KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 7 november 2012

Canvas voor Fons.


Zondag had ik eindelijk tijd om weer eens heerlijk rustig te freubelen.
De verbouwing op de bovenverdieping is al aardig opgeschoten, het is nu nog de afwerking waar best veel tijd in gaat zitten.
Ik heb voor mijn man deze canvas gemaakt, hij vind het heel mooi.

De kleuren komen helaas niet helemaal goed over op de foto.
Ik heb voor de achtergrond acrylverf in de kleuren Turquoise, zachtblauw en zwart gebruikt en met zwarte inkt een achtergrondtekst gestempeld. 
Ik heb bladzijdes uit een boek gescheurd en daar harten uitgeknipt.  

De uitgescheurde bladzijde met uitgeknipt hart opgeplakt, kleur gegeven met een acrylverf met een parelmoer glans.
De zigzagsteekjes heb ik met een zwarte fijnliner getekend.
De rondjes met een sjabloon en structuurpasta (gemengd met paarse acrylverf) aangebracht.

Dit hart heb ik uit zwart kaartkarton geknipt, geëmbost met een embossingfolder en daarna het geëmboste gedeelte gepoetst met Goldvinger (imitation silver)
Voor dit hart heb ik een sjabloon en structuurpasta (gemengd met zwart acrylverf) gebruikt.
Ik vond de structuur te zwart en heb hier ook  Goldvinger (imitation silver) overheen gepoetst.


Bij dit hart heb  ik de structuurpasta met lichtblauwe acrylverf gemengd.

Deze hartjes zijn ook van bladzijdes uit een boek geknipt en eerst gekleurd met de blauwe acrylverf met parelmoer glans, daarna met een sjabloon en zwarte acrylverf het dessin aangebracht, over het zwart heb ik nog  witte Gesso aangebracht.
Langs alle uitgeknipte hartjes heb ik witte acrylverf aangebracht met een kwast en uitgewreven met mijn vingers.

Ik heb met veel plezier en liefde aan dit canvas gewerkt.

Groetjes Jolande. 

28 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er leuk uit.
Groetjes Miranda

cristel zei

Je kan wel zien dat hij met veel liefde is gemaakt hoor mooi
Grtjs

Lia zei

Ja je kan zeker zien dat je dit meet heel veel liefde gemaakt hebt, ik denk dat hij in het echt veel mooier is als de foto,
groetjes Lia

Henriëtte zei

Jolande, wat ziet dat er gaaf uit en wat heb je veel verschillende technieken gebruikt.
Volgens mij raakt Fons hier nooit op uitgekeken en jij zelf ook niet.

Liefs Jet

Irene zei

Hi Jolande,

Om je laatste zin moet ik echt lachen..met liefde aan gewerkt??? Nou zeg, dat had ik nu helemaal niet door hihihi!! Meis, dit is LIEFDE in hoofdletters en zo onwijs gaaf door al die verschillende technieken en die prachtige kleuren...een pronkstuk aan de muur voor Fons en jou!!

Liefs, Irene

Riet zei

Wat prachtig Jolande.

Liefs Riet.

janny zei

Hij is prachtig, wat een werk zit daarin zeg!!
Groetjes Janny.

Wendy Koorevaar zei

Fijn dat het opschiet met de verbouwing!
Je canvas is echt een plaatje, wat een werk zal dit geweest zijn.

Liefs,
Wendy

Kaartenkraam zei

Wat een creativiteit en de liefde straalt er van af hoor! Ik vind het supermooi gemaakt.

groetjes van Ank

Nicole zei

Wat een pronkstuk toch weer, Jolanda. Schiiterende kleuren en hier straalt heeeel veeel liefde uit. Geweldig. Liefs, Nicole

Neline zei

Wat ziet dat er gaaf uit zeg!!!! Heel mooi om verschillende technieken te gebruiken, supers gedaan...wat een pronkstuk.
groetjes
Neline

Tinie zei

Wat is dit ontzettend mooiiii!!! Hele mooie kleuren en wat een technieken, super!!!

Groetjes Tinie

Fieneke zei

Heeeeeeel mooi Jolande, mooi al die variatie, die verschillende materialen en tecnieken!
Groetjes Fieneke

Marian zei

Wat schitterend gemaakt stijlvol
Groetjes

Linda zei

Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt, toppie
gr linda

Judith zei

Gaaf gemaakt, Jolande! Heel mooi, ook de kleuren!
Succes met de verbouwing.
Groetjes, Judith

Tineke zei

Wat een geweldig mooie canvas!!
Groetjes Tineke

crealinedance zei

hoi hoi dat is nog eens een liefdevolle canvas.Mooi gedaan.Gr.Nel

Hanny zei

Wauwwww Jolande wat een super mooie canvas heb je voor je mannetje gemaakt.

Groetjes Hanny.

heidy zei

Wow wat mooi Jolande,daar was tie vast heel blij mee!!
Groetjes Heidy

Aleida zei

Het ziet er geweldig uit! Hij zal er blij mee zijn.
groetjes,

Crea Astrid zei

Wat ziet dit er prachtige uit Jolande.

Groetjes Astrid.

Patricia zei

Hij is echt MEGA GAAF!!!!!
Gr Patricia

Trudy zei

Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt Jolande!!
Groetjes Trudy

Anneke zei

wat een prachtig canvas heb je gemaakt en met diverse structuren er op.
heel mooi is ook de kleur en licht accenten er op.
fijn weekend en groetjes van an

Ans zei

Schitterend, de versschillende structuren en de kleuren combi echt een hele mooie creatie voor je man.

Liefs Ans

M@rjan zei

Heel gaaf en heeeeeel creatief!!!

Marie-claire zei

Wow, wat ziet er dat gaaf uit! Ben helemaal weg van hartjes!

Groetjes Marie-Claire