KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 1 januari 2013

2013.


Voor het nieuwe jaar wens ik jullie:


TIJD om van de kleine dingen te genieten
RUST om stil te staan bij de mooie momenten
STERKTE om tegenslagen te overwinnen
VRIENDSCHAP om je hart te verwarmen
HUMOR om wat somber is te kleuren
Een GLIMLACH om elke dag mee te beginnen.

Een mooi, liefdevol en creatief nieuwjaar.

Ik wil ook nog iedereen van wie ik een kerstkaart mocht ontvangen bedanken, wat een prachtige kaarten heb ik gekregen, voorlopig laat ik ze nog even in de huiskamer hangen.

Liefs Jolande.

24 opmerkingen:

hennie zei

Hallo jolande
Ook ik wens je alle goeds in 2013..
Hennie

Lia zei

Ik wens je alle geluk, liefde, vriendschap, gezondheid en creativiteit toe in het nieuwe jaar,
groetjes Lia

scraplouise zei

Ook voor jou een geweldig 2013!.

gr.LOuise

crealinedance zei

Hoi hoi Voor jullie dezelfde wensen.Gr.Nel

janny zei

voor jullie ook alle goeds voor 2013!!
Groetjes Janny.

gré zei

ook ik wens je met je dierbaren
alle goeds veel liefde en gezondheid voor het jaar 2013

groetjes gré

Jannie zei

Jij Ook een gelukkig, gezond en creatief 2013.

Groetjes Jannie

Cornelie zei

Voor jou ook allemaal mooie en goede dingen voor het nieuwe jaar!

Liefs Ineke zei

Hallo Jolande, ook van mij de allerbeste wensen voor 2013. Heel veel liefs van Ineke

Astrid zei

Hi Jolande,

Voor jou en je gezin ook een heel gelukkig en gezond 2013.

Groetjes Astrid

Patricia zei

Wat heb je dat weer mooi omschreven.... jij ook een FANTASTISCH 2013 en dat we maar heel lang vriendinnen mogen blijven!!!!
Patricia xxx

Erica ♥ zei

Voor jullie ook de beste wensen
voor het nieuwe jaar, met alle goeds!

Een heel creatief jaar gewenst :)
Lieve groetjes van Erica ☼

Henriëtte zei

Voor jullie ook de allerbeste wensen voor 2013.

Liefs Jet

martina's kaartjes zei

ik wens je langs deze weg een heel erg fijn en creatief 2013, hopelijk verwezenlijk je enkele dromen dit jaar,
grtjs, martina
x

Kaartenkraam zei

ook voor jou alles wat maar wenselijk is voor het nieuwe jaar!

groetjes van Ank

Tineke zei

Ik wens jou ook veel gezondheid, geluk en creativiteit toe voor dit jaar.
Bedankt nog voor je kaart. Je emailadres had ik niet meer maar wss heb je het berichtje bij de reacties hieronder gelezen.
Groetjes Tineke

Marian zei

Mooie tekst jolanda
Jij ook alle goeds
Groetjes

miriam zei

ook ik wens jouw en je familie een gelukkig,gezond encreatief 2013
Grmiriam

cristel zei

leuk gedicht en natuurlijk voor jouw ook de allerbeste wensen voor 2013 en dat we nog lang mogen genieten van je mooie creaties
grtjs

Anneke zei

wat een leuk gedicht jolanda, en ik wens jou ook een fantastisch, gezond en creatief 2013.
je hebt een leuk blog die ik graag bezoek.
lieve groetjes van An

Nicole zei

Wat een mooie woorden, Jolande. Ik wens jou en je dierbaren een gelukkig Nieuwjaar en alles goeds voor 2013!! En dat we gezellig van elkaars creaties mogen blijven genieten. Liefs, Nicole

Hélène zei

Een dag later, maar ben vanmorgen uit de nachtdienst gekomen... Maar ook wil ik jou de beste wensen wensen voor het nieuwe jaar!!!

Groetjes Hélène

Wendy Koorevaar zei

Voor jullie ook een heel gelukkig en gezond 2013!!

Liefs,
Wendy

Suze zei

Prachtige tekst Jolande.
Ook voor jou een goed en gezond 2013 gewenst.

Lieve groetjes Suze