KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 16 februari 2013

Bloementuin.

Ik ben weer bezig geweest met bloemen in mijn art-journal.
Voor de achtergrond van deze art-journal pagina's heb ik dylusions-inkt, templates, stempels en structuurpasta gebruikt.


De bloemen zijn stempels van Heartfelt creations, gestempeld en bewerkt met clear embossingpoeder.

In het hart van de bloem heb ik jute touw geplakt en dit bewerkt met verdunde gesso.
Schaduwen heb ik gemaakt met een charcoal potlood en uit geveegd met een wattenstaafje.

My garden blooms
in the most beautiful shades
of friendship and love.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

32 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat gaaf de jute harten van je bloemen en alles met elkaar een schitterend journal met mooie zachte kleuren.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Henriëtte zei

Wat een gave pagina's weer en zo heerlijk vrolijk van kleur die bloemen. Daar zou ik heel mijn achtertuin wel mee vol willen hebben.

Fijn weekend,
Jet

Nicole zei

Wat heb je dat toch weer mooi gemaakt Jolande. Een echt kunstenares ben je. Liefs, Nicole

Anneke klerks zei

prachtig gedaan, altijd weer van die mooie kleuren
fijne dag
liefs anneke

Ans zei

Je hebt weer een schitterende pagina in je art journal Jolande. Nu maar hopen dat de bloemen in je tuin echt snel in bloei staan. Laat het voorjaar maar komen.
Fijn weekend.
Groetjes van Ans

M@rjan zei

Ik vind het weer een beauty van een pagina!!

Irene zei

Het is weer een plezier om te bekijken en de tekst is zoooo moi!!

Fijn weekend, xxxxx Irene

Astrid zei

Wow Jolande wat maak je toch een mooie dingen zeg, schitterend.
Groetjes Astrid

Saskia Kreasas zei

Heel mooi gedaan. Tekst is mooi en past goed bij de uitwerking. Prachtig geheel. Leuk weer je beschrijving van technieken.
Groetjes Saskia

Yvonne zei

Prachtig mooie achtergrond, mooie kleuren!
Groetjes Yvonne.

gré zei

super gedaan weer


groetjes gré

Marian zei

Ziet er supersssss uit
Groetjes

Tineke zei

Prachtig met alle bloemen!!! Zo leuk dat je de bloemhartjes met jute touw hebt gedaan.
Groetjes Tineke

heidy zei

Oh geweldig Jolande,leuk de bloemen hartjes!!
XXX Heidy

Suze zei

Heel mooi Jolande en wat een leuk idee de hartjes van de bloemen van touw te maken.

Lieve groetjes Suze

Tinie zei

Wauw wat valt er weer veel te beleven op je blog, super, zo ontzettend gaaf!!!

Groetjes Tinie

crealinedance zei

Hallo mooi gedaan.gr.Nel

marian zei

Het is weer een hele mooi pagina. De bloemen zijn stukvoor stuk mooi van kleur.
Groetjes Marian

Hanny zei

Dit heb je weer prachtig gemaakt Jolande.

Groetjes Hanny.

Linda zei

Ohhh wat heb je dat weer mooi gedaan, daar wordt je helemaal vrolijk van toch
gr linda

Thea zei

Een waar kunstwerkje weer Jolande, ook hier krijg je weer een lentegevoel bij. Vanmiddag scheen even kort de zon achter, heerlijk!

Fijn weekend,
groetjes Thea

Lia zei

Heerlijk nu de lente nog, dan ziet alles er veel vrolijker uit, op jouw kaart is al heel veel lente aanwezig,
groetjes Lia

scraplouise zei

Wat een kunstwerkje weer en wat een mooie tekst!.


gr.LOuise

Marlies zei

Een prachtige creatie! Een mooi achtergrond en prachtige kleuren. Een heel leuk idee met het touw op de bloemetjes! groetjes, Marlies

wil zei

heel mooi erg goed hoor.
en ik wil je ook nog bedanken, voor je mooie kaart die ik van je kreeg.
liefs van wil

Kaartenkraam zei

Hoe verzin je het toch allemaal, ik vind het prachtig!

groetjes van Ank

Miranda zei

prachtige pagina's weer heel erg mooi en de quote is ook prachtig

Margo zei

Erg leuk Jolande ! Die bloemen zijn echt knap !
Liefs
Margo

Patrice zei

Jippie..je roept de lente op...wat hou ik van die kleuren en die mooie layout.

Grtjs Patrice

miriam zei

Prachtige bloemen en mooi fleurig geheel
Gr miriam

miriam zei

Prachtige bloemen en mooi fleurig geheel
Gr miriam

Cornelie zei

Wauwie schitterend!