KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 7 oktober 2012

Vlinder kaart.

Vandaag plaats ik weer iets heel anders dan de vorige post, dit ziet er wat liever uit.
Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn steampunk vampires, ik zal jullie verklappen dat ik helemaal niets heb met Halloween, maar ik had het heerlijk naar mijn zin met het maken van deze bladzijdes.
Er was gevraagd hoe lang ik er mee bezig was, 2 avonden ben ik ermee bezig geweest.

En dan nu naar de kaart van vandaag..........
Voor deze kaart heb ik weer als basis aquarel papier gebruikt.
De stempel heb ik ingekleurd met distress- markers, nat gespoten en toen gestempeld.
Over de afbeelding heb ik een mask gebruikt en toen met een achtergrond stempel gestempeld.
Het papier heb ik met distress inkt bewerkt.
Ik heb structuurpasta aangebracht met een sjabloon,
De rand is een pons van Fiskars.
Met kreukellint heb ik de strik gemaakt.
Verder heb ik nog plakparels voor de afwerking gebruikt.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.

Vandaag ben ik heel de dag bezig geweest met schuren, samen met Fons en Patrick, er hangt hier een grote stofwolk, dus straks alles weer zoveel mogelijk stofvrij maken.
Ik ben ook nog gevallen en het is dat mijn zoon me tegen hield anders was ik ook nog het trappengat ingevallen.
Ik heb nu een pijnlijke bovenbeen en erop zitten is niet prettig, maar niet klagen, maar dragen en gewoon doorgaan.
Morgen hopen we alles schilder klaar te krijgen en dan kunnen we dinsdag beginnen met verven.


Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat is je kaart prachtig geworden. Zulke mooie kleuren en dan die vlinders..... Gaaf!
Gelukkig maar dat Patrick je tegenhield. Zou anders niet mooi geweest zijn. Lekker op je gemakkie aan doen met je been.
Liefs Jet

Patricia zei

Wat een mooie kaart Jol!
Dat is niet zo mooi dat je bent gevallen... gelukkig heb je een geweldige zoon om je op te vangen.
Doe je wel voorzichtig????? anders is het zo saai voor mij om alleen te rennen....
Groetjes Patricia

Hanny zei

Wat weer een prachtige kaart Jolande. Gelukkig maar dat je zoon je tegenhield, wat zou er anders gebeurd zijn. Je moet er niet aan denken. Nu maar rustig aan doen.

Groetjes Hanny.

Erica ♥ zei

Geweldige kaart, echt super hoe je
dat doet met die kleuren.
Klus-ze in huis, en beterschap met
je been.

Grtjs Erica ☼

cristel zei

heel erg mooi weer toffe vlinders en wat een geluk zeg anders waren er mischien wel ergere dingen gebeurt he
grtjs

Linda zei

Wat gaaf gedaan weer echt toppie. Gelukkig liep het goed af met je val, ik hoop dat je been snel weeer over gaat
gr linda

crealinedance zei

Hallo een mooie kaart,en beterschap met je been.gr.Nel

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Jolande,

groetjes, Hannie

Marja zei

Alweer een erg mooie creatie. Prachtige kleuren en zoveel werk pfffff, niets voor mij.
Jouw been zal er de komende dagen ook mooi gekleurd op staan. En maar goed dat Patrick je dan tegen heeft gehouden, anders had het heel raar af kunnen lopen. Verf ze!

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!!
En kijk je wel een beetje uit meis!!
Succes met klussen verder!!
Groetjes Heidy

Aleida zei

Wat een mooi kaartje! Waarschijnlijk wordt je been net zo blauw.
Wel voorzichtig zijn met jezelf, he?
groetjes,

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi kaartje.
Succes met klussen en wel voorzichtig doen hoor.
Groetjes Miranda

Cornelie zei

Een levensechte reddende engel!! sterkte met je been!
Je kaartje vind ik prachtig zeg. wauw !!

Lia zei

Schitterend is deze kaart, wat goed dat je opgevangen bent, anders.....vul maar in, succes weer met het klussen,
groetjes Lia

Saskia zei

Hoi,
Ik vind deze kaart prachtig. Je vorige project vind ik mooi gemaakt, maar ook ik heb niets met halloween.
Groetjes Saskia

Saskia zei

Gelukkig was je zoon vandaag je beschermengel. Tja een pijnlijk been i s vervelend, maar ja... Even insmeren misschien met arniflor of een spiercreme?
Sterkte.
Vond het leuk je gisteren even te zien al hebben we niet heel veel gepraat.
Groetjes Saskia

