KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 9 februari 2013

Friends are like flowers........

Ik hoop dat het jullie niet verveelt maar hier ben ik weer met 2 art-journal pagina's.

Voor de achtergrond heb ik de pagina's eerst ingesmeerd met gesso en daarna gespoten met dylusions-inkt.
Verder heb ik een sjabloon, inkt, stempels en struktuurpasta (gemengd met acrylverf) gebruikt.

De stempels zijn van Dylusions en ik heb ze ingekleurd met Distress-inkt.

De tekst heb ik gestempeld. 

Wie de stempels van Dylusions kent, ziet misschien dat ik voor de vlinders de paraplu-stempel heb gebruikt.

Friends are like flowers
picked carefully by hand.

Ik sta weer in de top 3 bij Dutch Card Lovers met mijn vogelkaart, ben ik weer super blij mee.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

scraplouise zei

Nee in het geheel niet hoor Jolande, het is weer een waar Kunstwerkje, mooie kleuren heb je gebruikt!.

gr.LOuise

Henriëtte zei

Weer 2 supermooie pagina's Jolande. Prachtige kleuren, leuke vlinders en mooie tekst.
Gefeliciteerd dat je weer in de top 3 bent gekomen met je kaart. Verdiend hoor want de vogelkaart is gewoon super.

Groetjes Henriëtte

Jolara zei

wauw wat geweldig mooi... liefs joyce

marian zei

Deze is ook weer helemaal geweldig. Ende parapluvlinder.....hoe kom je er op, super.
Groetjes Marian

M@rjan zei

Nee hoor, mij verveel je er niet mee, ik vind het kunstwerkjes!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig zeg!

Groetjes Ida

crealinedance zei

Hoi gefeliciteerd,mooie pagina's weer.gr.Nel

Tineke zei

Mij verveelt het niet hoor. Het is weer een schitterend kunstwerk wat ik je niet na doe met de stempels.
Gefeliciteerd met de top-3 bij DCL.
Groetjes Tineke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Weer heel mooi gedaan. Leuk de parapluvlinders.
Groetjes Saskia

gré zei

je hebt het weer super mooi gemaakt
lekkere kleurtjes heel mooi

groetjes gré

Irene zei

Geweldige kleuren weer en zo vrolijk. Jolande. misschien een heel domme vraag maar..wat doe je er mee, wat is een art journal "maak je een boekwerkje" van alles???

xx Irene

Fieneke zei

Super!! Heerlijk kleurig, en die vlinders van die paraplu vind ik een geweldig verzonnen!
Groetjes Fieneke

Lia zei

Gelukkig ieder zijn ding toch? Ik vind de kleuren altijd prachtig en knap hoe je alles verwerkt, dus nee hoor het verveeld niet,
groetjes Lia

Hanny zei

Jolande het zijn weer prachtige kunststukjes.

Groetjes Hanny.

Marlies zei

Mij vervelen je art journal pagina's niet hoor. Ik vind ze altijd zo mooi en fleurig en je gebruikt altijd mooi technieken. Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Marian zei

Ziet er weer super kunstig en mooi uit
Groetjes

Ans zei

Jolande, ik kom allerlei teksten en benamingen tegen waarvan ik denk, waar heb je het over. Maar als ik dan het resultaat zie (en je verveelt me nooit met je schitterende kunstwerkjes) vind ik het weer geweldig wat je uit je grote hoed hebt getoverd.
Vind de tekst ook helemaal geweldig.
Wens je een fijn weekend verder.
Groetjes van Ans

martina's kaartjes zei

hij is weer top ! heel erg mooi en zoveel details !!!! heel geslaagd hoor!
grtjs, martina
x

Aleida zei

Heel mooi gedaan. Het zijn mooie kleuren geworden.
groetjes,

Tinie zei

Ik val in herhaling, maar dit is zo ontzettend mooi (is het juiste woord er niet voor) maar ik ben hier helemaal weg van, supersss!!!

Groetjes Tinie

Judith zei

Kunstwerken zoals deze vervelen nooit!

stempelwolfanne zei

Eht prachtig! En het gaat echt niet vervelen. Kom maar op met die pages :)

Miranda zei

wat een supergave pagina, leuk idee om de bloempjes zo te maken en de vlinders zijn echt een vondst SUPER.
je vogelpagina is ook erg leuk, lief vogeltje zo snoezig

Nicole zei

Wauw Jolande, wat supergaaf weer!! En ook zoooooo vrolijk. Ik word er helemaal blij van. Liefs, Nicole

Crea Astrid zei

Wat heb je het allemaal mooi verwerkt.
Gefeliciteerd met het behalen van de Top 3.

Groetjes, Astrid.

Annemiek zei

Supercreatief weer Jolande!

Ans zei

Nee daar verveel je me echt niet mee, het is genieten om naar zoiets moois te kunnen kijken. Is weer schitterend.

Liefs Ans

Hélène zei

Wow, wat ontzettend gaaf, kleurrijk en creatief. Ik ben er even voor gaan zitten, want er is zoveel te zien. Ontzettend gaaf!

Groetjes Helene

Anneke klerks zei

prachtige creatie heb je weer gemaakt,wat is tie schitterend geworden, prachtige kleuren!
liefs anneke

Patricia zei

Hij is echt zo geniaal! De vlinders is echt super gevonden.
Nu maar even reageren via mijn i pad haha gaat niet zo snel, maar ja beter iets dan niets toch?
Groetjes patricia