KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 10 januari 2013

The flowers of tomorrow.....

Hier ben ik weer met 2 Art-journal pagina's.
Voor de achtergrond heb ik gebruikt:
Dylusions inktspray.
Templates.
Stempels.

De bloemen heb ik met een template getekend op boek-papier, uitgeknipt, opgeplakt met multie medium, ingekleurd met Art-bars van Derwent.
De lijnen nagetekend met een zwarte fijn-liner en wat gedoodled.


Ook de vlinders zijn met een template getekend op boek-papier, ik heb de vlinders niet ingekleurd, vond het leuk om deze zwart/wit te laten.

All the flowers of tomorrow, are the seeds of today.

Klik op de foto's en je ziet het vergroot.

Groetjes Jolande.

28 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat super-prachtig weer. Het voorjaar in je art-journal. Vrolijke kleuren en wat een werk al die bloemen. Echt gaaf.

groetjes Jet

gré zei

het ziet er erg gezellig zomers uit

groetjes gré

Irene zei

Spring is in the air Jolande, schitterend!!

xx Irene

Neline zei

Dat heb je weer heel gaaf gemaakt, supers van kleur ook! Laat de lente maar komen;)
groetjes
Neline

Judith zei

Ik krijg nog meer zin in de lente! Mooie pagina's!

scraplouise zei

Schitterend gemaakt Jolande, wat een prachtige kleurtjes heb je gebruikt!.


gr.LOuise

Hanny zei

Deze heb je ook weer heel erg mooi gemaakt.

Groetjes Hanny.

Thea zei

Kom maar op met het voorjaar met deze kleurtjes!

Groetjes Thea

anita01 zei

Bij jou ruik en proef je de lente al, och we worden hier wel happy van hoor zo mooi;o)

Warme groetjes,
Anita

heidy zei

Ziet er weer super uit Jolande!!
Groetjes Heidy

Marian zei

Mooie kleuren weer echt voorjaar je wordt er vrolijk van Mooi hoor
Groetjes

Sanne zei

Wow, gaaf gedaan!

Liefs Sanne

M@rjan zei

Dit gaat je heel goed af, ik vind het supermooie pagina's!

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een mooie frisse art.Gr.Nel

Tinie zei

Wowww wat weer speciaal, ik ben ook weg van de kleuren die je er in hebt verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend Jolande, wat gaaf, heeflidjke kleuren. Vind hem super.
lieve groetjes Marja

Tineke zei

Wat heerlijk vrolijk, het lijkt wel voorjaar zulke mooie frisse kleuren!
Groetjes Tineke

Fieneke zei

Heerlijk, laat de lente maar komen, wat een mooie art journal page weer!! Mooie kleuren, leuk gedoodeld.
Groetjes Fieneke

Crea Astrid zei

Wat ziet het er prachtig uit. Vind de vlinder ook erg mooi gedaan.

Groetjes Astrid.

Nicole zei

En alweer zo'n mooi kunstwerk!! Schitterend, Jolande. Liefs, Nicole

Marlies zei

Een hele mooie kunstwerk! Ik word hier zo vrolijk van, mooie kleuren en prachtige bloemen, echt lente! groetjes, Marlies

Patricia zei

Echt zo prachtig deze journal!!!!!
En in het echt nog FLEURIGER!!!!
Groetjes Patricia

Yvonne zei

Het zijn weer heel mooie pagina's Jolande. Ik krijg er gelijk een lente gevoel bij. Heerlijke kleuren!
Groetjes Yvonne.

Miranda zei

Heerlijk deze lente kleuren Jolande, mooi die groentinten en de tekst is natuurlijk prachtig! groetjes Miranda

Wendy Koorevaar zei

Jeetje Jolande wat een werk zal dit zijn geweest. Het ziet er werkelijk prachtig uit! Ook de kleuren zijn zo mooi, knap gedaan!

Liefs,
Wendy

susie zei

Ook deze pagina is weer prachtig !!
Jolande als ik lees wat een werk jij daar insteekt, dat is kunst !

Kleur en fleur ! Nu nog de geur ;)
Fijn weekend ...

Aleida zei

Heel mooi gemaakt, ziet er profi uit.
groetjes,

Anneke zei

dit is heel mooi gemaakt jolanda en ik vind de kleuren prachtig.
ook je winterschaal van de vorige post ziet er heel sfeervol uit.
fijn weekend en groetjes van an