KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 15 december 2012

City-trip Istanbul.

Hallo allemaal, ik ben weer terug van een paar dagen Istanbul, samen met Fons ben ik maandag vertrokken en gisteravond weer thuis gekomen, we hebben genoten in deze fantastische stad.
De mensen zijn er vriendelijk en gastvrij, men spreekt er Engels en Duits, dat is wel zo prettig, soms wordt er zelfs een beetje Nederlands gesproken (geleerd van de toeristen)
Het hotel gelegen in de oude stad, zeer centraal en we konden bijna alles lopend doen.
De laatste dag hebben we een rondvaart over de Bosporus gedaan, echt een aanrader.
We hadden mooi weer, rond de 10 graden en het zonnetje scheen, vooral dinsdag was heel mooi, toen heb ik zelfs zonder jas gelopen.

Hieronder wat foto's, ik zou willen dat ik jullie alle foto's kon laten zien, maar dan moeten jullie bij me op de koffie komen als ik mijn fotoboek af heb, ha ha ha.









 





Ik kon het natuurlijk niet nalaten er kant te kopen, ik heb me zelfs nog ingehouden, je ziet er zoveel mooi kant, het komt op ongeveer 30 eurocent per meter, Anouk gaat nog in januari, misschien dat ik haar nog meer kant laat meenemen.

We hebben zo genoten in deze stad, we gaan zeker nog eens terug, dan willen we s' avonds een rondvaart doen, moet toch prachtig zijn als overal de lichtjes branden.
Maar nu kunnen we nagenieten van een prachtige city-trip.

Fijn weekend, groetjes jolande.

27 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wowww de foto's spreken boekdelen,
wat hebben jullie het leuk gehad en
wat en gezelligheid is er te zien.
Kan geloven dat jullie het naar je
zin hebben gehad, heerlijk toch om
er even tussenuit geweest te zijn.
Enne, mooie kantjes hoor :)

Gezellig weekend, grtjsss Erica ☼

Marja zei

Wat leuk Jolande. Ik ben vorig jaar in Istanboel geweest en het is daar prachtig, maar erg druk. De overdekte markt moet je gezien hebben, maar de smalle straatjes met kleine snuffelwinkeltjes vond ik veel leuker en heb daar ook nog scrapspul kunnen vinden. Lekker goedkoop en erg leuk.

Henriëtte zei

Hee, dat is leuk, zomaar lekker een midweek weg. Prachtige foto's (wil de rest ook gerust zien met koffie hoor).
Je kantjes zijn prachtig.

Nog bedankt voor je mooie kerstkaart en fijn weekend verder.

Liefs Jet

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er heel mooi uit. Lekker even bijtanken. Ik zie overigens geen tekst bij je foto's weet niet of je een hele lichte tekst hebt of dat het aan mij ligt?
Fijn weekend.
Groetjes Saskia

Ans zei

Wat een prachtige foto's Jolande en fijn dat je zo hebt genoten van dit uitstapje. En natuurlijk moest er wat gekocht worden voor de hobby en je bent heel goed geslaagd. Wat een mooi kant.
Hier is het ook mooi hoor. Alles is helemaal wit. Intussen is er een metertje sneeuw gevallen. Heb al wat foto's gemaakt. Kan ik volgend jaar misschien gebruiken voor aparte kerstkaarten.
Goed weekend!
Groetjes Ans

Irene zei

OOOh wat heerlijk zo even een weekje er tussen uit samen en dat kant...Jolande, ik zou me een versuffing kopen!!!!!

Liefs, Irene

thea zei

Mooie foto's lijkt me echt prachtig daar en jemig al dat kant mooiiiii

Fieneke zei

Super gaaf zeg, lijkt mij ook mooi om eem keer te zien. Mooie foto's.
Groetjes Fieneke

Patricia zei

Prachtige foto's hoor Jol en de rest wil ik ook allemaal zien!!!!
Fijn dat je er weer bent!
Gr Patricia

Nicole zei

Prachtige foto's Jolande en wat een schitterend kant heb je meegenomen!!!!Fijn weekend. Liefs, Nicole

Lia zei

Schitterende foto's, prachtige stad, ben er ooit eens geweest met een tussenlanding, maar dan zie je niet veel, heerlijk toch er zomaar even tussenuit?
groetjes Lia

Hanny zei

Heerlijk zo'n weekje, prachtige foto's en wauwwww wat een geweldig mooi kant.

Groetjes Hanny.

crealinedance zei

Hallo ziet er allemaal leuk uit,en mooie kantjes.Gr.Nel

Tineke zei

Heerlijk om een midweek er ff tussen uit te zijn geweest. Prachtige foto´s! Wat ziet het er mooi uit.
Groetjes Tineke

Linda zei

Ohhh wat een mooie foto's en fijn dat jullie zo genoten hebben. Leuke kantjes zijn dat zeg
gr linda

Hélène zei

oh Jolanda wat heerlijk!!!! Je weet dat ik ook dol ben op dit soort uitstapjes en Istanbul staat hoog op ons verlanglijstje ;-)
Je foto's zijn prachtig, en die van jullie samen zo leuk!
Geniet lekker na... tot snel!

Groetjs Hélène

heidy zei

Oh wat heerlijk zo een weekje er tussen uit!!
Je foto's zijn fantasties!!
Ga maar lekker na genieten!!
Groetjes Heidy

Anneke klerks zei

wou, wat een prachtige foto,s en wat mooi is het daar, fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad en wat een mooi kant heb je gekocht

liefs anneke

Marian zei

Je foto's zien er prachtig uit Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad
Groetjes

Judith zei

Leuk om er even tussenuit te kunnen. Het zal vast niet zo druk zijn geweest wat toeristen betreft? Mooie foto's. Kriebelen je handen al om daar een fotoboek van te scrappen (-;

gré zei

ik word gewoon jaloers op je

hahaha nee hoor leuke fotos
groetjes gré

M@rjan zei

Wat een prachtige foto's! Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben en ja hoor, ik ga absoluut nog een terug om met een volwassen blik te kijken. Ik was toen zeven en dat is dus eeeeeerg lang geleden :):)

Thea zei

Dankjewel Jolande dat we even mee mogen genieten met prachtige foto's! En ik kan me voorstellen dat je dat prachtige kant niet kon laten liggen en dat voor zo'n prijs.

Fijne zondag,
groetjes Thea

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie foto's. Blijft een mooie stad he? Ben er ooit jaren geleden eens met school geweest. Zie een hoop bekende dingen op je foto's.
Groetjes Miranda

Miranda zei

wow dat ziet er gezellie uit allemaal, prachtige kantjes trouwens, super goedkoop..
ik kom de rest wel op de koffie bekijken
knuf
Miranda

Annette zei

Wat prachtig zijn deze foto's. Ik ben er nog nooit geweest, maar daar gaan we beslist een keer heen:-))
Xoxo Annette

scraplouise zei

Wat heerlijk zeg zo'n paar dagen er tussenuit, ziet er werkelijk schitterend uit zeg en wat een prachtig kant heb je gekocht!.

gr.LOuise