KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 2 februari 2013

I'll always pick you the prettiest flower

Ik verlang naar het voorjaar, lekker in de tuin in het zonnetje zitten, ik geloof dat we dat allemaal wel een beetje hebben.
Maar we moeten nog even op wachten op het voorjaar.
Ik heb het voorjaar wel al neergezet in mijn Art Journal.
De achtergrond heb ik gemaakt door dotjes acrylverf in verschillende kleuren ( rood- oranje- knal geel- zachtgeel) uit te vegen met een oud bankpasje.

De bloemen op aquarel papier gestempeld (Hero Arts) en in gekleurd met waterverf, uit geknipt en met multi medium opgeplakt. langs de randen heb ik getekend met een charcoal potlood (Derwent), dit wat uitgeveegd.
Op het hart van de bloemen heb ik glitters aangebracht, eerst multi medium aangebracht en toen de glitters eroverheen, goed laten drogen en er weer een dun laagje multi medium op aangebracht.

Er zitten aardig wat uurtjes in deze pagina's, maar ik ben blij met het eindresultaat.

I’ll always pick You, 
the prettiest flower that I can find,
even if it’s the hardest one.

Klik op de foto's en je ziet het vergroot.

 Fijn weekend, groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

scraplouise zei

Nou inderdaad daar verlangen we allemaal naar, ik heb gisteren alweer de eerste sneeuwklokje gezien dus we gaan de goede kant op.
Wat heb je dat weer prachtig gemaakt, mooie kleurencombinaties heb je gemaakt. Kan me voorstellen dat daar heel wat uurtjes in zijn gaan zitten.

gr.LOuise

P.S. Leuk je Pierots op je berichtenhoofd!!

Henriëtte zei

Wat mooi weer Jolande, nu weet ik echt zeker hoor dat ik een keer bij je langs ga komen haha. Je hebt me echt aangestoken hihi.

Groetjes Henriëtte

janny zei

heel erg vrolijk en mooie kleuren!
Groetjes Janny.

Riet zei

Wat schitterendddddd Jolanda.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Prachtige pagina's Jolande, ik kan het voorjaar bijna ruiken.
Mooi effect met de charcoal potloden, schaduw aanbrengen blijf ik lastig vinden.
Groetjes Yvonne.

Kaartenkraam zei

Ook dit is weer een prachtig werkstuk geworden. Jouw kleurgebruik is schitterend evenals de toepassing van de materialen!

groetjes van Ank

M@rjan zei

Daar zul je behalve tijd ook veel plezier in gestoken hebben. Wat een mooi resultaat, Jolande!

Irene zei

Je maakt het je beslist niet makkelijk Jolande maar het resultaat is wel iets om super trots op te zijn. Mooie tekst ook!!!!

xx Irene

Tineke zei

Gelukkig ben ik niet de enige die naar het voorjaar uitziet. Heerlijk weer in de tuin werken of lekker buiten zitten met een boek.
We zullen nog ff moeten wachten... maar je prachtige art journal doet ons een beetje voorjaar ruiken.
Groetjes Tineke

gré zei

wat een mooie
waar haal jij toch je talent vandaan
geweldig mooi

groetjes gré

Jolara zei

geweldig ! Liefs Joyce

Miranda Slagboom-de Groot zei

Mooi hoor.
Groetjes Miranda

heidy zei

Hij is prachtig Jolande en wie verlangt er nu niet naar het voorjaar!!
XXX Heidy

crealinedance zei

Hoi hoi Vind hem super.Gr.Nel

Tinie zei

Wauw wat is dit weer gaaf!!! Super die kleuren en dan die bloemen, wowww ik ben er weg van!!!

Groetjes Tinie

Fieneke zei

Mooi, lekker voorjaar, wat een gave bloemen.
Groetjes Fieneke

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat gaaf deze bloemen! Zo mooi van kleur en helemaal in de lentesfeer. De glitters vind ik ook top!

Liefs,
Wendy

Gerrina zei

Super mooi! Een genot om naar te kijken en een gave tekst! Groetjes, Gerrina

Aleida zei

mooi, mooier, mooist!

groetjes,

wilga zei

Geweldig weer zeg, zo fleurig en kleurig.
De vrolijkheid spat er gewoon van het scherm af.

Marian zei

Ziet er heel mooi en fleurig uit Wil geloven dat je hier heel veel werk aan hebt
Groetjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat schitterend Jolanda. Heerlijk dit voorjaars gevoel. Prachtige kleuren
groetjes en fijn weekend
Marja

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Miranda zei

supertoffe pagina zeg en wat een werk, maar hij is echt supergaaf geworden, je winterlandschap is ook erg mooi heel sfeervol en de pierrotjes zijn ook zo leuk, lieve kleurtjes
kortom, allemaal TOP

hennie zei

Wauw zeg wat mooi!
Hennie

Patricia zei

Dit heb je weer GEWELDIG gedaan Jol!!!
Echt heeeeeeel mooi!
Groetjes Patricia

Marlies zei

Ik kijk ook uit naar het voorjaar, van mij mag heel de winter worden overgeslagen. Je hebt een schitterende creatie gemaakt. Geweldige bloemen heb je erop gemaakt en wat een mooie tekst! groetjes, Marlies

Ans zei

het is weer een super mooie pagina,je heb me echt aangestoken hiermee.

Liefs Ans

Anneke zei

wat een vrolijk en prachtig werk weer.
het is en geeft je een lente gevoel.
groetjes van an

marian zei

Dit is wel een hele mooie.
Groetjes Marian