KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 18 december 2012

Fijne feestdagen en een mooi e jaarwisseling.

Hallo allemaal.

Ik wil jullie bedanken voor alle reacties die jullie mij het afgelopen jaar op mijn blog hebben gegeven.
Ik lees ze altijd met veel plezier.
Dit jaar ben ik een andere weg ingeslagen op creatief gebied, toen het jaar begon dacht ik dat Art Journal en Mixed Media niets voor mij waren, maar ik vind het heerlijk om te doen.
Als ik hier mee bezig ben, zit ik in mijn eigen wereld, alles om mij heen vergeet ik en ik moet zeggen dat ik dat heerlijk vind.
Natuurlijk blijf ik ook mijn gewone kaarten maken, vind ik ook heerlijk om te doen.
Wat hebben wij toch met zijn allen een prachtige hobby en leuke contacten zo via het blog.
Ik hoop dat het volgend jaar weer zo’n mooi blogjaar zal worden, ik kom altijd met veel plezier bij jullie kijken en ideeën opdoen.

Wil ik jullie nog  fijne feestdagen wensen en een mooie jaarwisseling.

Tot ziens in januari.

Liefs Jolande xxx


42 opmerkingen:

hennie zei

Hallo jolande
Ik wens je hele fijne dagen en een geweldig nieuw jaar.
Groetjes van hennie

Marrie zei

Hallo Jolanda,

Ik vind het altijd weer een feestje om op jou blog te kijken jij maak zulke mooie dingen.
Je kaarten die je heb gemaakt met de Tim Holtz embossingfolder en het hert vind ik geweldig en die met die boompjes en ga zo maar door.
Ik wil je hele fijne kerstdagen toe wensen en een gezond nieuwjaar.

Lieve groetjes Marrie

Patricia zei

Hey Jol,
Jij ook fijne dagen, en uiteraard weer een GEZELLIG knutseljaar in 2013 met elkaar!!!!
Dit jaar zijn we DIKKE vriendinnen geworden zowel op knutselgebied als met rennen.
Daar ben ik heel dankbaar voor!!!!
Op naar een heel nieuw gezellig vriendinnen jaar!!!
Liefs Patricia

Anneke klerks zei

hoi jol
jullie ook heel fijne feestdagen gewenst en een nieuw jaar vol mooie creaties!!!
liefs anneke

Brenda zei

Ik wens jou ook een geweldig, gelukkig, gezond en creatief 2013 toe!! Met heel veel liefde en geluk!!
Lieve groetjes Brenda

gré zei

ik wens jou ook een heel gezond en
gelukkig nieuwjaar en heel veel freubelplezier

groetjes gré

crealinedance zei

Hoi hoi jij ook fijne dagen en een gezond creatief 2013.Gr.Nel

Ans zei

Dank je wel Jolande voor je lieve wens en je hebt er zo'n lief plaatje bijgezet.
Wil jou en je gezin ook hele mooie en goede feestdagen wensen en in het nieuwe jaar mag je weer op me rekenen hoor. Kom graag bij je kijken wat je allemaal voor moois maakt.
Groetjes Ans

Tineke zei

Ook jou wens ik goede kerstdagen toe en een fijne jaarwisseling. En een gezond en creatief 2013.
Groetjes Tineke

Gerrina zei

Ik wens jou ook fijne kerstdagen en een fijne jaarwisseling! Met een goed creatief en gezond 2013!! Groetjes, Gerrina

jans zei

ik wens jou ook fijne feestdagen toe en een creatief 2013 en hoop volgd jaar weer van je mooie blog te kunnen genieten en bedankt voor l je leuke reacties op mijn blog grt jans

Wendy Koorevaar zei

Bedankt voor je lieve woorden Jolande! Ik kom ook altijd met veel plezier jouw blog bezoeken om je mooie creaties te bewonderen. Geweldig dat je zoveel plezier beleefd aan Art Journal en Mixed Media. Heerlijk toch om even alles om je heen te vergeten en lekker creatief bezig te zijn.
Ik wens jou en je familie ook hele fijne feestdagen en een heel goed en creatief 2013!!

