KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 28 november 2012

Back from the Past United

Maandag hebben we met bijna alle oude DT. leden een knutseldag gehouden.
We zijn weer terug van weggeweest en hebben af gesproken om vaker zo'n dag bij elkaar te komen.
Nel had een zaaltje geregeld, een lekkere lunch en een leuk project om te maken, dank je wel Nel.
Mijn project is nog niet af, maar dit laat ik jullie uiteraard nog zien.
Hieronder een impressie van de gezellige dag.
We hebben heerlijk gefreubeld, gekletst en gelachen.
Meiden ik kijk al uit naar de volgende keer, ik vond het super gezellig.

                                        

Groetjes Jolande.

22 opmerkingen:

Patricia zei

Was ZEKER een ZEER geslaagde dag!!!!!
Op naar de volgende.
Groetjes Patricia

Hélène zei

Het was super gezellig en een zeer geslaagde dag! Ook ik kijk uit naar de nieuwe afspraak!

Benieuwd hoe je project geworden is.

Groetjes Helene

Lia zei

Inderdaad een heel leuk idee om zo bij elkaar te freubelen en bij te kletsen, en dat het gezellig was, ja hoe kan het ook anders,
groetjes Lia

Henriëtte zei

SUPERGEZELLIG was het. Leuk om weer met elkaar aan de pruts te zijn.
Ik heb nu al zin in de volgende keer!

Groetjes Henriëtte

crealinedance zei

Hallo super was het,volgende keer weer.Gr.Nel

gré zei

ziet er leuk gezellig en ontspannen uit

groetjes gré

Ans zei

Aan de foto's en de reacties hierboven, was het zeker een fijne en gezellige dag Jolande.
Mooie herinnering en nu snel weer op naar de volgende freubel- en kletsdag,
Groetjes Ans

Marja zei

Gezellige boel geweest zo te zien. Meestal zijn deze dagen meer voor het beppen dan voor het scrappen. Ik ben benieuwd naar je project wat je gemaakt hebt.

Frouwkje zei

Ziet er heel gezellig uit Jolande!! Wat kan je dan genieten van zo'n dag hé?
Liefs, Frouwkje

heidy zei

Ziet er heel gezellig uit Jolande!!
Groetjes Heidy

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er leuk en gezellig uit. Ben benieuwd naar je creaties.
Groetjes Saskia

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit groetjes

Tineke zei

Gezellig zo'n heerlijk dagje uit met freubelvriendinnen.
Groetjes Tineke

crea-elma zei

Was een onwijs leuke dag, Fons nog blijven zitten?-)))
Op naar de volgende keer!

groetjes Elma

Tinie zei

Gezellig al die foto's, kan me voorstellen dat het een heerlijke dag is geweest!!

Groetjes Tinie

Anneke zei

wat ziet dat er gezellig uit zeg.
heerlijk lekker allemaal knutselen en ideeen uit wisselen.
ik vind je kaartje van de vorige post ook echt super mooi en leuk met dat gestikte er op.
groetjes van An

Erica ♥ zei

Leuke en gezellige dag hoor,
ziet er goed uit.

Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼

Yvonne zei

Dat ziet er heel gezellig uit, ik ben heel benieuwd naar je project.
Groetjes Yvonne.

Scrap Girl Online zei

Ziet er super gezellig uit. Leuk dat jullie elkaar weer hebben gevonden! Ik heb weer effe je op je blog gesnuffeld en je heb weer prachtige creatie's gemaakt. Ik ben met vele haak werkjes bezig zal ze binnenkort plaatsen;)
Gr. Helga

martina's kaartjes zei

ziet er inderdaad heel erg gezellig uit ! hopelijk vinden jullie vlug een momentje om dit event te herhalen,
grtjs,m artina
x

Miranda zei

ziet er gezellig uit hoor, heb van mam ook allemaal leuke verhalen gehoord, hopelijk kan ik er de volgende keer gewoon bij zijn

Nicole zei

Dat ziet er wel heeeeel gezellig uit. Fijne zondag. Liefs, Nicole