KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 3 oktober 2012

Voor dit kaartje heb ik als basis aquarel-papier gebruikt.
De stempel is van Krafty Individuals, ik heb de stempel gekleurd met distress-markers, het met een verstuiver en water bespoten en toen gestempeld.
Het papier heb ik bewerkt met distress-inkt.
De randen zijn gemaakt met een shapeabilitie (Parisian Accents)
De zigzag en stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
Verder heb ik nog plakparels gebruikt en een sateprikker met parelkraaltjes eraan.

Wij zijn druk bezig met de bovenverdieping opknappen,(de slaapkamer, de overloop en de trap), dus ben ik nogal druk, ik zal wat minder reageren bij jullie, maar ik kom wel even kijken.

Groetjes Jolande.

33 opmerkingen:

heidy zei

Leuk gedaan zeg met de sateprikker,heel leuk bedacht!!
Je kaartje is weer een topper hoor Jolande en veel plezier met de verbouwing!!
Groetjes Heidy

Monique zei

Wow, schitterend! Vind je het erg als ik het idee meeneem? Ik heb een kennis die quilts maakt. Wat zal ze zo'n kaart prachig vinden.
Hartelijke groetjes, Monique

Astrid en Brenda zei

Wat een prachtige kreatie heb je gemaakt.
Groetjes brenda

thea zei

Heel erg leuk gemaakt, en prachtig die zigzagsteekjes lijkt wel met de naaimachine gedaan

Lia zei

Geweldige creatie weer, heel leuk gedaan, succes met klussen,
groetjes Lia

Patricia zei

Een kaart????? het lijkt wel een SCHILDERIJ zo mooi!
Prachtig zo de kleuren Jol!
Groetjes Patricia

Linda zei

ohhhh wat mooi en wat gaaf gedaan. Ik zag laatst een filmpje over wat jij nu gedaan had en toen dacht ik wat saai......maar nu ik jouw resultaat zie is het wel onwijs mooi en leuk om te doen ook lijkt me
gr linda

Henriëtte zei

Ik moest 2x kijken. Dacht eerst dat het iets was om aan de muur te hangen.
Superleuk bedacht en mooi gedaan.
Groetjes Jet

crealinedance zei

Hallo mooie kaart zo met deze stempel.Gr.Nel

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat mooi zeg.
Succes met de verbouwing.
Groetjes Miranda

Ans zei

Jolande, het lijkt echt of er een "kleed" aan de muur hangt. En zo apart ook met twee verschillende randen. Vind het een prachtige creatie.
Veel succes met de verbouwing. Niks voor mij al die rommel.
Groetjes van Ans

Neline zei

Wat gaaf zeg! Lijkt echt een schilderij. Mooie kleurtjes ook gebruikt.
Succes met de verbouwing.
groetjes
Neline

gré zei

heel erg leuk gedaan
ook ik dacht eerst dat het een schilderij was

leuk gedaan groetjes gré

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is echt schitterend Jolande. Zo fijntjes, prachtig.
groetjes Marja

Erica ♥ zei

Wat zijn al die kleuren leuk bij elkaar.
Een heel mooi kaartje geworden ☺
Suc6 met opknappen !

Grtjs Erica.

Nicole zei

Heeeeel gaaf, Jolande!! Prachtig weer. Liefs, Nicole

Trudy zei

Geweldige kaart met mooie details Jolande!
Groetjes Trudy

Ilonka zei

Wat een supermooie kaart beeldschoon zeg !!
Kom je ook eens gezellig bij mij kijken.

Groetjes Ilonka

Kaartenkraam zei

Ik vind het heel bijzonder zoals jij deze kaart hebt opgebouwd. Prachtig van kleur en heel origineel weer met die sateprikker. Het stikwerk is ook prachtig!

groetjes van Ank

Yvonne zei

Geweldig mooi kaartje Jolande, ik ben er helemaal weg van.
Succes met het opknappen van de bovenverdieping.
Groetjes Yvonne.

janny zei

mooi kaart zeg er zit diepte in..
hihi mijn man is ook bezig met gang en trap. Eerst plavuizen eruit gehakt hij heeft nu beneden al behangen en laminaat gelegd nu de trap nog behangen maar wat een stof heb je daarvan zeg....
Haha het is zijn eigen idee gelukkig dus hoef ik geen wroeging te hebben dat hij straks het hele huis moet soppen!!

Fijne dag, groetjes Janny.

Hanny zei

Heel iets anders Jolande... Maar wel heel mooi. Succes met het klussen.

Groetjes Hanny.

Eveliene zei

Wat mooi jolanda
de kleurcombi prachtig !

groetjes eveliene

Tineke zei

Wat mooi gedaan!!! 't Is net een schilderijtje.
Succes met klussen!
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jolande.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wat een Kunstwerk!! Heel mooi gestempeld, mooie randjes en wat een goed idee met de prikker!! Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

Aleida zei

Een heel mooi, origineel kaartje. Ziet er kleurrijk uit.
groetjes en sterkte met klussen,

Thea zei

Ontzettend leuke kaart laat je ons weer zien, en wat een leuk idee van de prikker!

Groetjes Thea

scraplouise zei

Wat een schitterende kaart Jolande, vindt de kleuren erg mooi.

gr.LOUise

Margo zei

Wat ongelooflijk tof Jolande !
Heel leuk zo dat banner-effect !
Ik ben ook even wat minder aan het bloggen, hier ook drukke werkzaamheden in huis, daar gaat dan even het grootste deel van je tijd naar toe he, en jammer genoeg blijft er nog steeds was en strijk en kook en kuis dus ik ken er alles van !
Ach het komt wel weer denk ik dan maar !
Veel succes met de veranderingswerken !
Liefs
Margo

cristel zei

Je hebt weer goed je best gedaan om er weer iets speciaals van te maken en je bent er ook weer super in geslaagd hoor prachig afgewerkt
Grtjs

Judith zei

Met markers op de stempel zelf kleuren is leuk! En jouw kaart prachtig!
Veel succes met klussen.
Groetjes, Judith

Wendy Koorevaar zei

O wat heb je dit mooi gedaan Jolande, geeft een heel mooi effect.
Leuk om je weer even gesproken te hebben afgelopen zaterdag!

Liefs,
Wendy