Liefs,
Wendy

M@rjan zei

Je blog bezoek ik graag en ik vind het erg leuk om je creaties met mixed media te bekijken. Ik snap helemaal wat je bedoelt, ook al is het op een andere manier. Ook ik stap niet helemaal over, daarvoor houd ik teveel van mijn papiertjes en andere zaken. Maar gaaf is het zeker om ermee te werken.
Jij ook bedankt voor jouw blogbezoeken en tot volgend jaar dan maar! Nogmaals de beste wensen.

Aloesaloes zei

Bedankt voor al het moois dat je ons dit jaar hebt laten zien en natuurlijk ook voor al jouw leuke reacties op mijn blog!

Hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Groetjes, Loes

Irene zei

Wat is dit een enig plaatje om gedag te zeggen en fijne dagen te wensen Jolande. Ik bewonder wat je allemaal doet en geniet van je blog ook al is het de laatste tijd wel even slikken af en toe........Maar dat maakt het bloggen juist zo leuk en idd de hartverwarmende contacten, ons leven is er rijker op geworden!
Fijne dagen en een gezond en creatief 2013!

Liefs, Irene

Marian zei

Daar heb je toch weer een mooi verhaal van gemaakt
Geniet ook van al het bloggen en creaties die ik zie Prachtig
Fijne dagen en een gezond 2013
Groetjes Marian

Linda zei

Fijne dagen gewenst
gr linda

Gretha zei

Jij ook hele fijne dagen toegewenst en alle goeds, veel gezondheid en veel creativiteit voor 2013
Lieve Groetjes
Gretha

Aleida zei

Wij volgen je met liefde! Ook al houd ik zelf niet zo van het geknoei met inktjes, ik vind het schitterend om bij een ander te zien. Effe kijken in de keuken van een ander. Ik wens jou en je gezin ook fijne dagen en een goed 2013!
groetjes,

heidy zei

Prettige feestdagen en geweldig creatief nieuwjaar Jolande!!
Liefs Heidy

Hanny zei

Jolande jij ook fijne feestdagen en een gezond en creatief Nieuwjaar.

Groetjes Hanny.

Fieneke zei

Hoi Jolande, ik wens jouw ook een heeeeel creatief 2013 toe. En ik heb ervan genoten om jouw creatieve omslag via jouw blog te kunnen colgen. Een heerlijke inspiratiebron! Bedankt daarvoor en ik hoop dat we elkaar ook in 2013 weer vaak op t blog zullen zien....en wie weet nog wel eens een keertje live.
Fijne feestdagen, groetjes Fieneke

Ans zei

Hallo Jolande ook voor jou hele fijne kerstdagen en heel veel liefs voor 2013.

Liefs Ans

Thea zei

Fijne feestdagen Jolande samen met je gezin/familie en tot ziens in 2013.

Groetjes Thea

Cornelie zei

Bloggen en onze hobby is te leuk. Als je dan ook nog nieuwe vriendschappen maakt, zo bijzonder!!
Ook ik geniet van jouw creaties. Ieder heeft z'n eigen stijl, maar ik kan van heel veel stijlen genieten. Zo ook die van jou!
Dús volgend jaar kom ik gewoon weer!
Fijne dagen, en dat het maar een mooi, gezond en creatief nieuw jaar mag worden

Astrid zei

Dank je wel Jolande voor je lieve woorden, en de weg die je nu bent ingeslagen is ook helemaal geweldig hoor, en als jij je er happy bij voelt, lekker blijven doen.
Voor jou en je gezin ook fijne dagen en een goed en gezond begin van 2013.
Groetjes Astrid

Trudy zei

Hoi Jolande,
Ik wens jou en je Familie heel fijne kerstdagen en een gelukig en gezond 2013.
Groetjes Trudy

Nicole zei

Ook jij bedankt, voor je prachtige creaties op je blog!!! Voor jou en je gezin hele gezellige Kerstdagen en een gezond, gelukkig en vooral creatief 2013!! Liefs, Nicole

Jeannette zei

Daar is het hobby voor hè, gewoon lekker doen wat je leuk vindt! En je hebt het afgelopen jaar al bewezen dat je je nieuwe creatieve weg al behoorlijk goed kent.
Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een gezond en voorspoedig 2013!

