KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 9 december 2012

Back from the past United:Vintage hanger.

Vandaag laat ik jullie mijn project zien van onze workshopdag.
Het is een vintagehanger geworden met baby foto's van Fons en mij.

Nel was zo lief om de ijzeren hanger voor ons bij Doe a Ding vandaan mee te nemen.
Ik heb als basis verpakking materiaal gebruikt, het bovenste laagje heb ik eraf gehaald, zodat je de ribbels krijgt te zien en dit heb ik (op een slordige manier) met wit acrylverf geverfd.
Daarop dessinpapier van Jodie Lee Designs (Nature Garden), de randen zijn gedistressed en bewerkt met distress-inkt.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
Voor het kader heb ik een nestebilitie gebruikt.
De foto's zijn in Sepia afgedrukt op canvaspapier.
De swirls zijn Alterations van Tim Holtz, gemaakt van kraftkarton en bewerkt met witte acrylverf.
In de hoeken plakpareltjes geplakt.
Het kant komt van de markt.
Tussen de paneeltjes smal lint met parelkraaltjes.

Baby Fons (1961).
Op de swirls heb ik een strik geplak, lint Intratuin, brad Xenos.

Marie was zo lief kalendertjes voor ons mee te nemen.
De briefkaart is een stempel van Eline Pellinkhof (dank je wel Héléne).
Het roosje en de bloemblaadjes zijn gemaakt met een creatables, van kraftkarton, bewerkt met acrylverf en een pareltje in het hart van de roos.

Baby Jolande.(1962).
Hier heb ik op de swirl een rolroos (creatables) geplakt.

Ga ook eens kijken wat de anderen hebben gemaakt, zeker de moeite waard, WIL, NEL, ELMA, HENRIËTTEHÉLÉNEPATRICIA.
MARIE heeft helaas geen blog.

Er waren ook volgers die graag willen weten hoe ik de achtergrond van mijn vorige kaart heb gemaakt, daar heb ik een turtorial van gemaakt en deze plaats ik binnenkort.

Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Lia zei

Wauw, super is ook deze hanger, wat een gaaf idee, met jullie baby foto's, het ijzeren hangertje heb ik ook al een poosje liggen.
Vind jullie kalenders allemaal te gek,
groetjes Lia

cristel zei

dit is gewoon weer prachtig gemaakt hoor toppie echt waar
grtjs

crealinedance zei

Hallo de hanger is heel leuk geworden.Gr.Nel

Riet zei

Wowww Jolande,Wat heb je dat schitterend gedaan.
Leuk zeg die foto,s.

Liefs Riet.

Linda zei

Erg mooi is ie geworden, wat een leuke creatie
gr linda

janny zei

Heel erg leuk zeg en zo mooi gemaakt weer!!
Groetjes Janny

Miranda zei

je hanger is prachtig geworden en wat zien jullie er beide snoezig uit als baby, echt dotjes hoor!!

Trudy zei

Wow Jolande, wat een schitterende creatie heb je gemaakt!!!
Groetjes Trudy

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt Jolande.
Mooi van kleur ook.

Groetjes Astrid.

Erica ♥ zei

Wat schitterend gemaakt, ik zit er
met plezier naar te kijken, wowww !
Mooie details en kleuren heb je
gebruikt !

Gezellige (freubel)zondag, grtjsss Erica ☼

Astrid zei

Prachtig Jolande, zo leuk geworden.
Groetjes Astrid

Henriëtte zei

Wat een mooierd is het geworden maar wat wil je ook met twee van die lieve baby's in de hoofdrol.
Mooie kleuren hoor, in het echie nog mooier dan op de foto.
Op naar de volgende gezellige dag zou ik zeggen.

Groetjes Jet

Anneke klerks zei

schitterende kaartjes heel leuk gedaan!!!
liefs anneke

scraplouise zei

Wat lieffffff Jolande, vindt het papier wat je ervoor gebruikt ook geweldig mooi!.


gr.LOuise

wil zei

hij is mooi hoor jolanda
schitterend groetjes wil

Hanny zei

Wat een prachtige hanger Jolande en wat een leuke foto's van jullie twee.

Groetjes Hanny.

M@rjan zei

Dat heb je mooi gedaan, het is echt een prachtige vintagesfeer! Lief hoor, die baby fotootjes!

Thea zei

Wat een supergaaf fotoproject Jolande, en wat heb je prachtige details verwerkt.

Groetjes Thea

Joke zei

Zooo enorm leuk gedaan.
Groetjes Joke

Jannie zei

Wow wat een geweldig mooie creatie heb je gemaakt.
ik ben er helemaal weg van.
Leuk met die baby foto's en dat kalendertje is ook super leuk.

groetjes Jannie

Irene zei

ZOOOOOOOO mooi en vooral LIEF!!!

xx Irene

Marian zei

Snoezige mooie creatie
Groetjes

gré zei

wat heb je het weer leuk gemaakt
super om op te hangen

groetjes gré

Tinie zei

Het idee is al super!!! Ik vind het bijzonder mooi en weer super leuke details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Aleida zei

Mooi gemaakt, en heel persoonlijk! Die krijgt vast een heel mooi plaatsje!
groetjes,

Marlies zei

Wat een leuke idee en super mooi gemaakt!! Een kunstwerk Jolande! Je kaart in de post hieronder vind ik ook prachtig en wat een mooi effect met de geembosste achtergrond! groetjes, Marlies

Frouwkje zei

Wat supergaaf Jolande!! Zo leuk met foto's van jullie beiden! En dan in sepia afgedrukt, prachtig!
Liefs, Frouwkje

Hélène zei

Wowie, hij is schitterend geworden!! Mooie details heb je gebruikt (de swirls en roosjes). Je kan wel zien wie de knapste baby is ;-) LOL

Groetjes Hélène

heidy zei

Wat is dit prachtig Jolande!!
Groetjes Heidy

Patricia zei

Ik vind de jouwe echt een JUWEELTJE geworden hoor Jol!!!!
In het echt nog veeeeeeel mooier!
Gr Patricia

Ilonka zei

Hoi Jolanda, wat een supermooie hanger. Beeldschoon !!

Groetjes Ilonka

Tineke zei

Wauw, wat een geweldig mooie hanger Jolande!! Leuk met de babyfoto's van jullie en de kalender.
Groetjes Tineke

Nicole zei

Gave hanger Jolande!! En ook erg mooi versierd. Wat een schattige babyfoto's!!! Erg lief. Liefs, Nicole

crea-elma zei

Jolan ik vind um helemaal geweldig geworden, zo gaaf om te zien, ze zijn allemaal anders, supers!!!!

groetjes Elma

Ans zei

Wow, dit ziet er super uit. Een hele mooie creatie.

Liefs Ans

Wendy Koorevaar zei

Ohhh wauw ik vind hem echt prachtig! En wat leuk met jullie eigen babyfoto's er op, ziet er geweldig uit.

Liefs,
wendy

Aloesaloes zei

Wat een prachtige hanger heb je gemaakt! Mooi van kleur en erg leuk versierd.

Groetjes, Loes