KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 22 februari 2013

Canvas voor Liam.

Ik heb nog een canvas gemaakt met de voetballende Edwin, net even anders dan de vorige.
 Achtergrond is geverfd met acrylverf.

De palen getekend met een zwarte pittpen en een witte poscapen,  een houten kraal door de midden gezaagd, oranje geverfd en op de palen geplakt.
De vlaggetjes slinger is gemaakt met een stempel en dessinpapier van Eline Pellinkhof, gaatje op de hoekjes gemaakt en er touw doorheen geregen.

 De voetbal 8x uitgeknipt, opgeplakt en bewerkt met glossy accents.

Edwin heb ik ingekleurd met Derwent potloden, het cijfer op zijn shirt heb ik bewerkt met glossy accents.
Schaduw gemaakt met een charcoal potlood en uitgewreven met een wattenstaafje.

De twee canvasjes naast elkaar, Erica heeft me laten weten dat Vernom blij is met zijn canvas.
Liam viert morgen zijn verjaardag, ik denk dat hij het wel leuk zal vinden.

Hey Jool.
Liam vindt zijn cadeau geweldig! Hij heeft vandaag heel de dag met het schilderij gelopen en het moest ook mee naar oma en niet kapot gemaakt.
Het hangt nu in zijn kamer, de cars klok moest weg.

xxx Paulina.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

32 opmerkingen:

Linda zei

Nou joh, wat is ie weer leuk geworden, ook deze is weer schitterend geworden, die gaat hij heel mooi vinden hoor
gr linda

Henriëtte zei

Superleuk weer zeg! Liam boft.

Groetjes Jet

Scrap Girl Online zei

Ik vind hem erg leuk een echte jongens kaart!
Gr. Helga

Irene zei

Jij hebt 2 jongens super blij gemaakt na dit weekend Jolande, dat kan gewoon niet missen!! Ik weet niet of de kleine Moritz gaat voetballen maar de kans is groot dat ik dan zo waar mijn acrylverf en penselen maar weer eens te voorschijn haal want dit is enig!!!

xx Irene

Annemiek zei

Ook dit is weer een plaatje geworden. Weet zeker dat Liam het super zal vinden hoor!

Groetjes, Annemiek

heidy zei

Wat een leuk canvasje Jolande,gaat hij vast geweldig vinden!
XXX Heidy

Mieke zei

Deze is ook weer super!

crealinedance zei

Hallo leuke canvas geworden.gr.Nel

Marian zei

Heel erg mooi
Groetjes

Lia zei

Deze is al net zo leuk als de vorige de ventjes boffen wel he?
groetjes Lia

Suze zei

Wauw wat leuk Jolande, lekkere stoere kleuren prachtig.

lieve groetjes Suze

Patricia zei

Deze is ook WEER super zeg!!!
Heel leuk zo met de vlaggetjes en de 3d voetbal!
Groetjes Patricia

Aleida zei

Super toch! Heel leuk gedaan.
groetjes,

cristel zei

deze is ook weer prachtig leuk toch als je ze zo blij kan maken
grtjs

Tineke zei

Wat een gave stoere canvas! En zeker weten dat Liam hier blij mee is. Geen twijfel mogelijk.
Groetjes Tineke

Marja zei

wat leuk!

marian zei

Deze is ook super mooi.
Groetjes Marian

martina's kaartjes zei

wow jolande ! wat een prachtig werkje ! de achtergrond is schittered ! het gras, top hoo r! dan die kleine details die het m echt wel af maken, een toppertje weer, mag je best fier op zijn ! prachtig ingekleurd, ik zwoeg op de plooien, niet makkelijk !
grtjs, martina
x

gré zei

het is weer een echt kunst werkje hoor
prachtig groetjes gré

Margo zei

Prachtig die canvassen !
Heel erg leuk gedaan !
Liefs
Margo

Trudy zei

Schitterende Jolande!!
Groetjes Trudy

Fieneke zei

SUPER leuk! Erg leuk schilderijtje geworden!
Groetjes Fieneke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is hij leuk en mooi. Een gave en store kaart Jolanda.
groetjes en fijn weekend
Marja

Marlies zei

Een geweldige creatie! Je hebt een super mooi voetbalveld gecreëerd voor Edwin! Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

Kaartenkraam zei

Deze vind ik zo mogelijk nog leuker!

groetjes van Ank

Durvina zei

ohhh, wat gaaf, dit is wel heel erg leuk voor een jongenskamer.

groetjes, Durvina

Marie-claire zei

Wat zullen ze daar blij mee zijn!

Groetjes Marie-Claire

Miranda zei

deze is ook al zo leuk geworden, daar zal Liam zeker heel blij mee zijn

Yvonne zei

Ook weer een heel leuk canvas. Grappig, die kralen op de palen.
Groetjes Yvonne.

Erica ♥ zei

Hoi Jolande,

Deze is ook weer heel erg leuk, ik
weet zeker dat Liam daar ook heel
erg blij mee gaat zijn.
Vernom zei eergisteren tegen mij:
"mamma als ik nou moet gaan voetballen
dan kan ik even naar dit schilderijtje
kijken want die moedigt mij aan om te winnen. En die komt ook op mijn kamer te hangen dan kan ik er elke keer naar kijken"
Lief hè ? :)

Fijne en gezellige zondag nog :)
Lieve groetjes Erica xox ¤

scraplouise zei

Deze is ook erg leuk geworden Jolande, ik weet zeker dat Liam hem geweldig vindt!.

gr.LOuise

Anneke zei

wat is dit leuk geworden zeg en wat een werk.
ik vind het een leuk idee om zoiets te maken met edwin er op.
en heel origineel project.
lieve groetjes An