KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 22 november 2012

Kerstkaarten.

Ik hoop dat ik jullie niet verveel, maar hier ben ik weer met kerstkaartjes, een setje van 5.
Voor de achtergrond heb ik weer de embossingfolder van Tim Holtz gebruikt, met wit kaartkarton.
Na het embossen heb ik gepoetst met distress-inkt, Dusty Concord- Picked Raspberry- en Peacock Feathers, daarover heb ik de kleur Gathered Twigs gebruikt..
Gemat op kraftpapier.
De bomen zijn gemaakt met een stans van Nellie Snellen en wit kaartkarton.
Dit heb ik weer bewerkt met distress-inkt en ik heb ze door de ribbelmaker gedraaid.
Touw eromheen gewikkeld en er parel-kraaltjes op genaaid.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

scraplouise zei

Nee hoor in geen geval, je kaartjes zijn weer een lust voor het oog, gave Embossingmal heb je gebruikt!

gr.LOuise

heidy zei

Ga maar rustig door hoor Jolande,blijft genieten hier!!
Ze zijn weer geweldig!!
Groetjes Heidy

Miertje zei

Ze zijn weer prachtig en verveeld zeker niet !!!
Liefs, Miranda

Patricia zei

Ohhhhh deze zijn ook weer leuk zeg!!!!
NU wil ik mijn mal terug jaaaaaa haha. Super leuk hoor Jol!!!
Groet Patricia

Lia zei

Nou wat dacht jezelf? Nee dit gaat nooit vervelen, ze zijn weer super mooi net als de andere,
groetjes Lia

Henriëtte zei

Ze zien er weer gaaf uit zeg. Enne....Patricia....die mal wil ik ook wel eens lenen hoor whaaaahahaha.

Groetjes Jet

Linda zei

Ohhhh alweer van die mooie kaartjes
gr linda

celia zei

Je kaartjes zijn super!!!! Heel knap die kleuren!!!!Wat een super idee om die bomen door de ribbelmaker te draaien!Geweldig!
Veel liefs,

Ans zei

Je verveelt me totaal niet Jolande, want ik vind het idee om de kerstbomen door ribbelmaker te draaien is een ontzettend leuk idee en de kerstbomen krijgen zo een hele andere look.
Wens je nog een fijne dag!
Groetjes Ans

crealinedance zei

Hallo je heb er zin in ook deze zijn weer leuk.gr.Nel

Fieneke zei

Heel leuk weer en t verveeld niet hoor! Ga zo door!
Groetjes Fieneke

Judith zei

Vervelen? Geen sprake van! Heel leuk is ook deze serie weer. Mooi mal trouwens

Irene zei

Ik denk dat het met die ribbelmaker een stuk eenvoudiger gaat dan dat ik kartonnen dozen zit te strippen om ribbeltjes te krijgen, ziet er weer zo gaaf uit Jolande!!!!

xx Irene

Neline zei

Ze zijn weer supers hoor!
groetjes
Neline

Hanny zei

Prachtige kaarten Jolande, dit gaat nooit vervelen en zo leuk elke keer 5 dezelfde.

Groetjes Hanny.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat zijn ze weer leuk.
Groetjes Miranda

Astrid zei

Dit verveelt nooit hoor Jolande, ga maar lekker door.
Deze serie is ook weer helemaal schitterend, echt prachtig.
Groetjes Astrid

gré zei

deze zijn ook heel erg mooi hoor

groetjes gré

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Zulke mooie kerstkaarten vervelen nooit Jolande. Wat zijn ze weer prachtig.
groetjes Marja

janny zei

Nee joh dat verveelt nooit hihi.
Je heb weer prachtige kaarten gepoets, ik heb het ook geprobeert maar.... poets denk ik te hard of teveel dus prullenbak.... hihi ik denk dat ik het bij kijken naar jouw "plaatjes" hou. Hihi lol..
Groetjes Janny.

Anneke klerks zei

wat een juweeltjes weer , echt schitterende kaartjes
liefs anneke

Caroline zei

Je gaat als een trein, wat een prachtige kerstkaartenseries tover jij uit je handen !!!

Kaartenkraam zei

Mooie kaarten vervelen nooit ;0)

groetejs van Ank

Marian zei

Zien er weer gezellig uit
Groetjes

Tineke zei

Nee hoor, je schitterende kaartjes vervelen totaal niet. Prachtig zijn ze.
Groetjes Tineke

Aleida zei

Weer zo'n mooie serie! Schitterende kaarten.
groetjes,

Erica ♥ zei

Heel erg leuk gedaan, mooi ook met
dat reliëf in de boompjes. Enig.

Lieve grtjsss Erica ☼

Yvonne zei

Kom maar op met die mooie kaartjes hoor. Het is een genot om naar te kijken. Ik vind ze weer prachtig !
Leuk om de boompjes door de ribbelmaker te halen, ik dacht in eerste instantie dat je ze uit ribbel karton had gemaakt.
Groetjes Yvonne.

M@rjan zei

Vervelen? Welnee! Dit is weer een erg mooie serie! Leuk die ribbel boompjes!

cristel zei

nee hoor doe maar verder je inspireert me hoor en je kaarten zijn toch mooi
grtjs

anita01 zei

Hoe bijzonder leuk jou bomen bos....nee hoor, nooit genoeg ervan ;o)))

Warme groetjes,
Anita

Riet zei

Wat een mooie kaartjes Jolande.

Liefs Riet.

Frouwkje zei

Nee hoor Jolande, het verveelt helemaal niet. Ik vind het wel erg mooi zo met de embossingfolder! En al die kleurtjes!!
Liefs, Frouwkje

Ans zei

Nee hoor, het is zo leuk om al die mooie kaartje te zien.

Liefs Ans

Trudy zei

Hoi Jolande, wat een geweldige kaartjes weer,
Groetjes Trudy