KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 1 november 2012

Canvas a la Christy Tomlinson

Vorige week donderdag heerlijk een avondje zitten freubelen bij Patricia, samen met Miranda en Patricia haar dochter Daphne deed ook gezellig mee.
Gisteravond heb ik het eerst eens afgemaakt.
We hebben een canvas gemaakt a la Christy Tomlinson.
De canvas is eerst beplakt met stukjes gescheurd dessin papier en daarna verder de achtergrond gemaakt met gesso, acrylverf, stempels en masks.

De dame is een stempel van Christy (she was a daughter of god)
Voor de jurk heb ik allerlei stukjes dessin papier gebruikt.
De vlinder op de rok is van Xenos.
Aan de onderkant van de rok heb ik een kantje geplakt.
De vleugels zijn ingekleurd met stiften.
De vlinder in het haar heb ik er nog eens extra opgeplakt en de vleugels hierbij losgelaten.

De tekst komt van internet en heb ik afgedrukt op dessinpapier.
If you're feeling blue try painting yourself a different color.
Langs de rand heb ik kant geplakt en hierover heb ik een beetje gesso aangebracht.
Hier de canvasjes van ons vieren, de grote is van Daphne (12 jaar), 

Groetjes Jolande.

29 opmerkingen:

thea zei

Goh wat schitterend gedaan zeg, erg artistiek!

heidy zei

Ik vindt hem helemaal super!!
Groetjes Heidy

Henriƫtte zei

Ziet er weer heel gezellig uit. Je canvas is lekker kleurrijk en er is heel veel op te zien. Daar zit heel wat werk in. Mooi geworden hoor.

Groetjes Jet

crealinedance zei

Hallo deze is ook leuk geworden.Gr.Nel

Erica ♥ zei

Wat een kleurrijk geheel, heel
prachtig gemaakt !

Grtjsss van Erica ☼

Thea zei

Het is niet mijn ding, maar ik kan wel zien dat jij je hier helemaal in uit leeft!

Groetjes Thea

Saskia zei

Ze zijn echt heel mooi geworden. Heel gaaf gedaan, ook de complimenten aan Daphne, heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Margo zei

Dat izet er erg gezellig uit en wat leuk gemaakt zeg !
Liefs
Margo

Patricia zei

Hij is echt heel GAAF geworden zeg Jol!!!!Leuke tekst ook.
Het was weer BEREGEZELLIG vond ik.
Gr Patricia

Linda zei

Wat zijn ze leuk geworden en wat een talent heeft het kleine dametje
gr linda

cristel zei

wauw dat ziet er super mooi uit hoor en als ik even iets mag zeggen de canvas van daphne vindt ik ook erg mooi ze heeft ook al talent hoor
grtjs

Tineke zei

Gezellig om met elkaar te freubelen. Schitterende canvassen!!! En Daphne doet niet voor jullie onder... supermooi hoor!
Groetjes Tineke

Nicole zei

Wat geweldig mooi en vrolijk en kleurrijk Jolande!! Enne....Daphne is een talentje!!! Supers!! Liefs, Nicole

Fieneke zei

Heeeel erg gaaf! En wat super gezellig dat jullie dat zo met elkaar kunnen doen.
Groetjes Fieneke

Marja Sch zei

Mooi gedaan zeg heel apart. Gr marja

Marian zei

Ziet er heel bijzonder uit
Groetjes

martina's kaartjes zei

wat een prachtig, kleurrijk geheel ! heel erg mooi gemaakt ! jij bent ook van alle markten thuis he ?
grtjs,martina
x

Miranda zei

Het ziet er prachtig kleurrijk uit Jolande en jullie hebben vast veel plezier gehad! lieve groet, Miranda

Marlies zei

Wat hebben jullie mooie creaties gemaakt! Heel origineel en met mooie technieken! groetjes, Marlies

Yvonne zei

Geweldig, wat mooi. Zo kleurrijk en zo leuk met al die verschillende papiertjes. De achtergrond is om te smullen zo mooi.
Groetjes Yvonne.

Judith zei

Te gek! Super leuk zijn ze geworden!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat ziet dit er schitterend uit. Prachtig werk ook die van jou Daphne.
groetjes Marja

Gerrina zei

Mooie stempel heb je gebruikt! En het is een heel mooi plaatje geworden zo! Groetjes, Gerrina

Marrie zei

Hallo Jolanda,

Wat ziet dat er schitterend uit.
Super mooi gemaakt hoor.

Lieve groetjes Marrie

Ans zei

Dit ziet er zo superleuk uit maar ik denk dat het best wel moeilijk is om er zo,n mooi geheel van te maken. Vind het heel mmoi.

Liefs Ans

Lia zei

Ziet er heel gezellig en kleurrijk uit, is altijd gezellig zo met elkaar te freubelen toch?
groetjes Lia

Anneke zei

prachtig en kleurrijk canvas en gezellig zo te zien op de foto met zijn allen.
groetjes van an

Miranda zei

zij is echt super geworden, mooie tekst heb je ook gebruikt

anita01 zei

Heerlijk om zo bezig te zijn en dan te delen met andere meiden die ook weer zo creatief zijn he;o)

Heerlijke kleuren en stempels, weer lekker anders als ik gewend ben bij je;o)))))

Warme groetjes,
Anita