KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 20 februari 2013

Baby boy.

Daar ben ik met nog een babykaart, dit keer voor een jongen, in dezelfde stijl als onderstaand kaartje.

Dit keer heb ik het papier van de Hema, gecombineerd met wit aquarelpapier en kraft.
De sterrenrand is gemaakt met een Creatable, ik heb door de rand wit lint geregen.
De stiksteekjes zijn met de hand genaaid.

Achter de cirkel heb ik zelf een rand gemaakt, deze heb ik met een randpons gemaakt, daarna door de ribbelmaker gedraaid, kleine knipjes gegeven en toen kon ik het gemakkelijk rondbuigen om achter de cirkel te plakken.
De sterren zijn gemaakt met een pons, ik heb er zilveren strassteentjes op geplakt.

De baby heb ik van internet geplukt, dit was een kleurplaat en heb ik verkleind in word, ik heb het ingekleurd met Derwent potloden.

Groetjes Jolande.

27 opmerkingen:

Lia zei

Wat heb je dat leuk gedaan met die cirkel, het is ook al zo'n leuk kaartje geworden,
groetjes Lia

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart heb je weer gemaakt. Leuk die sterrenrand en het babyplaatje is zoooo lief en prachtig ingekleurd.

Groetjes Jet

jolanda zei

leuk kaartje

gré zei

heel leuk en lief kaartje

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Prachtig die randen en totaal plaatje is weer 100% lieff!!!

groetjes van Ank

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er ook weer heel lief uit. Mooi met het stikwerk.
Groetjes Saskia

Irene zei

Leuk gedaan Jolande en het plaatje vind ik ook zo schattig!!

xx Irene

Jannie zei

Hoi jolande wat een lief kaartje!!
Leuk die rand om de cirkel en een schattig plaatje heb je gebruikt

Groetjes Jannie

Tinie zei

Wat een gave afbeelding, ontzettend lief en je hebt er weer een feestje van gemaakt, wat technieken betreft!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Wat een schattige kaart en zo mooi ingekleurd weer, toppie
gr linda

Annemiek zei

En nog zo'n lief kaartje! Wat super ingekleurd Jolande!

Groetjes, Annemiek

janny zei

Heel lief kaartje en wat heb je het wiegje prachtig gekleurd zeg!!
Groetjes Janny.

marian zei

Een heel lleuk kaartje..
Groetjes Marian

Tineke zei

Een heel lief babykaartje! Schjattig is het plaatje.
Groetjes Tineke

Marian zei

Snoezig je kaart en prachtig de rand
groetjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een leuk en lief kaartje Jolande. Prachtige rand er bij.
groetjes Marja

crealinedance zei

Hallo leuk gedaan.gr.Nel

Patricia zei

Wat een SCHATJE weer zeg Jol!!!
Mooi gekleurd ook zeg!
groetjes Patricia

Marlies zei

Een hele mooie babykaartje en je hebt weer een super leuke, lieve afbeelding gevonden op internet. Ook super gekleurd! groetjes, Marlies

Margo zei

Wat een snoezig babykaartje zeg ! Heel tof met die sterren !
Liefs
Margo

cristel zei

ach je hebt er weer zo een lief kaartje van gemaakt met dat lieve plaatje en zo mooi ingekleurd
grtjs

Anneke zei

wat een gaaf kaartje heb je gemaakt en leuk ontwerp er van.
prachtig heb je ook ingekleurd.
lieve groetjes An

Thea zei

Mooi kaartje met een hele lieve afbeelding.

Groetjes Thea

Yvonne zei

Heel lief kaartje Jolande.
Groetjes Yvonne.

Patrice zei

Wat een werk! Maar oh zo mooi en lief!!!
Grtjs Patrice

Neltine zei

Wouwwww...jeempie wat leuk gedaan. En met papier van de Hema? Huh...nooit geweten dat ze scrappapier verkopen daar. Ik ben al weg...hihihi.

Want ik moet natuurlijk wel mijn papier up to date houden..lol

Supers gedaan joh, en zo gaaf ingekleurd.

Gigagrotegroetjes,
Neltine

Crea Astrid zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Weer erg mooi ingekleurd.

Groetjes, Astrid.