetjes Marian

Henriëtte zei

Ik heb de film van Mary Poppins vroeger vaak gezien en kon het woord nooit meezingen. Je tong gaat er gewoon van in de knoop zitten.
Je artjournal-pagina is gaaf geworden en wat kan jij goed tekenen zeg!
Moeten inderdaad binnenkort iets afspreken.

Groetjes Jet

cristel zei

echt heel mooi je bent toch echt wel artistiek hoor
grtjs

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande, wat heb je dit weer mooi gemaakt. Schitterend gedaan hoor.

Groetjes en liefs van Ineke

martina's kaartjes zei

het is een ecth kunstwerkje ! heel erg mooi ! superzzz
grtjs, martina
x

Wendy Koorevaar zei

Nou daar breek je je tong over haha..
Je creatie ziet er weer schitterend uit, het tekenen gaat je ook super af!

Lieve groetjes,
Wendy

Erica ♥ zei

Zoo dat heb je eens mooi gedaan en heeeel apart ook, echt heel gaaf.
Dat lange woord kan ik probleemloos
achter elkaar opzeggen, hahahah,
ben ik na 20 jaar nog niet kwijt loll.

Grtjs Erica ☼

jaimie zei

Hallo Jolande,

Geweldig knap gedaan en die zin hoorde ik hier in de week ook, kinderen leren erover op muziekschool en zo moest ook de film nog eens bezien worden hé :-)

Groetjes, Jaimie

Patricia zei

WAUW HE!!!!!
Deze is ook SUPER zeg!!!!!!
Leuk zo de tekststempel op Mary.
Mooie kleuren ook zeg, alles weer MOOI!!!!
Groet Patricia

crealinedance zei

Hallo dat is een mooi.Gr.Nel

Ans zei

Jolande, wat een schitterend kunstwerk heb je weer gemaakt. Het is echt een plaatje om in te lijsten. Misschien is de hoofdrolspeelster in de musical er ook blij mee.
En.............ik heb maar niet geprobeerd om die lastige zin uit te spreken. Kun jij het?
Fijn weekend.
Groetjes van Ans

Francisca zei

Hoi Jolande.

Het is helemaal superformiweldigkolozachtig,hahah.
Leuk gedaan!!!.

Groetjes Cis

thea zei

Wat geweldig mooi heb je dit gemaakt, mijn complimenten hoor
groetjes,
Thea

Tineke zei

Hihi...ik zag de titel en dacht: hè hoe ga ik dit uitspreken??? Maar je creatie met Mary Poppins is prachtig!
Groetjes Tineke

Marlies zei

Een super mooie originele creatie. Heel leuk bedacht met Mary Poppins en de leuke tekst erbij! Super hoe ze over de stad zweeft. Erg mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Durvina zei

Dat woord, ik durf het niet uit te spreken, maar ik zou het jou graag horen zeggen...., maar je hebt weer iets moois om aan ons te laten zien....

groetjes, Durvina

Miranda zei

superleuke pagina met Mary Poppins, heel leuk ook met die huisjes en die zin, dat is een eitje echt, ik kende dat liedje van Julie Andrews vroeger uit mijn hoofd Ik laat het je wel horen
LOL
kan alleen niet zo mooi zingen als Julie
gr
Miranda

M@rjan zei

GAAF!!! Heel mooi gedaan die achtergrond en de huisjes. Leuk die Mary Poppins erbij!

Ans zei

Ga ik echt niet proberen, maar het kaartje is werkelijk een schitterend project. Leuk de Mary Poppins zo.

Liefs Ans