KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 20 maart 2013

Bloem.

Hier ben ik weer met een art-journal pagina.

De achtergrond heb ik gemaakt met Dylusions inkt, structuurpasta, acrylverf, stencils en stempels.

 
Voor de bloem heb ik dessin papier gebruikt, Ik heb al de vormen gescheurd, het papier heb ik gekreukeld, daarna ben ik er met distress-inkt overheen gegaan.
De bloem heb ik ingespoten met glimmermist en heeft een mooie glans.
In het hart heb ik met multi-medium zwarte glitters aangebracht.

 
Hier probeer ik de structuur te laten zien, gemaakt met de structuur-pasta en de kreukels in het papier.

Nog een detailfoto van de structuur.

Ik zal even niets meer plaatsen, zaterdag vertrekken Patricia, Miranda en ik naar Engeland (Harrogate), waar we onder andere by ART FROM THE HEART een workshop gaan volgen gegeven door Dyan Reaveley.
Ik heb er zo'n zin in, vandaag is mijn laatste werkdag en dan ben ik lekker 11 dagen vrij.

Groetjes Jolande.

30 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind dat je de bloem fantastisch hebt gemaakt,hij is heel mooi.
Wens jullie hele fijne dagen in Engeland en succes met de workshop,
groetjes Lia

Henriëtte zei

Wauw zeg, die bloem is prachtig!!!!
Past perfect bij je achtergrond.
Ik ben nog niet verder gegaan met mijn achtergrondjes, zie even niet wat ik er mee moet, komt vast wel.
Hele fijne dagen met z'n drietjes in Engeland en veel plezier samen.

Groetjes Jet

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kleuren weer, echt
een schitterende bloem ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

gré zei

heel leuk gedaan
en heel veel plezier in engeland

groetjes gré

Kaartenkraam zei

Prachtig gemaakt en weer schitterende kleuren!
Veel plezier in Engeland!

groetjes van Ank

Astrid zei

Jemig Jolande wat een schitterend project zeg, en die bloem die springt zowat van het papier af.
Geweldig.
Groetjes Astrid

Ageeth Holster zei

Schitterend gedaan Jolande wat een creativiteit en hoe origineel. Veel succes in Engeland en veel plezier!
Groetjes van Ageeth

Neline zei

Wat gaaf weer zeg!!!
groetjes
Neline

Riet zei

Wat prachtig Jolande,die kleuren zijn zo mooi.

Liefs Riet.

Trudy zei

Schitterende is dit Jolande !!
Groetjes Trudy

Tinie zei

Je blijft me verbazen:) Dit is ook weer zo'n mooi kunstwerk!!!

Groetjes Tinie

Hanny zei

Wauwwwww Jolande deze is ook weer heel erg mooi.

Groetjes Hanny.

Fieneke zei

Wat super gaaf!!
En geniet van de engelandtrip. Ben benieuwd om jullie verhalen te lezen en t resultaat van de dyan workshop te zien. Veel plezier!!!!
Groetjes Fieneke

Miranda zei

Wat een gave bloem, Jolande en heel fijne dagen in Engeland! Veel inspiratie opdoen, groetjes Miranda

Marian zei

Prachtige creatie
En heel veel plezier met elkaar
Groetjes

Patricia zei

WAUW hé SUPERRRRRR gaaf gemaakt!
Wanneer mag ik hem komen plukken?haha
Gr Patricia.
p.s nog 3 nachtjes......

Ans zei

Wat een schitterende bloem heb je weer gemaakt Jolande. En wat leuk dat je naar Engeland gaat en daar een workshop gaat volgen. Ben natuurlijk weer benieuwd welke techniek je daar leert. Maar dat lees ik volgende week wel een keertje als ik in Nederland ben.
Veel plezier!
Groetjes Ans

Tineke zei

Prachtig gedaan weer!
Heel veel plezier bij de workshop in Engeland.
Groetjes Tineke

M@rjan zei

Wat een ontzettend MOOIE bloem! De hele pagina is trouwens weer gaaf!
En veel plezier in Engeland!

heidy zei

Wat geweldig Jolande enneh als je nog plek heb in je koffer,kan ik misschien wel mee hihi,heel veel plezier!!!
XXX Heidy

Aleida zei

Heel mooi gedaan! Veel plezier in Engeland.
groetjes,

sara caelen zei

Heel mooi gemaakt, waauw, veel plezier in Engeland. Groetjes Sara

Thea zei

Prachtig Jolande en ontzettend veel plezier in Engeland!

Groetjes van Thea

Marlies zei

Een schitterende creatie! ZO mooi en origineel! Mooi met het structuur erin! Heel veel plezier in Engeland en geniet van je vrije dagen. groetjes, Marlies

marian zei

Wat een super mooi bloem is het..een hele mooi pagina weer.
Groetjes Marian

Wendy Koorevaar zei

Ohh wauw wat mooi Jolande! Zo mooi deze bloem en de achtergrond ziet er ook weer schitterend uit.

Liefs,
Wendy

Yvonne zei

Wauwie wat mooi zeg!
Je hebt er een waar kunstwerkje van gemaakt.
Heel veel plezier in Engeland en nog meer plezier bij de workshop!
Ik ben heel benieuwd naar je verslag ervan.
Groetjes Yvonne.

Marie-claire zei

Dat ziet er mooi uit, mooie kleuren!

Groetjes Marie-Claire

Ans zei

Een super creatie, mooie kleuren. Heel veel plezier bij de workshop in Engeland ben benieuwd naar je wat je daar allemaal maakt.

Liefs Ans

Anneke zei

wow, wat een creativiteit en prachtig van kleur en structuur.
heel mooi design ook.
groetjes van An