Liefs,
Jeannette

cristel zei

nou das toch fijn dat je er jue zo goed bij voelt kom altijd graag kijken naar je prachtige creaties hoor en ben weer zzer benieuwd wat voor een moois je gaat maken volgend jaar wens jouw en je familie ook hele fijne feestdagen en een goed,gezond,gelukkig en heeeel creatief nieuwjaar
grtjs

Marja zei

Hey Jolande, ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2013.
Dat je bent "overgestapt" vind ik niet vreemd, want je creaties zijn prachtig. Ga vooral door, dan blijf ik me verbazen.

lasize zei

Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013.
Tot in het nieuw jaar en liefs van an

Kaartenkraam zei

Het genoegen is geheel wederzijds hoor, ik kom graag inspiratie opdoen op jouw blog en ik geniet van de dingen die je maakt. Ook ben ik altijd blij met jouw reacties op mijn blog.
Ik wens jou en je gezin hele gezellige kerstdagen en een goed en creatief 2013!

groetjes van Ank

Tinie zei

Jij ook ontzettend bedankt voor je lieve reacties altijd!!! Fijne Feestdagen toegewenst!!!

Groetjes Tinie

Crea Astrid zei

Ik wens jullie ook een hele fijne dagen toe en een heel creatief 2013.

Groetjes Astrid.

Henriëtte zei

Ik heb afgelopen jaar genoten van alle mooie dingen die je hier op je blog hebt neergezet, maar ook van alle reacties die je bij mij hebt gepost.
Jullie hele fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling toegewenst. Dat 2013 maar weer een creatief jaar mag worden.

Liefs Jet

Miranda zei

jullie ook fijne feestdagen en een zeer creatief 2013\knuf
Miranda

Lia zei

Hoi Jolande, natuurlijk voor jou en je gezin ook hele mooie kerstdagen en een prachtig liefdevol creatief Nieuwjaar, ik kijk altijd met heel veel plezier naar je creaties,
groetjes Lia

Saskia Kreasas zei

Hoi Jolande,
Bedankt voor alle inspiratie dit jaar en het wijzen op de DTplek bij de Hobbystunter, wat voor mij weer een nieuwe dimensie aan mijn hobby heeft gegeven.
Ook bedankt voor alle reacties op mijn blog.
Fijne dagen en alle goeds voor 2013, dat we elkaar met zijn allen maar weer mogen inspireren tot mooie creaties. Het is inderdaad een prachtige hobby.
Groetjes Saskia

susie zei

Jouw vorige creatie is weer prachtig Jolande en eveneens het canvas van Anouk, WAUW !
Het zit precies in de familie ! :))
Ik kom graag naar jou bijzondere creaties kijken, zo PRACHTIG telkens !
Voor alle fijne reacties die je steeds op mijn blog hebt achtergelaten, wil ik je nogmaals bedanken.
Lieve Jolande, 'k wens jou en je familie ook een prettig eindejaar en heel veel creativiteit in 2013..
Liefs x

Tineke zei

Ha Jolande,
Dank je wel voor de prachtige kaart die vandaag met de post kwam. Echt zo schitterend mooi en echt superlief van je!
Ik ben er erg blij mee.
Groetjes Tineke
ps: je emailadres heb ik schijnbaar niet opgeslagen...vandaar ff zo.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik herken het zijn in je eigen wereldje. Super is dat toch he? Ook voor jou alles wat in je gedichtje staat. onwijs mooi.
groetjes Marja