KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 6 februari 2013

Mama vogel en haar kuikens.

Ik ben nog lekker in de weer geweest met de VOGELTJES, dit keer in mijn art-journal.
Ik heb muziekpapier voor de achtergrond gebruikt en daarna met verdunde acrylverf geverfd.
De lucht heb ik hierna met bubbel plastic en 3 tinten acrylverf gestempeld.

Voor de vogeltjes en de bloemen heb ik dessinpapier van Marianne Design gebruikt.

Langs de lijfjes van de vogeltjes heb ik zigzagsteekjes getekend en bij het plaatsen van de foto zag ik dat ik bij de groene vogel onder de snavel zigzagsteekjes was vergeten, inmiddels heb ik dit gedaan.


Klik op de foto's en je ziet het vergroot.

Groetjes Jolande.

22 opmerkingen:

Linda zei

Ohhhh wat schattig weer, heel mooi gedaan
\gr linda

hennie zei

Wat zijn ze leuk...En zulke leuke kleuren..Groetjes van hennie

Lia zei

Wat leuk gedaan, en dan heerlijk zomerse kleuren.....groetjes Lia

martina's kaartjes zei

wat een prachtig voorjaarstafereeltje ! heel erg geslaagd ! mooi gemaakt !
grtjs, martina
x

Patricia zei

OHHHHHHHHH wat zijn ze LEUK zeg!!!!
Wat een mooie en vrolijke journal.
Echt super gemaakt Jol, ik krijg zo'n zin in het voorjaar met jou vogeltjes!
Groetjes Patricia

heidy zei

Wat is tie lekker vrolijk Jolande!!
XXX Heidy

Henriëtte zei

Je zei al dat je dit zou gaan doen. Wat is het weer schitterend mooi geworden Jolande! Echt een kunstwerkje en zo vrolijk.

Groetjes Jet

Ans zei

Je hebt het voorjaar al in de bol Jolande. Heerlijk met zingende vogeltjes en bloemetjes die hun kopjes uit de grond steken.
Werkelijk een echte schitterende voorjaarscreatie.
Groetjes Ans

Neline zei

super super super leuk weer!!! Heerlijk die voorjaarkleurtjes.
groetjes
Neline

Annemiek zei

Wat een leukerd, het voorjaarsgevoel spat er gewoon af, super!

gré zei

wat is het weer mooi en lekker vrolijk van kleur

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Wat ben jij hier goed in zeg! Dit zouden hele leuke illustraties van kinderboeken kunnen zijn!

groetjes van Ank

crealinedance zei

Hallo vind deze ook super.Gr.Nel

Tinie zei

Wat ben je toch heerlijk hier mee bezig, ben er weer helemaal weg van en super idee van die vogeltjes!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Wat een mooie vrolijke creatie! Prachtige kleuren en wat een leuke vogeltjes! Super gemaakt, hier word je zo vrolijk van! groetjes, Marlies

Mieke zei

Ziet er zo vrolijk uit!

Tineke zei

De vorige vogeltjes vond ik al supermooi maar deze vind ik ook geweldig mooi. Schitterende kleurtjes, bijna voorjaar!!
Groetjes Tineke

Fieneke zei

Ook deze is super leuk!
Leuke vrolijke kleuren en die vogeltje zijn echt leuk.
Groetjes Fieneke

Yvonne zei

Wat een heerlijke pagina's, ik vind je vogeltjes zo leuk.
Groetjes Yvonne.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anneke zei

wat een vrolijke pagina is dit en wat zijn je vogeltjes super leuk.
groetjes van an

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.