KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 9 oktober 2012

Take Five.

Hallo allemaal, dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn vorige post, alles valt gelukkig mee, ik ben nog een beetje stijf in heel mijn lichaam en ik heb op mijn been een paar mooie blauwe plekken, maar gelukkig niets gebroken en ik ben er goed vanaf gekomen.

Ik heb weer  2 pagina's van mijn art journal om te laten zien.
Dit is de linker pagina.
Als kind keek ik graag naar Charlie Chaplin en hierdoor heb ik mij laten inspireren.
De achtergrond heb ik eerst beplakt met muziek papier en daarna bespoten met Dylusions inkt.
Op tissuepapier heb ik radarwieltjes gestempeld (Chocolate Baroque).

De rechter pagina.
De rand is getempeld met een Dylusions stempel en de witte blokjes zijn gekleurd met een posca pen.

De Tramp is een digi van Mo Manning en is ingekleurd met Derwent potloden.

De filmstrips heb ik van Patricia gekregen (dank je wel Patries) en hierin heb ik foto's van Charlie Chaplin geplakt, de foto's komen van internet.

En dit is het eind resultaat.

A tramp, a gentleman, a poet, a dreamer, a lonely fellow,
always hopeful of romance and adventure.

De tekst is een quote van Charlie Chaplin.

Groetjes Jolande.

43 opmerkingen:

Marian zei

Tjeetje wat zit er in jouw een creativiteit Vind het super hoor.
Zelf zou ik nooit zoiets maken maar vind het wel geweldig om dit te bekijken Knap werk hoor
Groetjes

crealinedance zei

Hoi hoi fijn dat het beter gaat,ze zijn toppie.gr.Nel

heidy zei

Ha ha toen ik je eerste foto zag dacht ik gelijk aan Mo's Tramp dat die hier geweldig bij zou passen en wie zie ik op de tweede foto,geweldig!!!
Wat ben je toch een kunstenares!!
Blij toe dat je geen ernstig letsel heb overgehouden,je kan zo echt een lelijke smak maken!
Groetjes Heidy

cristel zei

dat ziet er toch weer heel erg mooi uit maar ik een vraagje wat houdt dat journaling eigenlijk een soort boek mischien
grtjs

Henriëtte zei

Wat een gave bladzijdes weer in je art-journal.

Groetjes Jet

Yvonne zei

Geweldige pagina's, leuk dat je je hebt laten inspireren door je jeugdidool.
Erg leuk gedaan met de filmstrips, gave achtergrond.
Groetjes Yvonne.

gré zei

het ziet er weer super uit

groetjes gré

Linda zei

Wat heb je dat weer schitterend gemaakt, jij bent ook echt een alleskunner hè.
gr linda

Patricia zei

WAUW Jol wat is tie PRACHTIG geworden zeg!!!!!!
Heel mooi gemaakt!!!!
Groetjes Patricia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat leuk gemaakt.
Groetjes Miranda

Fieneke zei

O wauw, wat super gaaf weer . Geweldige kleuren, super leuke plaatjes, een heel mooi geheel!
Groetjes Fieneke

Miranda zei

wat supergaaf Jolande, echt helemaal TOP en een super idee om het zo te doen
gr
Miranda

Margo zei

Superknap, echt heel leuk gedaan !
Liefs
Margo

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Fantastisch Jolande. Wat een gaaf werk heb je gemaakt. Je blijft kijken en ontdekken. Super
groetjes Marja

Neline zei

Geweldig zeg....helemaal gaaf geworden!!!!
Ik zag dat ik een blogpost gemist had....gelukkig is alles goed afgelopen met je.
groetjes
Neline

Wendy Koorevaar zei

Heel gaaf geworden! Wat fijn dat het weer beter gaat met je, was toch even schrikken.

Liefs,
Wendy

M@rjan zei

Gelukkig maar dat het meevalt! Mooi is dit geworden, Jolande! Je bent hier een kei in!

Irene zei

TE GEK!!!!!!

Liefs, Irene

Saskia zei

Hoi,
Gelukkig dat alles meegevallen is. Je art journal is weer heel mooi. Dit vind ik echt super in deze kleuren. Leuk alles gecombineerd.
Groetjes Saskia

Nicole zei

Wat een creativiteit, Jolande!! Schitterend weer en gelukkig dat het allemaal meevalt. Liefs, Nicole

Francisca zei

Wat ziet het er weer geweldig uit !!!
Sterkte met je blauwe plekken!!!

