KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 30 januari 2013

Winter landschap.

Vandaag is mijn zoon Patrick jarig, 27 jaar geleden was het op 30 januari echt winter en ontzettend koud.
Ik heb weer 2 art-journal pagina's om te laten zien.
Op dit moment lijkt het wel herfst wat het weer betreft, maar ik heb een winterlandschap gemaakt.
De achtergond heb ik met acrylverf gemaakt.
Ik heb met bubbelplastic en witte acrylverf gestempeld.
Sterren van zilver glitterkarton geponst.
Voor de heuvels heb ik aquarelpapier gescheurd, goed nat gespoten en toen nog met een klein beetje acrylverf geverfd.
Ik heb het geheel nog ingespoten met glimmermist en de pagina heeft een mooie glanslaag. 
De boom is een stempel van Chocolate Baroque, ik heb het na het stempelen nog eens overgetrokken met een witte poscapen.
De sneeuwvlokken in de boom zijn gemaakt met een pons en wit glitterkarton, in het hart heb ik zwarte  hotfix steentjes  geplakt.

Ik ga het weer trotseren en met Patricia rennen, kan ik daarna zonder schuldgevoel een stukje taart nemen, mag wel als je zoon jarig is.

Klik op de foto's en je ziet het vergroot.

Groetjes Jolande.

34 opmerkingen:

Henriëtte zei

Van Harte Gefeliciteerd met Patrick.
En dat stuk taart.....geniet er van.

Je art-journal pagina's zijn prachtig al ben ik blij dat het er buiten nu niet meer zo uitziet.

Groetjes aan Patricia tijdens het rennen.

Liefs Jet

jolanda zei

gefeliciteerd.
leuke creatie

Marian zei

Feliciteerde met je zoon. En je kaart is prachtig
Groetjes

Thea zei

Prachtig winterlandschap! Hier ook herfst, stormachtig en regen. Bah!
Van harte gefeliciteerd met je zoon.

Groetjes Thea

Linda zei

Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt
gr linda

gré zei

schitterend is het weer
en gefeliciteerd

groetjes gré

Astrid zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
De creaties die je hebt gemaakt, zijn werkelijk schitterend weer.
Groetjes Astrid

Jannie zei

Van Harte Gefeliciteerd met je zoon en geniet van je gebakje.
En ik vind je art journal schitterend.
Hoe je dat allemaal maakt is voor mij abracadabra(lol) maar ik vind het heel mooi.

Groetjes Jannie

cristel zei

ohhhh deze vindt ik ook weer schitterend zeg en nog een dikke proficiat met je zoon en geniet van je stukje taart he
grtjs

marian zei

Gefeliciteerd met je zoon en geniet van je taartje.
Wat een mooie pagina is heb je gemaakt, het idee van bubbelplastic ga ik opslaan. (haha)
Groetjes Marian

Tineke zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. En zeker mag je (extra) genieten van je stukje taart na het hardlopen ;-)
Je wintertafereel ziet er schitterend uit! Als het maar op papier blijft, vind ik het prima.
Groetjes Tineke

Ellen van Vuuren zei

van harte gefeliciteerd.

Ben zojuist lid geworden van je blog, want wat je maakt is super mooi !

liefs, Ellen

http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

Riet zei

Prachtig gemaakt Jolanda.
Van harte gefeliciteerd met je zoon.

Liefs Riet.

Frouwkje zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Jolande!
Je kaart is weer super!!
Liefs, Frouwkje

Marlies zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
Een schitterende winter creatie! Een prachtige achtergrond voor de mooie bomen. Wat een goed idee en en geweldig effect met de ponsen! Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Irene zei

Jij bent vandaag weer 27 jaar terug in de tijd met de geboorte van Patrick op een koude winterdag!!!!!!!! Nu waai je bijna uit je broek maar dat mag de pret niet drukken Jolande...proficiat met je grote knul en je schitterende winterlandschap!!!!

xx Irene

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Gefeliciteerd. Mooi om een Art Journal te maken met zijn geboortedag in gedachten. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

heidy zei

Gefeliciteerd Jolande!!
Wat een schitterende creatie is het weer geworden en wat een leuk idee om met bubbeltjes plastic te werken!!
Geniet van je stukje taart en ik hoop dat jullie het een beetje droog hebben gehouden met het rennen!!
XXX Heidy

Marja zei

Van harte met je zoon en als je zoon hard traint mag een stuk taart altijd hoor! Je hebt weer iets moois gemaakt en dat met bubbeltjes plastic.

Fieneke zei

Gefeliciteerd met je zoon!! En wat een super mooie creatie!! Enne lekker gelopen en taart gegeten.....ik heb net ook gelopen, maar hier geen taart.....
Groetjes Fieneke

crealinedance zei

Gefeliciteerd met je zoon,en mooie art heb je weer gemaakt.gr.Nel

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd met je zoon. Het ziet er weer prachtig uit.

Groetjes, AStrid.

Annemarie en Merit zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon...en wat heb je weer iets schitterends gemaakt..... je hoort de sneeuw bijna knisperen en je voelt als je naar het plaatje kijkt gewoon de kou!!!...ik vind het zo knap dat je dit kunt maken echt mijn complimenten!!

liefs annemarie en merit

Patricia zei

Echt SUPER SUPER mooi deze AJ.
In het echt zie je de glim nog mooier!!
Top gemaakt weer hoor!
Gr Patricia

scraplouise zei

Alsnog gefeliciteerd Jolanda met je zoon.

Wat een kunstwerk heb je weer gemaakt, ik vind de boom schitterend!!.

gr.LOuise

Neline zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon!!
Wat een prachtige pagina heb je gemaakt, heel erg mooi gedaan de bomen zo.
groetjes
Neline

Kaartenkraam zei

Alsnog van harte met je zoon!
Prachtige pagina heb je gemaakt, erg mooi van opzet en helemaal in 'mijn'kleur!

groetjes van Ank

Trudy zei

Je creatie is weer Schitterend Jolande!!!!
en Gefeliciteerd met je zoon.
Groetjes Trudy

Yvonne zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Je pagina's zijn prachtig, zo in winterse sferen. Mooie sterrenhemel met veel diepte erin.
Groetjes Yvonne.

martina's kaartjes zei

alweer prachtig gemaakt ! top hoor, al die winterse kleurtjes, heel erg geslaagd vind ik het weer ! super
nog een dikke proficiat met je zoons verjaardag !
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super de super wat mooi Jolande
groetjes
Marja

Anneke zei

nog gefeliciteerd meisje met je zoon en wat heb je weer een schitterende creatie gemaakt en zo verfijnd.
liefs van an

Ans zei

Nog gefeliciteerd met je zoon, de art journals zijn weer prachtig. Mooi van kleur, weer een hoop inspiratie.

Liefs Ans

M@rjan zei

Wat mooi! De sneeuw is bijna echt!! Prachtige achtergrond.