KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 12 februari 2013

Voetbal canvas.

Een schilderijtje voor een jarige die van voetbal houd
Ik heb een canvas board gebruikt. (20 x 20 cm).
Voor de achtergrond heb ik acrylverf gebruikt.
De letters zijn met een sjabloon gemaakt.
De rand heb ik uit de hand getekend met een zwarte Pitt pen en een witte posca pen.
De voetballende Edwin heb ik in word vergroot , ingekleurd met Artbars van Derwent en collorsoft potloden van Derwent.
De voetbal heb ik 8x uitgeknipt, op elkaar geplakt en bewerkt met utra dikke embossingpoeder.
Op het cijfer op het shirt heb ik  glossy accents aangebracht.
Op deze foto zie je goed dat de voetbal naar voren komt op het canvas.

Groetjes Jolande.

Hoi Jolande

Vernom zei eergisteren tegen mij:
"mama als ik nou moet gaan voetballen dan kan ik even naar dit schilderijtje kijken,
want die moedigt mij aan om te winnen. En die komt op mijn kamer te hangen dan kan ik er elke dag naar
kijken".
Lief hé ?

Lieve groetjes Erica.

36 opmerkingen:

Astrid zei

Wat een leuk canvas zeg, daar zal de jarige echt blij mee zijn.
Leuk.
Groetjes Astrid

Irene zei

TE GEK Jolande!! Hoe leuk een berg kaarten ook is, dit kan aan de muur.....superrrrrrrrrrr!!!

xx Irene

janny zei

Heel erg leuk cadeautje zeg, fantastisch idee!!
Mooi gemaakt, groetjes Janny.

Mieke zei

Fantastisch!

Mia zei

Wat een supergaaf kado is dit.
echt een gaaf idee.


groetjes Mia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie leuk.
Groetjes Miranda

gré zei

whouw jolande
wat zal vernom dit leuk vinden
en zijn moeder ook weet wel zeker
supers

groetjes gré

Fieneke zei

Super leuk voor een voetballende jongen!!
Groetjes Fieneke

Henriëtte zei

Dat ziet er weer prachtig uit.

Groetjes Jet

Hanny zei

Wauwww Jolande wat heb je dat leuk gemaakt.

Groetjes Hanny.

marian zei

Super leuk koado.
Groetjes Marian

M@rjan zei

Dat is nog eens een leuk cadeau! Gaaf gedaan!

jolanda zei

heel mooi gedaan

Tineke zei

Een superleuk schilderijtje! Lekker stoer voor een jonge voetballer.
Groetjes Tineke

Annemiek zei

Zo supergaaf! Zal hij heel blij mee zijn!

Linda zei

Supersssssss wat gaaf gedaan heb je dat, heel leuk om te geven zo
gr linda

Marian zei

Wat heb je dat weer gaaf gemaakt
Groetjes

Ans zei

En nu maar hopen dat de wedstrijd wordt gewonnen Jolande. Aan de voorstelling, die jij gemaakt hebt, zal het niet liggen.
Fijne dag verder.
Groetjes Ans

heidy zei

Ik kan gelukkig weer reageren,blogger doet erg raar bij mij,geweldig leuk canvasje en je art journal,s zijn weer zo gaaf!!
XXX Heidy

Neline zei

wat gaaf zeg!!! echt super stoer
groetjes
Neline

Tinie zei

O wat is dit gaaf!!! Super!! En dan die bal, ik denk dat het in het echt nog mooier is!!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Wauw, wat een geweldig gaaf idee, daar zal hij heel blij mee zijn,
groetjes Lia

Ans zei

Wow, ook al zo,n leuk kadootje met een voetballer. Ziet er super uit.

Liefs Ans

Cornelie zei

Wat onwijs leuk gedaan zeg!! Je vorige art journal, wauw!! Mooi!!

scraplouise zei

Wat ontzettend leuk Jolande. schitterend gemaarkt!.


gr.LOuise

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wow geweldig bedacht en erg leuk gemaakt!

Groetjes Ida

Frouwkje zei

Stoere kaart Jolande!! Supergaaf gedaan met de voetbal!
Liefs, Frouwkje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Jolande wat zal de jarige job dit mooi vinden,ik heb al veel voorbij zien komen voor de jarige en het een is al mooier dan het andere maar iedereen heeft er echt súper zijn best op gedaan en ik vindt dat zó gaaf!!Dit moeten ze 's avonds eens bij het nieuws laten zien,lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wat ontzettend leuk gedaan zeg!

groetjes van Ank

cristel zei

oh dat heb je mooi gedaan en eens iets anders dan een kaart waarschijnlijk nog wel leuker als een kaart
grtjs

Anneke zei

wat een super gave canvas is dit , en wat heb je dit leuk gedaan.
mijn complimenten meisje!.
liefs An

Nicole zei

Een schitterende creatie Jolande!! Hier zal Vernom wel blij mee zijn. Liefs, Nicole

Miranda zei

superleuke canvas zeg, heel gaaf

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat e4n leuke en gave kaart Jolande.
groetjes Marja

Yvonne zei

Superleuk canvas Jolande, daar zal de jarige blij mee zijn.
Grappig om de voetbal 8x op elkaar te plakken, komt mooi naar voren zo.
Groetjes Yvonne.

Erica ♥ zei

Jolande, deze canvas is echt schtterend, ik heb er geen andere
woorden voor. Je hebt de foto's
gezien, en Vernom was er ook heel
erg blij mee, het was ook toevallig
de eerste envelop die hij open maakte
's morgens. Ik vind het echt super
hoe je het gedaan hebt, ik blij er
ook maar naar kijken, zo leuk eens
een keer jouw werk van dichtbij te
bekijken. Maar deze gaat zeker op
zijn kamer hangen, dit blijft
gewoon leuk. Echt super van je
gedaan, en heel erg dankjewelllll !

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
Liefssss xox