KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 5 maart 2013

Langwerpige kaart.

Wat een heerlijk weer hadden we gisteren, ik heb heerlijk met Patricia en Doodles gewandeld en daarna hebben we in  de tuin in het zonnetje een kopje thee gedronken.
Helaas moet ik vandaag werken en zit ik dus binnen, maar wel lekker brommer weer.

En dan nu mijn kaartje wat ik heb gemaakt voor de challenge van DUTCH CARD LOVERS.
Hier willen ze een tag op je kaart zien.

De kaart is 21 x 11 cm.
Gebruikte materialen:
Kraft karton.
Dessinpapier: Eline Pellinkhof (old fashioned nursery).
Ovaal: Nestabilties.
Swirls: Nestabilities.
Roosjes: Marianne Design.
Parel kralen en plakparels.
Touw.
Kant.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.

Aan de achterkant van de tag heb ik nog strookjes dessin papier geplakt, zodat ik er geld in kan steken, deze kaart bewaar ik voor mijn schoonzus die in April jarig is.


Ik sta met mijn BABYKAART in de top 4 van de liftchallenge, vind ik natuurlijk super leuk.

Wens ik jullie nog een fijne zonnige dag, groetjes Jolande.

34 opmerkingen:

Lia zei

Wauw wat een gaaf kaartje, mooi papier en een heel leuk model, heb hem bij mijn voorbeelden opgeslagen hoor, als je het goed vind.
Leuk dat je in de Top 4 belande was ook een schattig kaartje,
groetjes Lia

heidy zei

Wow wat een geweldig kaartje Jolande!!
Werkse!!
XXX Heidy

Neline zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt, leuk zo'n modelletje.
Heerlijk hé de zon, echt genieten!
groetjes
Neline

jolanda zei

mooie kaart

Anoniem zei

I want post this topic. Sorry
olololo

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi papier ook.

Groetjes, AStrid.

Margot zei

dat is nog eens een originele kaart, heel gaaf! bedankt voor het meedoen met de dcl!

M@rjan zei

Zeker origineel, heel apart en kunstig gemaakt! Leuk dat je weer meedoet met DCL, Jolande!

Anneke klerks zei

deze tac is wel heel mooi geworden, heel mooi gedaan
liefs anneke

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

scraplouise zei

Wat leuk model kaartje, weer eens heel wat anders, mooi papier heb je gebruikt!.


gr.LOuise

Henriëtte zei

Wauw Jolande, wat een plaatje weer en wat leuk die vensters waar je doorheen kan kijken.
Lekker genieten hoor van dit weer, duurt minstens nog een paar dagen.

Groetjes Jet

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een super kaart.Gr.Nel

martina's kaartjes zei

weer een heel erg geslaagd kaartje ! mooie details ! super hoor !
grtjs, martina
x

gré zei

super mooi kaartje
en gefeliciteerd met je top

groetjes gré

Tineke zei

Een prachtige kaart! Gaaf gedaan met de tags achter de "raampjes".
En het is idd genieten buiten in het zonnetje.
Groetjes Tineke

Linda zei

schitterend kaartje en wat een mooi papier
gr linda

Irene zei

Wat een prachtige en aparte kaart Jolande!!! Proficiat met je top 4 plekje, was ook zo'n schattige babykaart!

xx Irene

Ans zei

Jolande, weer een topkaart. En natuurlijk stuur ik je ook een felicitatie met je 4e plaats bij de liftchallenge. Wie weet?
Verder wil ik je even laten weten dat ik vanmiddag mezelf heb getrakteerd op kleine Paasbloemetjes in een potje. Ze bloeien nog niet, maar dat komt goed. Het voorjaar is hier ook binnen. Hoewel er, volgens mijn buurvrouw, nog best sneeuw kan komen (hoop ik niet, ben het zat).
Nog een fijne dag verder.
Groetjes Ans

Nicole zei

Wauw prachtig Jolande!! Heel elegant. Liefs, Nicole

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Cornelie zei

Dat heb je echt onwijs mooi gedaan! Prachtig en kunstig verwerkt! Leuk dat je meedoet bij DCL!

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Handig dat je ook het geld er in kan stoppen.
groetjes,

Trudy zei

Wat een een super mooi kaartje!!!
Groetjes Trudy

marian zei

Wat een super kaart is het zeg...
Leuk model en die kijkvenster zo goed bedacht.
Groetjes Marian

Anneke zei

in een woord, SCHITTEREND en prachtig uitgevoerd.
heel elegant ook.
groetjes van An

Леди Осень zei

Оригинальное решение проблемы! Браво!
с теплом, Елена

cristel zei

oh dat heb je weer heel knap gedaan met de tags erachter toppie
grtjs

Patricia zei

WAUW deze is weer PRACHTIG zeg Jol!!!!
Gr Patriia

Annette zei

Wat een prachtig mooi kaartje!
mooie kleurtjes!
xoxo Annette

Ellen zei

Super mooie kaart Jolande, leuk met die verstopte tags!
Leuk dat je meegedaan hebt bij DCL.
Groetjes Ellen

Angèle zei

Daar heb je heel veel werk aan gehad!
Erg mooi gedaan. Dank je wel dat je weer meedoet bij DCL.

Angèle zei

Daar heb je heel veel werk aan gehad!
Erg mooi gedaan. Dank je wel dat je weer meedoet bij DCL.

Anja (scrappie) zei

Mooi gedaan hoor leuk dat jemeedoet bij DCL.