KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 15 november 2012

Where there is great love.........

Ik heb 2 pagina's van mijn art journal om te laten zien.  
Geïnspireerd door de canvas die ik voor Fons heb gemaakt. 
Voor de achtergrond heb ik weer pagina's uit een boek gebruikt, dit op geplakt met multi medium.
Daarna heb ik de bladzijdes ingespoten met verschillende kleuren glimmer mist.
Hartjes uit de bladzijdes van het boek geknipt en er daarna een smal randje vanaf geknipt, de smalle randjes heb ik op de pagina's gebruikt en ook ingespoten met glimmermist.
Hartjes getekend, geverfd met acrylverf, eroverheen gestempeld (dylusions), het smalle randje erop geplakt en daarna met een witte posca pen en een zwarte fijnliner nagetekend.
De rand in de hoeken heb ik gemaakt met een sjabloon.
De tekst heb ik van internet.
WHERE THERE IS GREAT LOVE THERE ARE ALWAYS MIRACLES.


Groetjes Jolande

27 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jolande,wat prachtig gemaakt en zo súper dat je zo divers bent.Als ik je toch vrij strakke kerstkaarten vergelijk met deze creatieve"uitspatting"GEWELDIG,lieve groetjes Miranda

Tineke zei

Prachtige bladen! Supers gewerkt met alle kleuren.
Groetjes Tineke

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat heb je dit prachtig gemaakt! Je bent echt van alle markten thuis hoor, leuk al die verschillende stijlen!

Liefs,
Wendy

Henriëtte zei

ziet er weer schitterend uit Jolande.

Groetjes Jet

Martha zei

Wat super leuk is dit zeg!! Geweldig gedaan!
Groetjes,
Martha

Hanny zei

Heel erg mooi Jolande.

Groetjes Hanny.

heidy zei

Wat heb je weer gaaf gekliederd Jolande!!
Geweldig!!
Groetjes Heidy

scraplouise zei

Super Jolande, prachtig gemaakt!.

gr.LOuise

Linda zei

Wat ben je toch heerlijk creatief, heel mooi gedaan
gr linda

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

wil zei

leuk en mooi gedaan hoor jolanda
en je kaarten zijn ook mooi .tot volgende week maandag groetjes wil

cristel zei

wat heerlijk al die kleurtjes en mooi met de hartjes
grtjs

Tinie zei

Wat zul je hier een plezier aan beleefd hebben, super al die technieken, ben er helemaal weg van !!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

waaauw, jij bent weeral aardig bezig geweest ! heel erg geslaagd hoor ! al die laagjes, gewoon top
grtjs, martina
x

Aleida zei

Dat ziet er toch weer hartverwarmend uit!
groetjes,

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolande,prachtig die kleuren.

Liefs Riet.

Nicole zei

Heel mooi, Jolande. Liefs, Nicole

crealinedance zei

Hoi hoi zie er weer leuk uit.gr.Nel

susie zei

En weer is het speciaal !
Mooi werk Jolande !
Nog een fijne week ..

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterende pagina's Jolande. Wat een leuke en mooi opbouw. Pracht combin atie.
groetjes
Marja

Ans zei

Het ziet er weer schitterend uit, lijkt me zo moeilijk om zoiets te maken. Maar het resultaat is prachtig.Denk dat ik er me toch eens in gaat verdiepen.

Liefs ANS

Trudy zei

Het ziet er weer geweldig uit Jolande!
Groetjes Trudy

Durvina zei

Wat is dat toch mooi dat Art Journaling!

groetjes, Durvina

Patricia zei

Hij is echt SUPER mooi en vooral LIEF!!!!! haha
Gr Patricia

Wilma zei

Prachtig Jolande! Een waar kunstwerk!
Fijn weekend!

Yvonne zei

Heel mooie pagina's Jolande, het ziet er super uit.
Groetjes, Yvonne.

Miranda zei

super mooie pagina Jolande, heel gaaf