KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 21 januari 2013

If you reach for the stars......

Klinkt dit jullie bekend??????????? 
Ik sta onder de douche en opeens heb ik een idee voor mijn art-journal.
Ik kan er niet mee wachten en ga er gelijk aan  werken, het huishouden en het ontbijt moeten maar even wachten.
Hier is het resultaat.

      
De achtergrond is gemaakt met dylusions-inkt, templates, en versafine inkt.

Voor de sterren heb ik papier ingespoten met inkt, met een template en inkt heb ik de rondjes erop gemaakt.
Ik heb eerst met een witte posca-pen de sterren getekend en er toen de gele sterren opgeplakt.
Hierlangs heb ik met een Derwent potlood (charcoal) getekend en dit wat uitgeveegd.
Nog wat grote sterren en kleine sterretjes met de posca-pen getekend.

  
If you REACH for the STARS, you might catch a DREAM

Klik op de foto's  en je ziet het vergroot..

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op het boek, ik neem het weleens mee naar mensen die graag willen weten wat ik maak, maar niet zo thuis zijn op de computer.
Ans vroeg me of ik nu ook oude blogberichten verwijder, zolang ik genoeg ruimte heb in Picasa laat ik mijn oude berichten staan, als ik ruimte te kort kom, dan ga ik gewoon het eerste blogjaar verwijderen.

Groetjes Jolande.

32 opmerkingen:

Patricia zei

Hij is zo mooi geworden!!!!
Ik was me alijd onder de douche, en dan zing ik zo in mijn sas met badedas..... whahaha.
Leuk hoor gelijk heb je dat huishouden wacht wel.....
Groetjes Patricia

Henriëtte zei

Waar jij je inspiratie allemaal al niet vindt zeg hihi.
Supermooi gedaan weer hoor.

Groetjes Jet

Kaartenkraam zei

Wow dit vind ik echt heel erg mooi! Prachtige kleuren, mooie tekst, helemaal schitterend!
\
groetjes van Ank

Cornelie zei

Hihi, en nou eerst even een ontbijtje hoor, anders val je om!
Wat heb je dat weer mooi gemaakt! Ziet er super uit! heb gister even gekeken voor het blogboek, maar ik moet er even voor zitten. Super leuk zeg! Zo kan je idd eens een deel van je blog verwijderen!

crealinedance zei

Hoi hoi Leuk gedaan.gr.Nel

gré zei

je bent zelf ook een ster hoor jolande
wat een mooie creaties maak je toch

groetjes gré

Linda zei

Wauw wat gaaf gedaan, logisch dat je met zo'n idee gelijk aan de slag wil gaan haha
gr linda

Irene zei

OOOOOOOH lachen Jolande, zelfs onder de douche laat de hobby je niet met rust!!! Als er dan zo'n prachtige sterrenhemel uitkomt is het helemaal super en Willem Alexander zal ook trots op je zijn....zo kort mogelijk douchen is immers zijn motto hihihi!!

x Irene

Neline zei

Dat heb je weer leuk gedaan zeg, het huishouden kan wel wachten, lache dat je dan ook gelijk aan de slag wilt gaan,
groetjes
Neline

Tinie zei

Dat je je ontbijt hebt laten schieten.....heerlijk!!! Het is ook een super resultaat, wauw wat een kleuren ook!!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Mooie kleuren met mooie sterren, en ik doe net als Patricia eerst gewoon wassen hoor......
groetjes Lia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Inderdaad heel herkenbaar Jolande. En je pages zijn weer super mooi en gaaf.
Ook je boek uit je vorige bericht. Ook ik heb de nieuwe weer binnen en die van mijn Creativityblog is onderweg. Het zijn inderdaad zulke mooie boeken en al je werk dan toch bij elkaar. Een mooie herinnering.
groetjes Marja

M@rjan zei

Haha, dat ken ik wel ja. Maar tegenwoordig dwing ik mezelf toch maar eerst dat huishouden te doen :)
Gaaf weer, deze pagina!!

