KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 4 januari 2013

Fashion Girl.


                                            
Ik heb nog een art-journal pagina om te laten zien.
Een tijdje terug noemde Marja het boek van Julie Nutting op haar blog, ik vond het zo gaaf dat ik het ook gelijk had besteld.
Het is een heerlijk boek om ideeën op te doen, met stap voor stap foto's en een duidelijke beschrijving hoe je de Fashion-girls kan tekenen.
Ik heb de dame nagetekend, ik ben niet zo'n kei in tekenen, dus voorlopig teken ik de dames na en wie weet lukt het me nog eens in de toekomst om zelf uit het hoofd een dame te tekenen.

                                           
De dame heb ik dus nagetekend, uit geknipt uit boekpapier en daarna "aangekleed" met dessinpapier.
Verder heb ik de achtergrond gemaakt met dessinpapier, acrylverf, inkt, modeleer pasta, stempels en een template. 


Groetjes Jolande.

27 opmerkingen:

heidy zei

Hoi Jalande nog de allerbeste wensen voor 2013 en wat heb je dit weer gaaf gemaakt!!
Liefs Heidy

Linda zei

Wat een knap werk heb je weer geleverd, mooi hoor
gr linda

cristel zei

Een echte fashionista toppie
Grtjs

Henriëtte zei

Wat is dit prachtig en wat kan jij goed (na)tekenen zeg. Lukt je vast en zeker om zelf dingen te bedenken en te tekenen. De dame zwiert bijna je canvas af. Super.

Groetjes Jet

Lia zei

Nou zelfs natekenen is al een kunst hoor, en dat is je heel goed gelukt, prachtige dame en leuk aangekleed,
groetjes Lia

Patricia zei

Hij is echt zoooo mooi gelukt!!!!
Ik ben ook blij dat jij dat boek hebt gekocht hahaha.
Groetjes Patricia

Erica ♥ zei

Petje af hoor dat jij zoiets als
dit kan maken, wowww heel mooi :)

Lieve grtjsss Erica

gré zei

super mooi weer gedaan


groetjes gré

janny zei

Heel mooi gedaan zeg petje af hoor!
Zal ook eens naar het boek kijken vindt dit erg leuk.
Groetjes Janny.

Neline zei

Dat heb je gaaf gemaakt zeg!!! Wauwww....ik heb dat boek ook, moet daar ook maar eens nooooodig mee aan de slag;)
groetjes
Neline

Gerrina zei

Ziet er super leuk uit! Achtergrond is heel mooi en de dame met mooie rok is gaaf! Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

wauw,weer helemaal geslaagd ! mooi gedaan, zou er zelf niet aan kunnen beginnen, heb er helemaal geen verstand van ! jou gaat het heel erg goed af, top
grtjs,martina
x

crealinedance zei

Hoi hoi deze is super zeg.gr.Nel

Judith zei

Geen kei in tekenen? Ik zou niet eens deze schoonheid kunnen natekenen...

Ik vind het knap hoe je alles gemaakt hebt!

Irene zei

Dit is echt enig Jolande en wat heb je de dame super nagetekend want ook dat lijkt me verre van eenvoudig!!

Liefs, Irene

Marian zei

Knap hoor en dat tekenen lukt je goed zeg
Mooi geheel
Groetjes

marian zei

Het is je goed gelukt om de dame nate tekenen. De achtergrond vind ik ook heel mooi gemaakt.
Groetjes Marian

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Jouw creatie is super geworden Jolande. Leuk om te doen he? Weer eens wat anders. Erg gave combinaie n achtergrond.
groetjes .Marja

Tineke zei

Oohh wat mooi!!!
Ik kan helemaal niet tekenen, zelfs niet natekenen. Ik vind het erg knap gedaan.
Groetjes Tineke

Kaartenkraam zei

Dat ziet er geweldig uit, ik doe het je niet na hoor!

groetjes van Ank

Yvonne zei

Geweldig, wat een mooie pagina. Ook natekenen is nog een vak apart, dat gaat je heel goed af. Je achtergrond vind ik erg mooi.
Groetjes Yvonne.

Miranda zei

helemaal super gaaf zeg, ziet er top uit hoor

Tinie zei

Wat vind ik dit bijzonder mooi!!! Super effect!!!

Groetjes Tinie

Ans zei

Hallo Jolande wens je een supermooi 2013.

Het is weer prachtig wat je laat zien, eens kijken of dat boek ergens te koop is. Ben er eecht helemaal weg van.

Liefs Ans

Nicole zei

Wat ziet dat er weer geweldig uit, Jolande!! Liefs, Nicole

Wendy Koorevaar zei

Jeetje wat knap gedaan weer Jolande! Ook de achtergrond ziet er weer schitterend uit.

Lieve groeten,
Wendy

Trudy zei

Wow!! wat prachtig Jolande.mooie kleuren.
Groetjes Trudy