KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 17 januari 2013

Vlinder voor een jarige.

Ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge van DUTCH CARD LOVERS en voor een bijna jarige.
Als basis heb ik zwart kaartkarton gebruikt.
Voor de vlakken heb ik op wit karton gespoten met Dylusions-inkt, met een embossingmal door de cuttlebug gedraaid en daarna het geëmboste gedeelte bewerkt met zwart distress-inkt en daaroverheen acrylverf (pearl).
Ik heb van de embossingmal gebruik gemaakt van de positieve en de negatieve kant.

De swirl is gemaakt met een kralenketting van Xenos.
Dit heb ik geplakt op een swirl gestanst uit een plastick sheet en daarna heb ik het op de kaart geplakt.

De vlinder op een restje karton gestempeld en bewerkt met embossingpoeder, op het lijfje heb ik pareltjes en strass geplakt.
Het lijfje op de kaart geplakt en onder de vleugeltjes heb ik een 3D kussentje geplakt.

Klik op de foto's en je ziet het vergroot.

Wil ik jullie nog een fijn weekend wensen, groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

Kiek zei

Mooi! Goed idee met die kralenketting.

groetjes Kiek

Lia zei

Heel mooi, zeker leuk idee van die ketting,
groetjes Lia

cristel zei

wauw weer een prachtige kaart en zo mooi die swirl met kraaltjes
grtjs

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart, prachtige kleuren, super vlinder en een geweldige swirl.

Groetjes Jet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk kaartje Jolande!

Groetjes Ida

Wendy Koorevaar zei

Ohh mooi hoor Jolande, gaaf dat pearl effect!

Liefs,
Wendy

Linda zei

Heel erg mooi is ie geworden
gr linda

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Echt een kunstwerk. Heel mooi gedaan.
Nou is een kaart met een vlinder wat mij betreft altijd mooi.
Groetjes Saskia

Angèle zei

Heel mooi gedaan Jolande. Ik ben weg van de achtergrond! Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

Aleida zei

Wat slim om dat kettinkje op een plastik swirl te plakken! Anders laat het zich zo moeilijk leiden. Het is een heel mooi kaartje geworden.
groetjes,

Anneke klerks zei

super mooie kaart, geweldig die kleuren en de embossing van roosjes
en de vlinder!!!
liefs anneke

Fieneke zei

Heel mooi, leuk dat positief en negatief gebruik van de embossingfolder.
Groetjes Fieneke

Nicole zei

WAUW!!!!!! Schitterend Jolande!!! Ik vind de kleuren ook erg mooi!! Liefs,Nicole

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE kaart zeg!!!!
Mooi die glans eroverheen!
Groetjes Patricia

heidy zei

Super mooi Jolande en wat een geweldig idee om de parelketting zo te gebruiken!!
Groetjes Heidy

Marian zei

Prachtig je kaart en slim de embossingsmal van beiden kanten te gebruiken
Groetjes
Groetjes Marian

Tineke zei

Prachtige kaart! En leuk gedaan met de ketting.
Groetjes Tineke

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Marlies zei

Wat een mooie kaart! Je hebt een geweldige achtergrond gemaakt met een hele mooie vlinder en de parelswirl staat er geweldig bij! Super mooi en heel origineel! groetjes, Marlies

Erica ♥ zei

Nou wat heb je dat weer prachtig
gemaakt, ik zit vol bewondering naar
al die mooie kleuren te kijken,
schitterend !

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Yvonne zei

Heel mooi, leuk en creatief om de ketting op deze manier te verwerken.
Groetjes Yvonne.

Kaartenkraam zei

Alweer zo'n schitterende kaart! Prachtkleuren heb je weer gebruikt en een originele toepassing van embossing.

groetjes van Ank

Mia Niessen zei

Prachtig wat een mooie techniek wat je laat zien.

Gr.Mia

miriam zei

prachtige kleurrijke kaart jolanda
bedankt voor het meedoen met dcl
gr miriam

Anja (scrappie) zei

Wow schitterende kaart hoor met een hele mooie techniek. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Wat super gedaan, een mooie uitwerking met deze techniek. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. mooie kleuren en leuk met de kraaltjes erop.

Groetjes Astrid.

M@rjan zei

Gaaf hoor, erg mooie techniek gebruikt. En wat een beauty van een vlinder! Fijn dat je meedoet met DCL.

gré zei

super gedaan
een waar kunstwerk

groetjes gré

janny zei

ziet er weer prachtig uit.
Goed idee met die swirll ik heb zitten KL.... om het geplakt te krijgen hihi dat pakken we in het vervolg zo aan. Bedankt voor de tip.
Fijn weekend, groetjes Janny.

Ans zei

Wat een super idee met de kralenketting, kaartje is weer prachtig.

Fijn weekend,
Liefs Ans

martina's kaartjes zei

een zeer mooi, stijlvol kaartje !
grtjs,martina
x

marian zei

Mooie kaart is het, en een hele leuke techniek.
Groetjes Marian

Scrap Girl Online zei

Ik vind het een heel mooi kaartje met deze effecten.
Gr. Helga

Annette zei

Wat een schattig embossing kaartje!
xoxo Annette

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.