Groetjes Cis

Tineke zei

Prachtige creaties!! Schitterend hoe je met de inkt hebt "gespeeld".
Groetjes Tineke

Aleida zei

Beter stijf dan in het ziekenhuis!
Hele mooie pagina's!
groetjes,

Martha zei

Prachtig, prachtig!!!
Groetjes,
Martha

Riet zei

Ohhh wowww Jolande,wat is dit schitterend.

Liefs Riet.

Ans zei

Ooooo wat is dit mooi, hele mooie pagina,s doe het je nieet na.

Liefs Ans

Tinie zei

Wat heb ik veel gemist bij jou en wat zijn je creaties weer super, evenals die van vandaag, helemaal top!!!

Groetjes Tinei

Marlies zei

Oh wat mooi Jolande!! Prachtig gemaakt en wat heb je Charlie ook geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

susie zei

Wat een talent Jolande en het inkleuren is knap gedaan !!
Dit is weer een MAGNIFIEK werk !!!!

Groetjes :)

Miranda zei

Hoi Yolande wat en mooie AJ pagina's zeg en wat origineel zo! Zag ook je vorige post en was wel ff schrikken zeg, gelukkig dat alles redelijk goed is afgelopen! Ook die kaart is mooi zeg, wat is dat toch een mooie stempel, groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

wow, wat zijn ze weer adembenemend knap gemaak t! superzzz !
grtjs, martina
x

Rebecca zei

ziet er weer prachtig uit Jolande!

groetjes Rebecca

loes de groot zei

wow en nog eens wow!!!
vind 'm supers .................. : )

Rein zei

Mooi!!

Scrap Girl Online zei

Wat gelukkig dat je niets gebroken hebt! Maar bont en blauw zijn kan ook flink pijnlijk zijn! Wat een prachtig kunstwerk heb je er van gemaakt. Erg leuk. Gr. Helga

Scrap Girl Online zei

Wat gelukkig dat je niets gebroken hebt! Maar bont en blauw zijn kan ook flink pijnlijk zijn! Wat een prachtig kunstwerk heb je er van gemaakt. Erg leuk. Gr. Helga

Crea Astrid zei

Wat leuk gedaan, zo met Charlie Chaplin. Vind de Digi van Mo Manning ook helemaal superrrrr.

Groetjes Astrid.

Anneke zei

dit is super leuk gedaan en echte nostalgie.
charly chaplin, wie hield er nu niet van hem?
groetjes van an

Anoniem zei

Hey very cool blog!! Man .. Excellent .. Superb .

. I'll bookmark your blog and take the feeds additionally�I am happy to find numerous useful info here within the publish, we'd like develop extra strategies
on this regard, thanks for sharing. . . . . .

Take a look at my blog post; no strings dating

Anoniem zei

It is indeed my belief that mesothelioma will be the most lethal cancer.
It has unusual characteristics. The more I actually look at it the more I
am sure it does not work like a real solid cells cancer.
If perhaps mesothelioma is actually a rogue virus-like infection, hence there is
the possibility of developing a vaccine and offering vaccination to asbestos open

Here is my blog - facebookofsex

Anoniem zei

Fantastic blog you have here but I was wondering if you knew of any user discussion
forums that cover the same topics talked about in this article?
I'd really love to be a part of community where I can get suggestions from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Appreciate it!

my web site - casual encounters

Anoniem zei

Thanks for the suggestions shared on your
own blog. Yet another thing I would like to mention
is that weight-loss is not information on going on a dietary fad and
trying to shed as much weight as possible in a couple
of weeks. The most effective way to lose weight is by consuming it little by little and using some basic ideas which can provide help
to make the most through your attempt to shed pounds.

You may be aware and already be following many of these tips, however reinforcing
knowledge never damages.

Look at my web blog: facebook for sex

Anoniem zei

Thanks for the suggestions shared on your own blog. Yet another thing I would like to
mention is that weight-loss is not information on going on a dietary fad
and trying to shed as much weight as possible in a couple of weeks.
The most effective way to lose weight is by
consuming it little by little and using some basic ideas
which can provide help to make the most through your attempt to shed
pounds. You may be aware and already be following many of these tips, however reinforcing knowledge never damages.



my blog: facebook for sex