Anneke klerks zei

prachtig gedaan weer!!
liefs anneke

Irene zei

Je bent dus op alle fronten aan het schuren, poetse en verven als ik het goed begrijp?? Je creaties (ook hieronder) zijn weer super Jolande! In huis moet je het maar even iets rustiger aan doen, stel je toch eens voor dat Patrick je niet had opgevangen! Op een Brits blog las ik dat een mevrouw wel het trapgat is ingetuimeld en je weet niet wat je ziet als je nu naar de foto's kijkt...bont en blauw en alle voortanden los en 1 weg......maar het had nog vele malen erger kunnen zijn dus.....kijk je uit???

x Irene

Nicole zei

Zo, heb jij even een beschermengel in de buurt gehad en nog wel je zoon!! Je kaart is weer echt een piece of ART!! Kan er echt niets anders van maken. Geweldig gewoon!! Liefs, Nicole

Kaartenkraam zei

Supermooie kaart, prachtig gebruik van materialen!
Pas je wel op met het klussen!!!!

groetjes van Ank

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolande.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

naar je lichaam luisteren hoor ! dat heb ik al lang geleerd, want anders bekoop je het op latere tijd en duurt het een pak langer voor je er bovenop raakt ! ik weet het wel, je wil het allemaal af krijgen en denk je te rusten op het einde van de werken, maar kijk, soms heeft het lot ander plannen met ons...
een supertop kaart alweer,
grtjs, martina
x

Fieneke zei

Wat een mooi kaartje, enne succes met k
Ussen!
Groetjes Fieneke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jolande,gelukkig dat Patrick je tegen heeft gehouden anders kun je wel lelijk terechtkomen.Ik heb net zitten genieten van je laatste 3 posten,wat een pracht om naar te kijken,ik heb echt zitten genieten(mijn man zei:"wat zit je nu hardop te wauwen,ik zit film te kijken hoor...oeps;))voorzichtig met je been en ik kijk uit naar het volgende moois,groetjes Miranda

Marian zei

Prachtige kaart enne beterschap en succes met het klussen
Groetjes

Martha zei

Het ziet er weer prachtig uit!!
Wel rustig aan doen! En voorzichtig maar, beterschap!!
Groetjes,
Martha

gré zei

super mooi
wat is dat geweldig
veel sterkte en suc6 verder in je huissie en met je been

groetjes gré

Anneke zei

wat een prachtig kaartje is dit en heel leuk met die vlinders er op.
groetjes van An

crea-elma zei

Hoi hoi,

Prachtig kaartje is het geworden, lekker aan de *vlinder* zie ik.
Mzzl dat Patrick je op kon vangen, doe je rustig aan?!!
Sterkte met je been.

groetjes Elma

M@rjan zei

Mooie techniek! En prachtig resultaat!
Bij klussen in huis gebeuren vaak ongelukjes, kijk maar goed uit, Jolande! Succes met de rest.

Trudy zei

wat een prachtige kaart Jolande!!
Groetjes Trudy

thea zei

Super gaaf gemaakt!

Tineke zei

Schitterende vlinderkaart!!
Balen dat je gevallen bent maar het had nog erger gekund... Succes met het klussen.
Groetjes Tineke

Miranda zei

prachtige kaart hoor Jolande, heel erg mooi en mooie technieken heb je gebruikt SUPERSSSSSSSSSS
je kaart met vampieren vind ik helemaal waanzinnig gaaf (heb daar ook nog berichtje achtergelaten)
TOP TOP TOP

Marlies zei

Een super mooie kaart!! Hele mooie achtergrond en prachtige vlinders!! Succes nog met klussen en oppassen! groetjes, Marlies

susie zei

Jolande je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt !!!
Wat een geluk dat je werd tegengehouden seg. Jouw been toch maar goed verzorgen hoor ! Je zal ook blij zijn dat het klussen achter de rug zal zijn hé.

Lieve groetjes :)

Yvonne zei

Prachtige kaart Jolande, ik vind de vlinders prachtig van kleur.
Groetjes Yvonne.

Wendy Koorevaar zei

Wat is je kaart mooi geworden! Zo gaaf met de vlinders en deze prachtige kleuren....

Liefs,
Wendy

Ans zei

Maar goed dat je zoon je tegen hield anders had je me een smak gemaakt.

Kaartje is schitterend heel mooi van kleur.

Liefs Ans

Margo zei

Hoi Jolande,
wat een mooie kaart zeg !
Ja verbouwen, ik ken er echt alles van !
Wat een geluk dat je zoon je tegen kon houden zeg, dat had heel anders kunnen aflopen !
Veel beterschap in ieder geval !
Liefs
Margo