KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 18 februari 2013

Baby girl.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van DUTCH CARD LOVERS, daar willen ze een geboortekaartje zien.
Het dessinpapier is van de Hema.
Het kant heb ik uit Istanbul meegenomen.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.

Het woord baby heb ik met een Creatable gemaakt, ik heb eerst papier op kaartkarton geplakt (het papier is nogal dun) en daarna gestanst.
De cirkel is ook met een creatable gemaakt.
Verder heb ik nog wat plakpareltjes gebruikt.


De bloem en bloemblaadjes heb ik gehaakt van heel dun katoen, de knoop is van de Hema.

Zelf vind ik het wel een schattig kaartje geworden.

Groetjes Jolande.

37 opmerkingen:

Henriëtte zei

Dit is zeker een schat van een kaartje geworden Jolande. Leuk papier ook van de Hema en je bloem en blaadje zijn weer supers.

Groetjes Jet

Hannie Stoel zei

Wauw.... dat heb je supermooi gemaakt Jolande,

groetjes, Hannie

Jannie zei

Hallo Jolande, nou ik vind het ook een heel mooi en schattig kaartje.
De gehaakte bloem met knoop vind ik heel lief.
Groetjes Jannie

janny zei

Leuke kaart en wat doet dat papier het leuk zeg!!
Ik heb het ook gekocht toen het net uit was met de stofjes maar nog niets mee gedaan.
Hihi hoezo hebberig met papiertjes?? Lol...
Groetjes Janny.

Neline zei

Wat een lief kaartje zeg en prachtig papier van de hema.
groetjes
Neline

Linda zei

Ohhhh wat een lief schattig kaartje, heel erg mooi gedaan
gr linda

Kaartenkraam zei

Het is een pláátje!

groetejs van Ank

Annemiek zei

Schattig? Zeker weten!!!

Liefs, Annemiek

Erica ♥ zei

Wowww Jolande, helemaal mijn stijl
en kleuren, wat een schitterende
kaart, en ook zo leuk dat je erbij
gehaakt hebt, schitterend !!

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤

M@rjan zei

Wat een schattig kaartje met dat lieve papier en het mooie kant. De creatable staat er goed op, net als je lieve gehaakte bloemetje!
Leuk dat je meedoet met DCL.

Jolara zei

wat geweldig mooi ! LIefs joyce

scraplouise zei

Wat een schattig kaartje, leuk papier, mooi is je gehaakte bloem!.

gr.LOuise

Anneke klerks zei

ik vind het ook een heel schattig kaartje geworden, succes!!!
liefs anneke

martina's kaartjes zei

wat leuk, lief en zoet kaartje ! mooi
grtjs, martina
x

Astrid zei

Een schattige kaart Jolande, leuk zeg dat papier van de Hema.
Groetjes Astrid

Ans zei

Jolande, je mag trots zijn op jezelf. Wat een schitterende creatie. Leuk ook dat het kant helemaal uit Istanbul komt. Zag dat het haakvirus jou ook te maken heeft gebreken. Heel toevallig kwam mijn buurvrouw afgelopen zaterdag en ze bracht een leuk, weliswaar Noors, haak- en breiboek mee. Zag dat daar ook de blaadjes in staan, die jij hebt gemaakt.
Maar als ik ook meer wil gaan haken, moet er eerst wol gekocht worden. Dus een keertje "på tur" oftewel op stap.
Groetjes Ans

heidy zei

Dit is zeker een schattig kaartje Jolande en wat kan je mooi haken!!
XXX Heidy

crealinedance zei

Hallo de kaart zeker mooi geworden.Gr.Nel

Irene zei

Jij niet alleen Jolande, wij vinden het ook een schatje!!! Op naar de Hema voor leuke knoopjes en papier (heb ik nou nog nooit gekeken hihi!!).

xx Irene

Cornelie zei

Zekers een heel lief kaartje, en knap dat je de bloemetjes en blaadjes zelf hebt gehaakt!

Patricia zei

Wat een SCHATTEKE!!!!!
Was weer gezellig vandaag.....
Groetjes Patricia xxx

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie kaart. Ziet er heel mooi en bijzonder uit.
Groetjes Saskia

gré zei

wat een lief kaartje
heel mooi

groetjes gré

Margo zei

't Is een superleuk kaartje en dat kant is prachtig en ik vind het net een beschuitje je cirkel, heel erg leuk !
Liefs
Margo

Lia zei

Geweldig lief kaartje is het, leuk gehaakt bloempje, mooi gedaan,
groetjes Lia

Marlies zei

Een heel lief en schattige babykaart! Mooi papier en leuk met het gehaakte bloem en blaadjes! groetjes, Marlies

Tinie zei

Wat maakt dat haak werk het een super geheel!!!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Het is een heel schattige babykaart! Lief papier van de hema. En prachtig je bloemetje en blaadjes.
Groetjes Tineke

Nicole zei

Heeeeeeel schattig Jolande. En prachtig gehaakt zeg!! Je kantje is ook supers!! Liefs, Nicole

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolande.

Liefs Riet.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi hoor Jolande!

Groetjes Ida

Angèle zei

Daar zit veel mooi werk in. Prachtig gedaan Jolande!
Dank je wel weer voor het medoen bij DCL.

Linda van der Velden zei

Wat een lief kaartje! Mooi die gehaakte bloem! Moet mijn moeder toch ook nog eens vragen om mij dat te leren :). En het papier is erg leuk van HEMA!

miriam zei

wat een schitterend kaartje ,mooi zo die gehaakte bloem erop
dank je wel voor het meedoen met DCl
Gr miriam

Ellen zei

Ontzettend leuke babykaart heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen bij DCL.
Groetjes Ellen

Scrap Girl Online zei

Wat is dit een schatje!!!
gr. Helga

Marie-claire zei

Heel mooi en wat is dat bloemetje gaaf!

Groetjes Marie-Claire