KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 16 december 2012

Life is to short to be anything but happy.

In de week voordat Fons en ik naar Istanbul gingen, ben ik samen met ANOUK en PATRICIA  aan de freubel geweest.
We hebben een canvas gemaakt a la Christy Tomlinson.
                                     
En dit is het eindresultaat.
Voor de achtergrond dessinpapier, acrylverf, stempels, inkt, sjablonen en rub-ons (Action) gebruikt.

De dame is een stempel van Christy Tomlinson (dank je wel Pat).
Ik heb haar aangekleed met dessinpapier en een randje van kant, het kraagje is een rub-on.
De bloem in het haar heb ik geknipt uit het dessin-papier en er een strass-steentje opgeplakt.
De vleugels zijn gemaakt met een Alterations van Tim Holtz, ik heb hier ook nog glitterlijm op aangebracht, helaas niet goed te zien op de foto.
De vlinder is een stempel van Inkadinkado, op het lijfje heb ik strass-steentjes geplakt.

                                       
Dit is de canvas van Anouk, het is de eerste keer dat ze een canvas op deze manier maakt, ik vind het SUPER GAAF!!!!! (zegt een trotse moeder).

Groetjes Jolande.

21 opmerkingen:

gré zei

dat ziet er weer heel mooi uit

groetjes gré

Ans zei

Heel apart Jolande.
Je creativiteit heb je weer volop kunnen gebruiken.
Groetjes Ans

Lia zei

Mooie kleuren hebben jullie deze keer gebruikt, je weet het is niet mijn ding, maar complimenten voor Anouk, top voor de eerste keer,
groetjes Lia

M@rjan zei

Ik vind je canvas erg mooi gemaakt. Gaaf hoor, die kleuren die mooi bij elkaar staan en ook mooi overlopen. De stempels en alles bij elkaar maken er een pracht geheel van. Ook die van Anouk is onwijs mooi!

Mieke zei

Knap!

Patricia zei

WAUW wat is tie MOOI geworden zeg, je kant is PRACHTIG in combi met de rubbons!
Die van Anouk is ook echt SUPER gaaf!!!! Op naar de volgende keer?????? haha
Gr Patricia

Erica ♥ zei

Dat is nog eens apart zeg, woww en
wat een mooie kleuren, prachtig
gemaakt hoor !

Gezellige zondag, grtjs Erica ☼

heidy zei

Dat hebben jullie weer gaaf gemaakt Jolande!!
Groetjes Heidy

Henriëtte zei

Wauw, die is weer mooi Jolande. Ook die van Anouk is super. Knap hoor hoe jullie het voor elkaar krijgen om zulke mooie canvassen te maken.

Groetjes Jet

Fieneke zei

Heeeeeeeel erg gaaf, van jullie beide!! Ik heb Patricia al gezegd, dat ik ook wel een keer bij haar zo'n workshop wil doen. Ik vind dit echt super!
Groetjes Fieneke

Aleida zei

Heel mooi gemaakt, echt iets anders dan een CAS-kaartje.
groetjes,

Trudy zei

Mooi Jolande!!
Groetjes Trudy

scraplouise zei

Wat schitterend Jolande!!!!!.


gr.LOuise

Nicole zei

Ze zijn beide super gaaf. Die van je dochter vind ik helemaal super!! Liefs, Nicole

Marlies zei

Jullie hebben allebei prachtige creaties gemaakt!! Heel origineel en met mooie kleuren!!
Wat een leuke fotos van je vakantie en wat een mooie kantjes! groetjes, Marlies

janny zei

Heel erg leuk zeg mooie kleuren en die van je dochter vind ik ook waanzinnig geworden!
Groetjes Janny.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Twee prachtige kunstwerken. Beiden zien er mooi uit. Gezellig om samen te knutselen.
Groetjes Saskia

Tineke zei

Prachtige canvassen!
Ook die van Anouk is super. Mss zien we binnenkort wel meer van haar?
Groetjes Tineke

Wendy Koorevaar zei

Jeetje dit zijn echt kunstwerken geworden, wat prachtig gemaakt!!
De kleuren spatten gewoon van het beeldscherm.....

Liefs,
Wendy

miriam zei

mooie aparte kaarten
gr miriam

Miranda zei

super tof allebei, echt heel gaaf en de kleuren zijn prachtig