Fieneke zei

hi hi, wat een inspiratie onder de douche zeg! Je hebt toch nog wel eerst afgedroogd ;)
Lekker hoor dat je eerst het huishouden laat schieten. Ik voel mij altijd zo verplicht om eerst de stomme klusjes te gaan doen voor ik iets leuks (lees knutselen) mag gaan doen.....
Maar t is een super leuke creatie geworden.
Groetjes Fieneke

Tineke zei

Hihi...ik krijg ook vaak inspiratie terwijl ik bezig ben met bv het hh of i.d. Toch moet ik van mezelf eerst het hh doen en daarna pas aan de freubel. Maar leg vaak wel alles al klaar of maak ff een schets.
Weer prachtig gemaakt hoor!
Ook je blogboek is weer helemaal super. Het lijkt me ook leuk maar best ingewikkeld.
Groetjes Tineke

susie zei

Straf hé Jolande dat, als je iets in je hoofd hebt, je dan geen hongergevoel meer hebt.
En als de creatie uit je handen gekomen is dan slaat het hongergevoel weer toe. Alé bij toch, hihi. En je hebt deze PRACHTIGE creatie met een frisse kop kunnen doen. Al de muizenissen eruit gewassen !
Altijd plezant :)

Warme groet ...

Mieke zei

Wat mooi!

Aloesaloes zei

Wat is dit mooi geworden zeg! Heel leuk om te lezen welke techniekjes je gebruikt hebt.

Waar een douche al niet goed voor is...

Groetjes, Loes

Aleida zei

Ja, zeg! Stel je voor dat je het idee vergeet tussen het poetsen en boenen. Dat zou zonde zijn. Bovendien kun je na het kliederen met verf gelijk alles een goede beurt geven. Anders blijf je aan de gang....
Hij is heel mooi geworden.
groetjes,

heidy zei

Ach dat huishouden komt toch iedere dag terug en zo inspiratie douche kun je maar better gelijk uitvoeren voor dat het door het putje weg spoeld!!
Geweldig weer Jolande!!
Groetjes Heidy

Marlies zei

Een schitterende creatie!! Hele mooie kleuren!! Je hebt goed inspiratie opgedaan in de douche! groetjes, Marlies

Marian zei

Waar de douche niet goed voor is hahaha erg mooi
Groetjes

cristel zei

ach je kan maar ergens je inspiratie krijgen toch en als dat dan zulke mooie creaties te voorschijn brengt mag je van mijn veel gaan douchen hoor lol
grtjs

Yvonne zei

Heel mooi Jolande en oh zoo herkenbaar. Als ik op mijn vrije dag langs mijn "hok" kom en binnenstap dan is het vaak ineens zomaar 2 uur later. Hihihi, lekker hè.
Groetjes Yvonne.

scraplouise zei

Hahahaha, heb je je wel aangekleed, zeker ook geen tijd voor.Maar het resultaat mag er zijn, hij is prachtig, de kleuren spatten van het scherm af!.


gr.LOuise

Ans zei

En Jolande, is het een brunch geworden. Want je hebt toch wel veel werk gehad aan deze schitterende creatie. Ik ben dol op de kleur kobaltblauw.
Veel succes vandaag met eventuele nieuwe creaties.
O ja, je blogboek is helemaal geweldig. Als mijn dochter weer terug is van haar korte vakantie in Nederland, ga ik haar vragen om me hier eens mee te helpen. Ze heeft het al eens gedaan voor zichzelf.
Fijne dag verder.
Groetjes Ans

Wendy Koorevaar zei

Haha ja dat is wel herkenbaar hoor. Ik heb het vaak als ik 's avonds niet kan slapen. Dan krijg ik ineens een idee en spring dan het liefst mijn bed uit om aan de slag te gaan.

Je creatie is super mooi geworden, prachtig deze sterrenhemel!

Liefs,
Wendy

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ans zei

Wow, dit is ook weer schitterend. Leuke ideeen krijg jij onder de douche.

Liefs Ans

martina's kaartjes zei

tja, als het opkomt, moet het er uit natuurlijk ! en als je de tijd hebt, doen zou ik zeggen ! heel erg knap gemaakt !t op, die kleurtjes, helemaal geslaagd hoor ! hopelijk heb jeondertussen gegeten, dat huishoudelijk werk, daar moet je je niks van aantrekken, maar goed eten is belangrijk tijdens deze koude dagen hahahaha
nog eenfijne dag,
grtjs, martina
x

Silvia(Barnie) zei

Fantastic, gorgeous colors.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.