KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 14 januari 2013

The best en most beautiful things in the world......


Ik ben lekker bezig in mijn art-journal en heb nog 2 pagina's om te laten zien.
Voor de achtergrond heb ik dylusions-inkt, distress-inkt, masks en stempels gebruikt.
Ik heb dit keer eens kleuren gepakt die ik normaal niet zo snel gebruik.

                                          
De harten heb ik uit een boek-pagina geknipt, opgeplakt en ingekleurd met aqaurel-krijtjes.
De vleugels zijn stempels van Dylusions.

                                        
Helemaal onderin heb ik hartjes (geknipt uit een boek-pagina) geplakt en ingekleurd met aquarel-krijtjes.

The best and most beautiful things in the world,
Cannot be seen or even touched,
They must be felt within the heart!

klik op de foto's en je ziet het vergroot.

Groetjes Jolande

36 opmerkingen:

Linda zei

Het is weer heel mooi geworden
gr linda

cristel zei

Wauw deze is ook weer prachtig mooi met de blaadjes van boven
grtjs

Miranda Slagboom-de Groot zei

Leuk zeg.
Groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Dat ziet er weer mooi en kleurrijk
uit, jij kan echt toveren met inkt.
Je verjaarskaartje van zaterdag vind
ik ook heeeel erg mooi :)

Fijne nieuwe week,
grtjsss Erica ¤

Patricia zei

Echt zoooooooo mooi en de tekst ook echt GEWELDIG!!!!
De kleuren zijn lekker helder en het geheel is helemaal toppie.
Groetjes Patricia

Margo zei

Ik vind het superknap !
Ik zou echt helemaal niet weten hoe ik eraan moest beginnen, maar je resultaat is echt prachtig !
Liefs
Margo

Kaartenkraam zei

Dit is echt wel jouw ding hè?! Wat een schitterende kleuren heb je gebruikt!

groetejs van Ank

Fieneke zei

Op zijn Brabants "kei gaaf!" mooie kleuren, mooie tekst. Helemaal top.
Groetjes Fieneke

Annemarie en Merit zei

wat eeb prachtig kleurrijk geheel.

liefs annemarie en merit

Lia zei

Mooie kleuren, mooie tekst,
groetjes Lia

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie art journal. De tekst is prachtig en past mooi bij wat je hebt gemaakt.
Groetjes Saskia

M@rjan zei

Heel leuk om eens iets te doen met tinten die je normaal niet zo snel pakt. Gaaf geworden, vind die blaadjes toch zo prachtig!

Irene zei

Wat een kleurexplosie en dan die schitterende tekst, mooi Jolande!

xx Irene

Trudy zei

Ook deze is weer prachtig Jolande!!
Groetjes Trudy

Henriëtte zei

Wauw, wat gaat jouw boek prachtig worden. Alweer 2 super-bladzijden. Mooie warme kleuren bij elkaar en die tekst is prachtig.

Groetjes Jet

Neline zei

Geweldig, wat supers van kleur. Ziet er echt heel mooi uit weer.
groetjes
Neline

Miranda zei

prachtige pagina, superkleuren en prachtige quote. kaart voor Patricia is ook erg mooi en die groene journalpages zijn ook super zeg, je bent lekker bezig geweest zo te zien en met prachtige resultaten

crealinedance zei

Hoi hoi Leuk geworden.Gr.Nel

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtige, frisse en heldere kleuren Jolande. Mooie pagina's Super.
groetjes Marja

Tinie zei

Hoe langer je kijkt, des te meer zie je, super!!!!

Groetjes Tinie

Marian zei

Ziet er super gaaf uit
Groetjes

Ans zei

Is weer supermooi, ben voorzichtig begonnen met achtergrondjes te maken met gesso. Hoop het ooit net zo mooi te kunnen maken als dit.

Liefs Ans

gré zei

weer heel mooi jolande

groetjes gré

Tineke zei

Supermooi is het weer! Prachtige kleurtjes.
Groetjes Tineke

Miranda zei

Mooi Jolande, heerlijk felle kleuren en het is inderdaad goed om eens andere kleuren te pakken! Daar betrap ik mezelf ook wel eens op......de quote heb ik ook op een stempel, mooi! groetjes Miranda

Wendy Koorevaar zei

Heel erg mooi geworden! Leuk deze andere tinten en de tekst is ook erg gaaf!

Liefs,
Wendy

scraplouise zei

Wat mooi gemaakt weer Jolande, schitterende kleuren heb je gebruikt!.

Je kaartje hieronder is ook erg mooi!.


gr.LOuise

Tineke's hobby zei

Ik zie dat je een andere stijl bent opgegaan maar ook erg mooi dit kaartje is ook heel mooi geworden
Groetjes Tineke

Nicole zei

Je hebt je hart en ziel hier weer ingelegd Jolande. Schitterend. Liefs, Nicole

Marja zei

hij is weer schitterend!

susie zei

Weerom schitterend werk Jolande !

marian zei

Hoi Jolande, Bedankt voor je reactie bij mijn HELP oproepje.
Dit is wel een heel mooie creatie, de kleurencombinatie heb je leuk gedaan.
Groetjes Marian

Yvonne zei

Mooie warme kleuren heb je gebruikt. De hartjes vind ik erg leuk, met hun vleugeltjes.
Groetjes Yvonne.

Anneke zei

wat een prachtig werk met mooie warme kleuren.
ik vind de hartjes ook erg leuk er op.
groetjes van An

Frouwkje zei

Prachtig Jolande!! Zulke mooie kleuren!
Liefs, Frouwkje

Silvia(Barnie) zei

Breathtaking.