KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 24 november 2012

Kerstkaartjes.

WAUW, ik sta met DIT kaartje in de  in de top 3 bij Dutch Card Lovers, ben ik natuurlijk trots op.
Nog een serie kerstkaartjes.
Zal ik jullie wat vertellen, ik ben al lang klaar met mijn kerstkaarten, maar soms wil Anouk er ook een paar en wat ik overhoud is vast voor volgend jaar, ik ga zo lekker.

Ik heb wit kaart karton gebruikt.
De boom (Chocolate Baroque ) gestempeld met embossing-inkt en clear embossingpoeder.
Daarna gepoetst met Distress-inkt, ik heb eerst met de kleuren Tumbled Glass en Mowed Lawn gepoets en daarover heen met Black Soot.
Daarna heb ik nog wat sneeuwsterren gestempeld met Versa Magic.
De takjes zijn van Die Namics.
Het lint is van de Hema.
En voor de afwerking heb ik strass-steentjes gebruikt.

Groetjes Jolande.

35 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Jaaa zo doe ik dat ook altijd, gewoon lekker doorgaan zolang er inspiratie is en dan zie je wel hoeveel je er eventueel voor volgend jaar overhoudt. Ze zijn weer mooi!

groetjes van Ank

Irene zei

Weer zo'n beeldschone serie en groot gelijk dat je door gaat als je zo in the flow zit Jolande. Dochter Anouk boft dat ze bij jou terecht kan!! Je bomenkaartje heeft beslist het top 3 plekje verdiend, proficiat!!!

Liefs, Irene

Thea zei

Dit is ook weer een hele mooie serie! En gefeliciteerd met je top 3, de boompjes waren dan ook prachtig dus verdiend.

Groetjes Thea

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaarten weer. Die boom is zooooo mooi.

Gefeliciteerd ook met je plekje in de top 3 bij DCL. Verdiend!

Groetjes Jet

Mieke zei

Wat zijn ze fantastisch mooi!

Linda zei

Gefeliciteerd met je top 3 en wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt
gr linda

janny zei

Heel erg mooie serie weer.. Hihi jij gaat idd vlug zeg, ik heb er 35 klaar en moet er 52 hebben en 4 projectjes dus ben nog wel even bezig hihi..
Gefeliciteerd met je top 3 nominatie..
Groetjes Janny.

Hanny zei

Ze zijn weer super Jolande.

Groetjes Hanny.

martina's kaartjes zei

waauw, weer prachtig gemaakt ! top ! die kleuren en dat witte is echt wel heel erg goed gelukt !
grtjs martina
x

Ans zei

Je gaat echt lekker Jolande. Deze serie vind ik helemaal TOP.
Groetjes Ans

Astrid zei

Je gaat inderdaad lekker Jolande, deze is ook weer zo mooi en met recht in de top 3.
Groetjes Astrid

gré zei

gefeliciteerd met je top 3 je verdiend het

en deze kaartjes halen het ook heel mooi

groetjes gré

Anette zei

Erg mooie serie! Ik ben de rest ook nog maar even bij langs gelopen....heerlijk al die kerstkaarten!

Tinie zei

Gefeliciteerd!!! En wat laat je weer een beauty zien!!! Ben wel een beetje jaloers op je:)

Groetjes Tinie

cristel zei

wauw proficiat met je plaats in de top 3 maar het is weer een prachtige serie ook hoor
grtjs

Jeannette zei

Wauw...petje af Jolande! Al je kerstkaarten al klaar én ook nog in de top 3, superrrrr!

Groetjes, Jeannette

miriam zei

Gefeliciteerd met je schitterende kaart in de top 3 bij dcl
Ook deze kaarten zijn prachtig
gr miriam

Lia zei

Ohhhh deze zijn ook wel heel erg mooi hoor, doe ik ook, zo lang ik het leuk vind maak ik kaarten en wat ik overhoud is voor 2013, scheelt altijd,
groetjes Lia

Francisca zei

Gefeliciteerd met je top drie.Terrecht want ze zijn geweldig mooi.
Gewoon doorgaan.....

Groetjes Cis

Tineke zei

Schitterend is deze serie kerstkaarten! Ik ben nog niet klaar met mijn kk maar ik ga ook altijd gewoon door.
Groetjes Tineke

heidy zei

Gelijk heb je waarom stoppen als je zo lekker bezig bent,ze zien er weer geweldig uit Jolande en gefeliciteerd met je top 3!!
Groetjes Heidy

crealinedance zei

Hallo kan ik niet dat ik klaar ben,deze zijn ook mooi.Gr.Nel

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Jolande.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Geweldige kaarten weer, en helemaal
super dat je in de top 3 staat !

Een fijn en gezellig weekend, Erica ☼

Marian zei

Gefeliciteerd. haha lees net dat ik te laat gepost heeft( automatische gedaan) maar jouw kaarten zijn weer super gaaf
Groetjes

Trudy zei

Je kaartjes Zijn weer prachtig Jolande!
Groetjes Trudy

Miranda zei

gefeliciteerd met de top 3 zeker verdiend
ze zijn ook erg mooi en apart

Marlies zei

Wauw wat een super mooie chique kerstkaarten! Een prachtige design en heel leuk met de takjes in de strik!
Ook gefeliciteerd met je top drie plek! groetjes, Marlies

Patricia zei

Gefeliciteerd zeg met je top 3 zeker verdiend!!!!
Je kaarten serie is ook weer sjiek zeg! Mooi gemaakt hoor.
Kan ik er ook een paar bestellen hahaha
Gr Patricia

M@rjan zei

Vond deze ook erg mooi! Prachtig, die sterrenbos! Groot gelijk, als het lekker gaat, doorgaan ermee, scheelt volgend jaar weer.

Yvonne zei

Ze zijn werkelijk prachtig Jolande.
Groetjes Yvonne.

Anneke zei

wow, hij is dan ook prachtig zeg.
gefeliciteerd meisje met je 3e plaats.
daar kan je echt trots op zijn.
het zijn allemaal beauties.
groetjes van an

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

SCHITTEREND Jolande. Wat een prachtige kaart.
groetjes Marja

Judith zei

Gefeliciteerd met je top 3 nominatie. Het was (is) ook een leuke serie!
Deze ook, weer anders, maar ook mooi gemaakt!

Marie-claire zei

Wat een mooie serie kerstkaartjes!

Groetjes Marie-Claire