KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 9 november 2012

Kerstkaartjes.

Ik heb weer een serie (5) kerstkaartjes gemaakt.

Voor de achtergrond heb ik wit kaartkarton gebruikt.
Ik heb het karton gepoetst met 3 kleuren distress-inkt.
Met een embossingfolder (Tim Holtz) door de cuttlebug gedraaid.
Het geëmboste gedeelte weer gepoetst met distress_inkt (Gathered Twigs) voor een "oud" effect.
Het lint ( wit) heb ik kleur gegeven door distress-inkt aan te brengen op een craft-sheet en er wat water op spuiten, het lint er door halen en drogen met een heattool, ik heb blauw inkt met een klein beetje bruin gebruikt.
De bloem gestanst (Marianne Design) van wit kaartkarton.
De bloem kleur gegeven door distress-inkt op een craft-sheet aan te brengen en wat water erop spuiten en  dan de bloem er doorheen halen ( rood inkt en een beetje bruin).
Daarna de bloem drogen met een heattool, opbollen en in elkaar plakken, in het hart de bloem-stamper (gesloopt uit kunstbloemen) geplakt.
De dennentakjes (Marianne Design) zijn gemaakt van kraftkarton. 

Fijn Week-end, groetjes Jolande.

42 opmerkingen:

wilga zei

Ik vind ze weer helemaal geweldig,ik blijf me daar over verbazen, de kleuren en die grote tekst!! Echt heel mooi.

Liefs,Wilga

Miranda Slagboom-de Groot zei

Zo he die zijn echt mooi.
Groetjes Miranda

Anneke klerks zei

wat prachtig en zo apart, heel mooi gedaan
liefs anneke

Fieneke zei

Heel mooi, mooie kleuren, leuke embossingfolder.
Groetjes Fieneke

Thea zei

Prachtig Jolande, wat een kleurenpalet. Heel iets anders dan de traditionele kerstkleuren maar dit mag er zeker zijn.

Groetjes Thea

Henriëtte zei

Die zijn mooooooooiiiii. Mooie kleuren, leuke embossingfolder en prachtige bloem.

Groetjes Jet

Kaartenkraam zei

Mooi en zo lekker anders dan anders!

groetjes van Ank

Linda zei

Wat een mooie set kaarten, schitterend van kleur. Ja helemaal leuk
gr linda

thea zei

Super cool zeg, en best wel snel klaar, heel leuk idee!
groetjes,
Thea

martina's kaartjes zei

wat supermooi alweer ! top ! mooi resultaat
grtjs, martina
x

Trudy zei

Geweldig!! wat mooi Jolande!!
groetjes Trudy

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Tineke zei

Een schitterende serie kerstkaarten!
Wat is een kraft-sheet? Ik weet wat kraftpapier is en wat een sheet is maar dat zal het vast niet zijn.
Groetjes Tineke

Irene zei

Ze zijn helemaal te gek Jolande!! Ben blij dat ik zie dat je ook een beetje aan massaproductie doet, ik ben bezig met een berg CAS-kaartjes omdat het anders van geen kanten gaat lukken dit jaar. Eerlijk gezegd: ze zijn best leuk dus waarom doen we toch vaak zo moeilijk lol???

Liefs, Irene

linda zei

Eg leuk gedaan

Groeten van Linda

Erica ♥ zei

Prachtig in al die kleuren, mooie
serie kerstkaarten.

Een fijn weekend gewenst !
Lieve grtjs van Erica ☼

Hanny zei

Prachtige kaarten Jolande.

Groetjes Hanny.

Neline zei

Wat prachtig zeg! Echt heel mooi in deze kleuren.
groetjes
Neline

Aleida zei

Ja, als je toch vieze vingers hebt, kun je net zo goed nog even doorgaan! Handig 5 stuks in 1 keer. Ze zijn super!
groetjes,

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Onwijs mooi Jolande. Super kaartjes en kleuren.
groetjes en fijn weekend
Marja

heidy zei

Wat een prachtige kaartjes Jolande!!
Groetjes Heidy

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is ook nog een idee,leuk gedaan.Gr.Nel

manon's kaartenhoekje zei

wat een prachtige creatie's heb je gemaakt

schitterend

groetjes manon

Tinie zei

Wat een geweldige kleuren laat je zien, super resultaat!!!

Groetjes Tinie

cristel zei

wauw ze zijn prachtig je kaartjes en eens iets anders als de traditionele kleurtjes
grtjs

Lia zei

Ik vind ze werkelijk super gaaf, wat een mooie kleuren, manlief net uit het ziekenhuis, dus hopelijk krijg ik weer wat tijd.....groetjes Lia

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Jolande!

Groetjes Ida

Frouwkje zei

Prachtig Jolande!! De kleuren vind ik zo mooi!!
Liefs, Frouwkje

Cornelie zei

Wat een mooi effect, en dat wordt nog weer sterker door zo'n serie! Heel erg mooi gemaakt!

Marja zei

Wauw, wat een mooie kerstkaarten. Erg origineel

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaarten zeg. Zien er SER uit.
Groetjes Saskia

Saskia zei

Bedoelde super mooi las te laat terug wat ik getypt had.
Groetjes Saskia

Mieke zei

Whow, wat mooooi!!!

Riet zei

Wowwww Jolande,wat een schitterende kaarten,prachtig die kleuren.

Liefs Riet.

crea-elma zei

Hoi hoi,

Vind de kaartjes helemaal geweldig, weer eens wat anders!-)

groetjes Elma

Nicole zei

Waaaaaaauuuuuuuuuw, wat supermooi Jolanda. Echt schitterend. Wat een pracht aan kleuren. Fijn weekend. Liefs, Nicole

M@rjan zei

Wow, wat een mooie en anders dan andere kerstkaarten, Jolande!! Heel gaaf!

janny zei

wauw!!!
Prachtig en zo apart mijn complimenten want dit is een werk!!
Groetjes Janny.

Francisca zei

Wat een geweldig mooie kaarten.
Erg leuk!

Groetjes Cis

Miranda zei

prachtige kaartjes en lekker vrolijk, je canvas is ook super geworden, heel gaaf

Annette zei

Super leuk hoe je deze kerstkaartjes hebt gemaakt! Leuk dat je het zo goed uitlegt. Tot ziens Annette

Mariëtte zei

Wat een mooie vrolijke kerstkaarten!